REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > REVscene Nation: Beyond The GVRD > Okanagan Automotive Chat > Okanagan Off-Topic

Okanagan Off-Topic Whatever ya wanna talk about
Talk about anything unrelated to automotive discussion.

Reply
 
Thread Tools
Old 11-02-2004, 02:25 PM   #1801
what manner of phaggotry is this
 
RRxtar's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Kelownafornia
Posts: 17,970
Thanked 4,932 Times in 1,658 Posts
thats what i thought
Advertisement
__________________
STRENGTHaesthetics
RRxtar is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2004, 05:00 PM   #1802
My homepage has been set to RS
 
bluebomber85's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Kerona
Posts: 2,284
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally posted by HyperREV
heh i know one of the girls that works there, fuck she's hawt...
is she short, with brown hair down a bit past her shoulders?
__________________
1996 Chev. Silverado Z71
2000 Yamaha YZ125

Last edited by bluebomber85; 11-02-2004 at 05:00 PM.
bluebomber85 is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2004, 05:03 PM   #1803
I contribute to threads in the offtopic forum
 
Gunn's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Kelowna
Posts: 2,761
Thanked 0 Times in 0 Posts
what a stupid name for a club
__________________
My 1994 Ford Probe GT
Gunn is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2004, 06:50 PM   #1804
Okanagan Mod Team
 
SpooSports's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Kelowna
Posts: 8,438
Thanked 0 Times in 0 Posts
I love the idea of strippers til 11, then a club.

I miss teh 20 for 20 tho.
__________________
2007 Mitsu Eclipse

R.I.P :1994 Dodge 2500
Sold :1993 Prelude SR-V
SpooSports is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2004, 07:52 PM   #1805
OK Head Mod
 
fourtirefire's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Kelowna
Posts: 6,963
Thanked 5 Times in 3 Posts
Quote:
Originally posted by ThunderKat
danny you drunk fool....i should have kept the msn convo we had last night....it was priceless......you perv!!!!
__________________
'05 F150 FX4
fourtirefire is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2004, 10:30 AM   #1806
Banned (BBM)
 
Join Date: Mar 2004
Location: Kelowna
Posts: 146
Thanked 0 Times in 0 Posts
that would have been an interesting Convo to read.. lol
djlostcoz is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2004, 11:25 AM   #1807
RS Veteran
 
HyperREV's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: kelowna
Posts: 7,303
Thanked 14 Times in 5 Posts
Quote:
Originally posted by KeloLuda
is she short, with brown hair down a bit past her shoulders?
ya, longer wavy brown hair? she works at mediteranian city too?
HyperREV is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2004, 11:29 AM   #1808
Banned (BBM)
 
Join Date: Mar 2004
Location: Kelowna
Posts: 146
Thanked 0 Times in 0 Posts
hmmm... I gtg see this chick
djlostcoz is offline   Reply With Quote
Old 11-03-2004, 04:20 PM   #1809
My homepage has been set to RS
 
bluebomber85's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Kerona
Posts: 2,284
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally posted by HyperREV
ya, longer wavy brown hair? she works at mediteranian city too?
dude, she was fuckin' hot. On a side note, I'm good buddys with a guy who used to live in your complexes. His names Jorden and he says he now works at Future Shop too. Says he knows ya.
__________________
1996 Chev. Silverado Z71
2000 Yamaha YZ125
bluebomber85 is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2004, 05:48 AM   #1810
I bringith the lowerballerith
 
Join Date: May 2002
Location: Kelowna
Posts: 1,101
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally posted by DA_TEG
im supposed to make a pgone all right now. anytone got a long distance callign card????
haha damn too bad.. woulda been an interesting conversation at 730pm
accent_gal is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2004, 04:12 PM   #1811
RS Veteran
 
