REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Non-REVscene Social Meets > Revscene Spotted

Revscene Spotted Spotted Revscene Members all across town
Did you happen to see a Revscene member or a car with a Revscene sticker on the road or somewhere? Or happen to see a car of interest that you'd like to share with pictures? Post it up here!

Reply
 
Thread Tools
Old 08-15-2012, 07:21 PM   #11126
Need to Seek Professional Help
 
AW607's Avatar
 
Join Date: Mar 2012
Location: Richmond
Posts: 1,006
Thanked 1,282 Times in 196 Posts
see this near my work everyday

Advertisement
AW607 is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 08-15-2012, 07:35 PM   #11127
no
 
jpark's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: home
Posts: 5,137
Thanked 5,219 Times in 1,086 Posts
Quote:
Originally Posted by TypeRNammer View Post
Toyota PU or SUV- WELL

Not even spell check could correct this....

"Toyota PU or SUV WELL - NEW aluminjum Ream - I pay$300 +tax for the ream only - & used TOYO TIER -16 x 265 - $275 o.b.o - ph. 604 200 7623. "
LOL this has got to be a joke
jpark is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2012, 10:56 PM   #11128
YOU CANT CUT BACK ON FUNDING! YOU WILL REGRET THIS
 
CP.AR's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Location: FL400
Posts: 5,833
Thanked 3,018 Times in 1,025 Posts
ALUMINJUM
ALUMINJUM
ALUMINJUM

sounds like a chant from the ancient mayans or some shit
__________________
My Babies:
2004 Camry Special Special Edition (Van)
1997 Mazda Eunos 500 (Oz) (Sold... obviously)
CP.AR is offline   Reply With Quote
Old 08-15-2012, 11:01 PM   #11129
asr
RS.net Licensed Vendor
 
asr's Avatar
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 1,439
Thanked 1,359 Times in 368 Posts
Quote:
Originally Posted by guava View Post
new trend?

errrrr, fake military license plate.
asr is offline   Reply With Quote
This post FAILED by:
Old 08-16-2012, 06:49 AM   #11130
Welcome to Planet Power ///M
 
CharlieH's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Location: Vancouver, BC
Posts: 1,433
Thanked 2,977 Times in 526 Posts
Quote:
Originally Posted by g5/sc View Post
everybody has there own opinion, that urs
by all the thanks he's gotten i'd say it's the opinion of everyone else too lol
CharlieH is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 08-17-2012, 03:15 AM   #11131
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
TypeRNammer's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Vancouver
Posts: 8,228
Thanked 2,600 Times in 736 Posts
Winter Tires 16'' (Kumho)

"Two 195/50/16 Kumho Winter Tires. Still lots of tread on them, were fitted previously on a Mazda Protege. "

Spoiler!


__________________
Quote:
Originally Posted by The_AK View Post
Or you meet some girl at the club, cum inside of her, find out shes only in grade 12, so you buy a Prada bag for her to make things right, she finds out the bag is a fake and decides to have the kid
Quote:
Originally Posted by RX_Renesis View Post
wtf did she get some bolt-on titties or what?
they look sooooooooooo much bigger than they were 2ish years ago.
Quote:
Originally Posted by nns View Post
I can't stand the sound of Mandarin either. Boo yow nee bey nee shing bo now noong gey shee mayo mayo mayo mayo mayo mayo mayo.
TypeRNammer is online now   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 08-17-2012, 07:04 AM   #11132
14 dolla balla aint got nothing on me!
 
Gtrr33's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: Vancouver
Posts: 655
Thanked 469 Times in 109 Posts
white miata with chrome rollcage, painted front lower bumper parked on a handicap spot without a handicap decal!if you are going to attend Revscene12 please kindly park at a non-handicap spot. thanks.
Gtrr33 is offline   Reply With Quote
This post FAILED by:
Old 08-17-2012, 10:19 AM   #11133
RS has made me the bitter person i am today!
 
Join Date: Feb 2011
Location: Richmond
Posts: 4,604
Thanked 7,072 Times in 1,867 Posts
actually a very nice car. and that is a stainless steel rollbar, NOT a chrome POS.


but yeah, cheating handi cap = asshat
320icar is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 02:44 PM   #11134
MOD MOD MOD MOD MOD
 
nabs's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: vancouver
Posts: 5,526
Thanked 3,333 Times in 1,061 Posts
So after snapping the pic rolled up next to the guy, he had his sunglasses on riding hard. His exhaust sounded like shit and sounded as if it had holes in it... the exhaust was not on hangers and was swinging around a lot. Since traffic was slow i rolled up next to him and just said "sounds like your exhaust is busted" he's like "that's how its supposed to sound" i just said okay...



OH YEAH another thing... the car is actually red, and had a gloss black vinyl wrap done on it, soooo fuckin ugly and bad job, and ugly vinyl was fading in spots and wrinkly as shit.
__________________
.

