REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > #RevsceneVLS General Chat

#RevsceneVLS General Chat SOCIAL LIFESTYLES ADSPACE AVAILABLE. CONTACT INFO@BLITZGEAR.COM
2016 VLS Community Head Moderator: SaucyWoman
2016 Social Media Liason: Blitzgear

@Revscene #RevsceneVLS. Vancouver LifeStyles Discussions: Car-free, political and current events, random thoughts, or topics that don't fit in the other forums. Remember to check out feature articles on the Main Website

Reply
 
Thread Tools
Old 03-02-2009, 09:48 PM   #51
Circle Stick Square Mod
 
!Tigger's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Location: Burnaby
Posts: 4,934
Thanked 248 Times in 114 Posts
Twitter shitter LOL
Advertisement
__________________

91 240sx (Sold)
86 FC3S (Sold)
99 Civic


!Tigger is offline   Reply With Quote
Old 03-17-2009, 11:44 PM   #52
Banned (ABWS)
 
Join Date: Mar 2007
Location: Burnaby
Posts: 220
Thanked 55 Times in 18 Posts
Quote:
Originally Posted by 1990TSI View Post
random 18 year old blonde: what u doing 2nite????i
1990tsi: u hopefully
random 18 year old blonde: K pick me up in 5
1990tsi: k

true story.
Classy squampton girls huh ewic? Let me take a swing at that one... Anal bum slut?


Friend:Guess what im on the skytrain lol! =)
Me: OMFG are you dieing????
Friend: No, im okay lol i survived
Me: Oh, okay, than why did you text me to tell me you were on the skytrain?
Explosive911 is offline   Reply With Quote
Old 04-11-2009, 02:45 PM   #53
RS has made me the bitter person i am today!
 
Join Date: Jul 2007
Location: ♠
Posts: 4,847
Thanked 692 Times in 249 Posts
Quote:
Originally Posted by Boobiemaster View Post
Bro: Hey, have you heard?
Me: What?
Bro: That b-b-b-bird bird bird, the bird is the word!
Me: ...
LOLOLOL
6insomnia9 is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2009, 10:02 AM   #54
Banned By Establishment
 
Shun Izaki's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Burnaby
Posts: 3
Thanked 266 Times in 124 Posts
The best one I remember between some 15yr old kid n some 14yr old JB

girl: i'm bored
kid: i dunno, i'm staying at *BLANKED*'s place
girl: can i come over?
kid: heh... but you gotta do stuff if you wanna come over
girl: what kinda stuff?
kid: y'know. Fuck
girl: huh?
kid: we fuck
girl: what?
kid: let's fuck
girl: what???

Oh JB... they're all slightly retarded
Shun Izaki is offline   Reply With Quote
Old 04-16-2009, 10:30 PM   #55
Retired moderator
 
Join Date: Aug 2005
Location: Online
Posts: 4,438
Thanked 139 Times in 70 Posts
R: hey thar snatchburgar
Girl: Hey there cumsnatcher
R: ur vag full today?
Girl: Yes, with blood buahahhaa. Your dick emptied today?
R: usually is. not enough penor to go around.
Girl: Not the gf this time? Whose the lucky girl?
R: Heather. friend of mine. fucked her on tuesday she's amazing in the sack
Girl:I love how u live with ur gf, fuck her all the time, and still have time and peen juice to go around for others
__________________
I.... think I'm a girl...? :eek:


girl@revscene.net

girlはラップダンスをしたことがありません
Girl is offline   Reply With Quote
Old 04-17-2009, 08:18 AM   #56
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,670
Thanked 649 Times in 352 Posts
Quote:
Originally Posted by Girl View Post
R: hey thar snatchburgar
Girl: Hey there cumsnatcher
R: ur vag full today?
Girl: Yes, with blood buahahhaa. Your dick emptied today?
R: usually is. not enough penor to go around.
Girl: Not the gf this time? Whose the lucky girl?
R: Heather. friend of mine. fucked her on tuesday she's amazing in the sack
Girl:I love how u live with ur gf, fuck her all the time, and still have time and peen juice to go around for others
wow
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 06-16-2009, 12:01 AM   #57
Retired moderator
 
Join Date: Aug 2005
Location: Online
Posts: 4,438
Thanked 139 Times in 70 Posts
TLC: Eh, not really but you should just try dating a nice Asian boy. :P
TLC: ..having said that, I don't think you'll want to date anyone I know.
TLC: ...Not saying they're not nice Asian boys (they are), but I don't see a potential match.
Girl:are u saying I'm not worthy of dating your friends?! I'm single u know!!
TLC: Lol You would probably chew up my friends and spit them out. No offence
Girl: Who do u think I am?! LoL I'm usually the one getting hurt =(
TLC: Yeah not with these guys, THey're timid. Totally not what you're used to
Girl: I'm a nice girl! HOnest, I've dated timid!
TLC: I say that cuz I would probably treat them the same way, I like manly man
Girl: Oh ya ok ur right, PUBES pls!
TLC: Hahaha Hey now nothing wrong with shaving :P
Girl: Oh that's preferred, who likes to be tangled in the amazon when going on a safari?!
TLC: Or u know. Floss.
Girl: U mean hairball is more like it...
__________________
I.... think I'm a girl...? :eek:


girl@revscene.net

girlはラップダンスをしたことがありません
Girl is offline   Reply With Quote
Old 06-23-2009, 10:22 AM   #58
Unofficial Tin Foil Hat Specialist.
 
skyxx's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: Vancouver
Posts: 8,142
Thanked 1,516 Times in 598 Posts
Quote:
Originally Posted by Jun Kitami View Post
The best one I remember between some 15yr old kid n some 14yr old JB

girl: i'm bored
kid: i dunno, i'm staying at *BLANKED*'s place
girl: can i come over?
kid: heh... but you gotta do stuff if you wanna come over
girl: what kinda stuff?
kid: y'know. Fuck
girl: huh?
kid: we fuck
girl: what?
kid: let's fuck
girl: what???

Oh JB... they're all slightly retarded
OKAY...YEAHHHHH
__________________
Looking for a Valentine's date. Click for further details

Hi, I'm the milkman. Do you want it in the front or in the back?
I give awesome relationship advice. Trust me.
skyxx is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 03:35 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net