REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Non-REVscene Social Meets > Revscene Spotted

Revscene Spotted Spotted Revscene Members all across town
Did you happen to see a Revscene member or a car with a Revscene sticker on the road or somewhere? Or happen to see a car of interest that you'd like to share with pictures? Post it up here!

Reply
 
Thread Tools
Old 07-14-2011, 04:23 PM   #8426
Summertime Sadness
 
LSF22's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 2,601
Thanked 2,910 Times in 648 Posts
^
Advertisement
LSF22 is offline  
Reply With Quote
Old 07-14-2011, 04:44 PM   #8427
Throw yo paws in da air!
 
XplicitLuder's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: State of Trance
Posts: 4,944
Thanked 2,661 Times in 915 Posts
1993 MODIFIED HONDA PRELUDE SRV

i own a prelude...why do ppl gotta ruin such beautiful cars! fml
__________________

Proud member of GRAPE Great Revscene Action Photography Enthusiasts
PS3 Gamertag: bmello1989

2008 Infiniti M45X - Y50 (Current)
2000 Honda Prelude SH (Sold)
1995 Dodge Spirit (Sold)
1998 Nissan Maxima SE (Sold)
1996 Honda Prelude SR-V (Sold)
XplicitLuder is offline  
Reply With Quote
This post thanked by:
Old 07-14-2011, 07:22 PM   #8428
Banned (ABWS)
 
Join Date: Jun 2011
Location: home
Posts: 81
Thanked 19 Times in 15 Posts
OHHHHHHHHHHHHHH..........OK, NOW I CAN FINALLY REST.
Illusive1 is offline  
Reply With Quote
Old 07-14-2011, 07:52 PM   #8429
Even when im right, revscene.net is still right!
 
Join Date: Feb 2011
Location: Vancouver
Posts: 1,368
Thanked 4,840 Times in 538 Posts



found this car in the impound when i was getting my car.
Chronix is offline  
Reply With Quote
This post thanked by:
Old 07-14-2011, 08:25 PM   #8430
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
k3mps's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: vancity
Posts: 1,838
Thanked 1,234 Times in 352 Posts
Quote:
Originally Posted by Chronix View Post



found this car in the impound when i was getting my car.

k3mps is offline  
Reply With Quote
Old 07-15-2011, 07:51 PM   #8431
YOU CANT CUT BACK ON FUNDING! YOU WILL REGRET THIS
 
CP.AR's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: FL400
Posts: 5,831
Thanked 3,017 Times in 1,024 Posts
Same parking lot at an unnamed richmond high school... within 5 minutes of spotting each other





this is the parking method of "waiting for the hit"

__________________
My Babies:
2004 Camry Special Special Edition (Van)
1997 Mazda Eunos 500 (Oz) (Sold... obviously)

Last edited by CP.AR; 07-16-2011 at 12:07 AM.
CP.AR is offline  
Reply With Quote
Old 07-15-2011, 09:34 PM   #8432
RS.net, where our google ads make absolutely no sense!
 
gearshifter's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Vancouver
Posts: 933
Thanked 288 Times in 152 Posts
ouch for the 5series
gearshifter is offline  
Reply With Quote
Old 07-15-2011, 10:47 PM   #8433
14 dolla balla aint got nothing on me!
 
ree666's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: richmond
Posts: 647
Thanked 892 Times in 155 Posts
^ mcnair ftl
ree666 is offline  
Reply With Quote
This post thanked by:
Old 07-16-2011, 09:15 PM   #8434
Banned (ABWS)
 
Join Date: Apr 2011
Location: no
Posts: 201
Thanked 139 Times in 66 Posts
MAD KDM YO!

This Hyundai Accent is a beast its an SR and is sporting "KUMHO" tires, and the owner wants everyone to know.
Attached Images
File Type: jpg IMG00109.jpg (92.4 KB, 0 views)
File Type: jpg IMG00110.jpg (19.2 KB, 0 views)
doma is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2011, 09:58 PM   #8435
Ask me about how I answered the question "How fat is TOO fat?"
 
The_AK's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Richmond
Posts: 7,785
Thanked 3,515 Times in 1,009 Posts
Shiiet son, next mod "Brake caliper paint upgrade"
__________________
I'm so stance my roof rack got a roof rack

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
Current
e90 330i 6MT
Former
e46 330ci 5MT - RIP
uc1 5AT
em2 5MT
db7 5AT - RIP


Quote:
Originally Posted by SkunkWorks View Post
I believe cars are meant to be driven. I see zero point in having a beautiful car and never driving it. Might as well have Miranda Kerr in your bed and sleeping on the ground cause you don't want to fudge her mascara...
The_AK is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2011, 10:45 PM   #8436
I don't get it
 
mercyboy's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Location: New westminster
Posts: 409
Thanked 161 Times in 53 Posts
Quote:
Originally Posted by lllggg View Post
good for a safari trip to see zebra....but needs a fast engine for getting away from tigers and lions lmao
mercyboy is offline  
Reply With Quote
Old 07-16-2011, 11:10 PM   #8437
My homepage has been set to RS
 
Matlock's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Burnaby
Posts: 2,025
Thanked 1,078 Times in 367 Posts
I saw a Chevy Malibu this morning on Willingdon with BC plate: "COC R8R"

What does that mean?