Looking for something to do tonight? ====> OFFICIAL MUSIC EVENTS CALENDAR

Spoiler!

Last edited by nabs; 08-18-2012 at 09:08 AM.
nabs is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 08-17-2012, 02:49 PM   #11135
.
 
Join Date: May 2008
Location: Richmond
Posts: 3,728
Thanked 2,163 Times in 848 Posts
Quote:
Originally Posted by nabs View Post
Since traffic was slow i rolled up next to him and just said "sounds like your exhaust is busted" he's like "that's how its supposed to sound" i just said okay...
Lol
__________________
E92 BMW 335i 6MT


Gone:
AP1 S2000
FA1 Civic
Energy is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 05:00 PM   #11136
RS Lurker, I don't post!
 
Join Date: Aug 2012
Location: coquitlam
Posts: 4
Thanked 2 Times in 1 Post
Quote:
Originally Posted by CharlieH View Post
by all the thanks he's gotten i'd say it's the opinion of everyone else too lol
ive actually had a lot of complements on my car, some people just have different styles and i like mine... also it looks much better now..... in my opinion
g5/sc is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 08-17-2012, 05:11 PM   #11137
Even when im right, revscene.net is still right!
 
gloors's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Location: Vancouver
Posts: 1,354
Thanked 436 Times in 177 Posts
Quote:
Originally Posted by nabs View Post
So after snapping the pic rolled up next to the guy, he had his sunglasses on riding hard. His exhaust sounded like shit and sounded as if it had holes in it... the exhaust was not on hangers and was swinging around a lot. Since traffic was slow i rolled up next to him and just said "sounds like your exhaust is busted" he's like "that's how its supposed to sound" i just said okay...



OH YEAH another thing... the car is actually red, and had a gloss black vinyl wrap done on it, soooo fuckin ugly and bad job, and ugly vinyl was fading in spots and wrinkly as shit.
lol this guy has a build thread on BCRWD.com , rattled can that thing.
__________________
Quote:
s13 owners:
The biggest bunch of brokedicks on the planet.
gloors is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 05:22 PM   #11138
Where's my RS Christmas Lobster?!
 
j.f0ng's Avatar
 
Join Date: Apr 2012
Posts: 810
Thanked 1,393 Times in 252 Posts
Quote:
Originally Posted by nabs View Post
So after snapping the pic rolled up next to the guy, he had his sunglasses on riding hard. His exhaust sounded like shit and sounded as if it had holes in it... the exhaust was not on hangers and was swinging around a lot. Since traffic was slow i rolled up next to him and just said "sounds like your exhaust is busted" he's like "that's how its supposed to sound" i just said okay...

Spoiler!


OH YEAH another thing... the car is actually red, and had a gloss black vinyl wrap done on it, soooo fuckin ugly and bad job, and ugly vinyl was fading in spots and wrinkly as shit.
LOL i know this guy. Followed his build on fb and yeah its not a wrap job. The car was white before and he rattle canned it in his driveway.
j.f0ng is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 06:37 PM   #11139
MOD MOD MOD MOD MOD
 
nabs's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: vancouver
Posts: 5,526
Thanked 3,333 Times in 1,061 Posts
^^^
lol i wonder why i saw red on the edges :S
__________________
.

Looking for something to do tonight? ====> OFFICIAL MUSIC EVENTS CALENDAR

Spoiler!
nabs is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 06:55 PM   #11140
Need to Seek Professional Help
 
OGCStrike's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Coquitlam
Posts: 1,079
Thanked 611 Times in 173 Posts
^LOL i went to the same school as this guy. kid thinks hes a badass doing donuts in the school parking lot


OGCStrike is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 08:43 PM   #11141
Rs has made me the woman i am today!
 
Qmx323's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Location: Richmond
Posts: 4,246
Thanked 1,908 Times in 621 Posts
Qmx323 is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 10:23 PM   #11142
14 dolla balla aint got nothing on me!
 
imp_squared's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Location: Vancouver B.C.
Posts: 642
Thanked 319 Times in 113 Posts
because drift car...
imp_squared is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 10:38 PM   #11143
I wish I was where I was when I wished I was here
 
hchang's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: West Coast
Posts: 4,655
Thanked 2,846 Times in 653 Posts
Came across this ad on Craigslist while looking at VIP cars.
No eyesore mods but pretty misleading ad in my opinion...

