REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > #RevsceneVLS General Chat

#RevsceneVLS General Chat SOCIAL LIFESTYLES ADSPACE AVAILABLE. CONTACT INFO@BLITZGEAR.COM
2016 VLS Community Head Moderator: SaucyWoman
2016 Social Media Liason: Blitzgear

@Revscene #RevsceneVLS. Vancouver LifeStyles Discussions: Car-free, political and current events, random thoughts, or topics that don't fit in the other forums. Remember to check out feature articles on the Main Website

Reply
 
Thread Tools
Old 06-29-2009, 10:18 PM   #38551
RS controls my life!
 
Join Date: Apr 2009
Location: Vancouver
Posts: 678
Thanked 5 Times in 4 Posts
kid
Advertisement
secstasy is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2009, 10:48 PM   #38552
HELP ME PLS!!!
 
lilaznviper's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: vancouver
Posts: 5,560
Thanked 997 Times in 353 Posts
rock
lilaznviper is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2009, 11:32 PM   #38553
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,337
Thanked 13,195 Times in 3,597 Posts
crack
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is online now   Reply With Quote
Old 06-29-2009, 11:41 PM   #38554
Banned By Establishment
 
Join Date: Mar 2009
Location: Burnaby
Posts: 1,171
Thanked 398 Times in 71 Posts
butt
WHEYsted is offline   Reply With Quote
Old 06-29-2009, 11:49 PM   #38555
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,337
Thanked 13,195 Times in 3,597 Posts
ANAL =====D ( )( )
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is online now   Reply With Quote
Old 06-29-2009, 11:59 PM   #38556
rebuild you say?
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 11,150
Thanked 3,532 Times in 1,172 Posts
oral
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 12:05 AM   #38557
Banned By Establishment
 
Join Date: Mar 2009
Location: Burnaby
Posts: 1,171
Thanked 398 Times in 71 Posts
bj
WHEYsted is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 12:06 AM   #38558
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,337
Thanked 13,195 Times in 3,597 Posts
blowjob (but I wanted to post ATM)
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is online now   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 12:27 AM   #38559
RS controls my life!
 
Join Date: Apr 2009
Location: Vancouver
Posts: 678
Thanked 5 Times in 4 Posts
handjob
secstasy is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 12:28 AM   #38560
rebuild you say?
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 11,150
Thanked 3,532 Times in 1,172 Posts
fap
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 12:41 AM   #38561
RS controls my life!
 
Join Date: Apr 2009
Location: Vancouver
Posts: 678
Thanked 5 Times in 4 Posts
tap
secstasy is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 12:46 AM   #38562
Willing to sell body for a few minutes on RS
 
JSALES's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vancouver
Posts: 11,580
Thanked 2,739 Times in 776 Posts
fuck
JSALES is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 12:54 AM   #38563
RS has made me the bitter person i am today!
 
Join Date: Jul 2007
Location: ♠
Posts: 4,847
Thanked 692 Times in 249 Posts
you
__________________
Quote:
Originally Posted by Outreach View Post
Fuck your Mother, chump.
6insomnia9 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 01:06 AM   #38564
God of Unce
 
Armind's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: ASOT
Posts: 7,769
Thanked 167 Times in 43 Posts
Tube
__________________
UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE!
Armind is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 01:24 AM   #38565
My homepage has been set to RS
 
mrclean604's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: richmond
Posts: 2,158
Thanked 239 Times in 48 Posts
television
mrclean604 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 01:30 AM   #38566
God of Unce
 
Armind's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: ASOT
Posts: 7,769
Thanked 167 Times in 43 Posts
Satellite
__________________
UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE!
Armind is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 03:15 AM   #38567
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,337
Thanked 13,195 Times in 3,597 Posts
uranus
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is online now   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 03:23 AM   #38568
God of Unce
 
Armind's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: ASOT
Posts: 7,769
Thanked 167 Times in 43 Posts
Planet
__________________
UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE!
Armind is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 04:23 AM   #38569
RS has made me the bitter person i am today!
 
Join Date: Jul 2007
Location: ♠
Posts: 4,847
Thanked 692 Times in 249 Posts
galaxy
__________________
Quote:
Originally Posted by Outreach View Post
Fuck your Mother, chump.
6insomnia9 is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 04:29 AM   #38570
God of Unce
 
Armind's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: ASOT
Posts: 7,769
Thanked 167 Times in 43 Posts
Universe
__________________
UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE! UNCE!
Armind is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 04:56 AM   #38571
Willing to sell body for a few minutes on RS
 
JSALES's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vancouver
Posts: 11,580
Thanked 2,739 Times in 776 Posts
astronomy
JSALES is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 09:47 AM   #38572
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
shenmecar's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Location: Vancouver
Posts: 8,854
Thanked 2,417 Times in 668 Posts
lotion
shenmecar is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 10:04 AM   #38573
HELP ME PLS!!!
 
lilaznviper's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Location: vancouver
Posts: 5,560
Thanked 997 Times in 353 Posts
cream
lilaznviper is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 11:00 AM   #38574
MiX iT Up!
 
tiger_handheld's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: vancouver
Posts: 7,694
Thanked 1,908 Times in 771 Posts
lube
__________________

Sometimes we tend to be in despair when the person we love leaves us, but the truth is, it's not our loss, but theirs, for they left the only person who couldn't give up on them.


Make the effort and take the risk..

"Do what you feel in your heart to be right- for you'll be criticized anyway. You'll be damned if you do, and damned if you don't." - Eleanor Roosevelt
tiger_handheld is offline   Reply With Quote
Old 06-30-2009, 12:31 PM   #38575
RS controls my life!
 
Join Date: Apr 2009
Location: Vancouver
Posts: 678
Thanked 5 Times in 4 Posts
mr
secstasy is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 09:04 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net