Cock Rater? They rate your cock?
__________________
Electrician.
Matlock is offline  
Reply With Quote
Old 07-18-2011, 03:54 PM   #8438
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
k3mps's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: vancity
Posts: 1,838
Thanked 1,234 Times in 352 Posts
2004 super tuner
k3mps is offline  
Reply With Quote
This post thanked by:
Old 07-18-2011, 04:13 PM   #8439
SB7
Need to Seek Professional Help
 
SB7's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: vancouver
Posts: 1,081
Thanked 4,459 Times in 436 Posts
^ LOL wtf
Posted via RS Mobile
SB7 is offline  
Reply With Quote
Old 07-18-2011, 05:18 PM   #8440
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
k3mps's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: vancity
Posts: 1,838
Thanked 1,234 Times in 352 Posts
Quote:
Originally Posted by striker_boi7 View Post
^ LOL wtf
Posted via RS Mobile
haha what's wrong? its a SUPER TUNER
k3mps is offline  
Reply With Quote
Old 07-18-2011, 06:52 PM   #8441
"Entertainment" mod.
 
CorneringArtist's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: Surrey, BC
Posts: 4,418
Thanked 2,749 Times in 822 Posts
Already needed a new engine after 43k? WTF? NAWZZZZZ
__________________
MX73->B3->MX83->AE92->BL3FW->5K(MkVI)->UCF11
CorneringArtist is offline  
Reply With Quote
Old 07-19-2011, 06:39 PM   #8442
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
k3mps's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: vancity
Posts: 1,838
Thanked 1,234 Times in 352 Posts
** Honda Civic Si Coupe - Custom Aftermarket Tuned **

haha i think this has been on here before

http://vancouver.en.craigslist.ca/nv...466984554.html

Last edited by k3mps; 07-19-2011 at 06:57 PM.
k3mps is offline  
Reply With Quote
Old 07-19-2011, 07:11 PM   #8443
Rs has made me the woman i am today!
 
Jgresch's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Location: Maple Ridge
Posts: 4,416
Thanked 3,223 Times in 817 Posts
Quote:
Originally Posted by lllggg View Post
lol.. his wheels have tread wear...
Quote:
Yokohama Lo-Pro Racing Wheels [95%+ Tread]
also

Quote:
** Every possible engine upgrade to increase HP without affecting fuel consumption = Fuel Efficient Sports Car! **

Please note NO other significant alternations have been made to the engine (i.e. It is the STOCK engine)
Jgresch is offline  
Reply With Quote
Old 07-19-2011, 10:45 PM   #8444
Banned (ABWS)
 
Join Date: Jun 2011
Location: home
Posts: 81
Thanked 19 Times in 15 Posts
A worthy spot:


The funny dressed old Asian guy on the left is owner. He had an Acura symbol on back also.
Illusive1 is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2011, 12:55 AM   #8445
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Nicotine's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Rich-city
Posts: 1,865
Thanked 2,024 Times in 499 Posts
Quote:
Originally Posted by CBruegmann View Post
1993 MODIFIED HONDA PRELUDE SRV

i own a prelude...why do ppl gotta ruin such beautiful cars! fml
sorry bro i've owned 2 i know how much it hurts to see it.
but,


was blowin BLACK smoke too.


hahaha ralliart civic
__________________
Build Thread Spotted

--------------------------
ONLY KA9 EVERY TIME.
--------------------------
Nicotine is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2011, 12:16 PM   #8446
My homepage has been set to RS
 
BaoTurbo's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: Neverland
Posts: 2,477
Thanked 512 Times in 282 Posts
Quote:
Lol is that at a dealership? Cuz the dealer was pretty stupid to take it in unless it was dirt cheap and it will stay in the dealership for some time unless its sold for pretty much dirt cheap lol
BaoTurbo is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2011, 12:25 PM   #8447
Banned (ABWS)
 
Join Date: Jun 2011
Location: home
Posts: 81
Thanked 19 Times in 15 Posts
Quote:
Originally Posted by BaoTurbo View Post
Lol is that at a dealership? Cuz the dealer was pretty stupid to take it in unless it was dirt cheap and it will stay in the dealership for some time unless its sold for pretty much dirt cheap lol

Dude... if someone was stupid enough to do all that garbage that to a car, then there will always be someone stupid enough to buy a car just like it!Dealer couldnt have been that stupid, After all its still the same car and holds almost the same value.
Illusive1 is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2011, 12:29 PM   #8448
mb_
WUB WUB WUB WUB WUB
 
mb_'s Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Surrey
Posts: 6,722
Thanked 5,736 Times in 1,538 Posts
wow wtf spotted that ugly ass civic a few months back

__________________
FEEDBACK (9-0-0)
SPOTTED
:: FLICKR :: JOURNAL :: INSTAGRAM

2015 Scion FRS

Quote:
Originally Posted by slowguy View Post
fuck you hipster
Quote:
Originally Posted by trollguy View Post
then fuck you hipster akinari
Quote:
[23-05, 11:34] FastAnna suck a dick ygay
mb_ is offline  
Reply With Quote
Old 07-20-2011, 10:14 PM   #8449
RS controls my life!
 
Join Date: Jan 2010
Location: Richmond
Posts: 789
Thanked 5,745 Times in 571 Posts

__________________
My photo page on Facebook
My photo page on Flickr
Dylan K is offline  
Reply With Quote
This post FAILED by:
Old 07-21-2011, 12:00 AM   #8450
My dinner reheated before my turbo spooled
 
Hondasport19's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: North Van, B.C.
Posts: 1,720
Thanked 15 Times in 7 Posts
was driving beside that beemer yesterday on hwy 10 in Langley
__________________
If you can't spot the sucker in your first half hour at the table.....then you are the sucker.

Seller Rating (9-0-0)

1988 Honda Accord Ex-i : Sold
1994 Honda Accord Ex-r : Sold
2002 Mazda Protege5 : Sold
2013 Hyundai Elantra : Sold
2014 Kia Forte Koup : Current
Hondasport19 is offline  
Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 07:37 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net