"----------------------------V I P Style ----------2007 Nissan Altima S - $8800"

"2006 Nissan Altima S Special Edition
Black Color
Mileage 110,000 KM


I am the first owner
Full service record always on time
NEW Break Disk and Break Pad

Full Infinity Speaker System with Pioneer Motorized Deck with USB and AUX input for your iphone or ipod spend about $1200 on it
Full Power Window and Driver Power Seat
16inch stock Rim

ONLY asking $8800

77B 3one8 7558



why buy honda civic when you can get this VIP style car
or mazda 3 , toyota camery "



----------------------------V I P Style ----------2007 Nissan Altima S
hchang is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 10:44 PM   #11144
Revscene.net has a homepage?!
 
belaud's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Location: Richmond
Posts: 1,287
Thanked 2,093 Times in 452 Posts
Altima....VIP
__________________
★ ☆ ★ TOP LINER ★ ☆ ★
VARIS STI "GOODSMILE"
belaud is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 10:44 PM   #11145
Captain Happy Bubble is my Homeboy
 
flip28's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Location: surrey
Posts: 341
Thanked 450 Times in 82 Posts
marketing^
__________________
feedback


Quote:
Originally Posted by DanHibiki View Post
^^^^Oh my goooooood

I fap so hard, sperm banks wanna hire me
Quote:
Originally Posted by StaxBundlez View Post
that shit cray
flip28 is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2012, 11:26 PM   #11146
Rs has made me the woman i am today!
 
donjalapeno's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Location: Guadalajara
Posts: 4,398
Thanked 4,926 Times in 1,089 Posts
looks like a clean car + all services done at morrey....if it wasnt for the retarded ad it would have probably been sold by now
donjalapeno is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2012, 12:47 AM   #11147
OMGWTFBBQ is a common word I say everyday
 
Nvasion's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Location: vancouver
Posts: 5,402
Thanked 343 Times in 155 Posts
Quote:
Originally Posted by AW607 View Post
see this near my work everyday

you work at kal tire? that civic was so poorly rebuilt lol. the owner couldnt fit the rear bumper on to the car so they glued the bumper brackets and screwed extra bolts into the quarter panel to make the bumper fit. and it still fits like crap lol
Nvasion is offline   Reply With Quote
Old 08-18-2012, 01:29 AM   #11148
Banned (ABWS)
 
Join Date: Oct 2011
Location: Coquitlam
Posts: 344
Thanked 353 Times in 89 Posts
Quote:
Originally Posted by nabs View Post
So after snapping the pic rolled up next to the guy, he had his sunglasses on riding hard. His exhaust sounded like shit and sounded as if it had holes in it... the exhaust was not on hangers and was swinging around a lot. Since traffic was slow i rolled up next to him and just said "sounds like your exhaust is busted" he's like "that's how its supposed to sound" i just said okay...



OH YEAH another thing... the car is actually red, and had a gloss black vinyl wrap done on it, soooo fuckin ugly and bad job, and ugly vinyl was fading in spots and wrinkly as shit.

Not a wrap. Dont speak your mouth unless you know for a fact.
maksimizer is offline   Reply With Quote
This post FAILED by:
Old 08-18-2012, 01:31 AM   #11149
Oh goodie, 5 posts already!
 
Join Date: Feb 2012
Location: Coquitlam
Posts: 6
Thanked 2 Times in 1 Post
LMAO
melekyta is offline   Reply With Quote
This post FAILED by:
Old 08-18-2012, 01:36 AM   #11150
Oh goodie, 5 posts already!
 
Join Date: Feb 2012
Location: Coquitlam
Posts: 6
Thanked 2 Times in 1 Post
Quote:
Originally Posted by nabs View Post
So after snapping the pic rolled up next to the guy, he had his sunglasses on riding hard. His exhaust sounded like shit and sounded as if it had holes in it... the exhaust was not on hangers and was swinging around a lot. Since traffic was slow i rolled up next to him and just said "sounds like your exhaust is busted" he's like "that's how its supposed to sound" i just said okay...



OH YEAH another thing... the car is actually red, and had a gloss black vinyl wrap done on it, soooo fuckin ugly and bad job, and ugly vinyl was fading in spots and wrinkly as shit.

LOOOOOOOOOOOOOL alright lets get these facts straight, i am the owner of the car and you never said shit to me, dont see the point of you coming up with some bullshit, uhm also the car was white when i have bought it, bought it off a friend. Hatch was rusty before so he replaced it with an unrusted hatch from a red 240. get your facts straight

OGCStrike uh you, uhm yeah was the 2nd day after i bout the car and why wouldnt i do that? parking lot was mostly empty and i wanted to test the car out, its a 240 (aka mostly beaters) so why the fuck not. What is your name? itd be interesting who this really is since u went to the same school as me

before you start bsing someone get your facts straight, unlike most people on here i worked my ass of to buy this car and insure it.\

PS kinda creepy you would go search me on fb since i only have the photo on fb and put it up here
PPS thanks for the picture you took from your truck ill save it for myself

Last edited by melekyta; 08-18-2012 at 01:47 AM.
melekyta is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 12:07 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net