HyperREV's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: kelowna
Posts: 7,303
Thanked 14 Times in 5 Posts
Quote:
Originally posted by KeloLuda
dude, she was fuckin' hot. On a side note, I'm good buddys with a guy who used to live in your complexes. His names Jorden and he says he now works at Future Shop too. Says he knows ya.
haha crazy shit! ya he came in with emma lookin at shit so i got him a job right there.. heh

jordans good shit.
HyperREV is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2004, 05:55 PM   #1812
My homepage has been set to RS
 
bluebomber85's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Kerona
Posts: 2,284
Thanked 0 Times in 0 Posts
I take it you know emma as well.. On Halloween they came with me to light off all my fireworks up at the firehall, we also lit some other things too. Man, I've worked retail at the brick for 2 years now lemme know next time you guys are hiring, I'm gonna drop off a resume.
__________________
1996 Chev. Silverado Z71
2000 Yamaha YZ125
bluebomber85 is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2004, 06:13 PM   #1813
RS Veteran
 
HyperREV's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: kelowna
Posts: 7,303
Thanked 14 Times in 5 Posts
Quote:
Originally posted by KeloLuda
I take it you know emma as well.. On Halloween they came with me to light off all my fireworks up at the firehall, we also lit some other things too. Man, I've worked retail at the brick for 2 years now lemme know next time you guys are hiring, I'm gonna drop off a resume.
ya, she was actually gonna buy my car!

but ya we're still hiring, so if u wanna get on as a seasonal just lemme know... i get 50 bux every time i bring somebody in!
HyperREV is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2004, 06:56 PM   #1814
Where's my RS Christmas Lobster?!
 
Jennings's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: kelowna b.c.
Posts: 893
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally posted by HyperREV
ya, she was actually gonna buy my car!

but ya we're still hiring, so if u wanna get on as a seasonal just lemme know... i get 50 bux every time i bring somebody in!

hmmmm I could really use a part time job, the beer fund is pretty hurtin these days. I'm going pm you shortly with some questions, maybe you can send me back some details if you dont mind, thanks dude.

(only real shitty part would be wearing those uniforms in public but I think I could just deal with it since it would be worth it to have the sales experience on the resume for when I am done school.)
__________________
- How in the world can you use so many words and yet not be able to make a complete sentence? I'm not flaming, I'm actually quite intrigued by this. -
Jennings is offline   Reply With Quote
Old 11-04-2004, 07:26 PM   #1815
RS Veteran
 
HyperREV's Avatar
 
Join Date: Mar 2001
Location: kelowna
Posts: 7,303
Thanked 14 Times in 5 Posts
you get over the shirts when you see the paycheques... heh
HyperREV is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2004, 05:18 PM   #1816
My homepage has been set to RS
 
bluebomber85's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Location: Kerona
Posts: 2,284
Thanked 0 Times in 0 Posts
That'd be funny to work at two direct competitors at the same time.. I wonder how that'd go over..
__________________
1996 Chev. Silverado Z71
2000 Yamaha YZ125
bluebomber85 is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2004, 12:00 AM   #1817
Okanagan Mod Team
 
SpooSports's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Kelowna
Posts: 8,438
Thanked 0 Times in 0 Posts
On topic people, these are very sober posts.

Im a fucken idiot, with a broken finger, and i chucked my truck into a ditch and was 2 wheelin for half an hour while we decided how to pull it out, there a good drunk story for ya
__________________
2007 Mitsu Eclipse

R.I.P :1994 Dodge 2500
Sold :1993 Prelude SR-V
SpooSports is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2004, 01:15 AM   #1818
OK Head Mod
 
fourtirefire's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Kelowna
Posts: 6,963
Thanked 5 Times in 3 Posts
Quote:
Originally posted by SpooSports
On topic people, these are very sober posts.

Im a fucken idiot, with a broken finger, and i chucked my truck into a ditch and was 2 wheelin for half an hour while we decided how to pull it out, there a good drunk story for ya
poor truck.. you should consider to stop 4x4ing while drunk.. your gunna roll the damn thing

oh yeah, anyone ever had flaming lambroghini's? 4x2oz shots mixed into a flaming glass of... something that was on fire
__________________
'05 F150 FX4

Last edited by fourtirefire; 11-06-2004 at 01:17 AM.
fourtirefire is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2004, 01:18 AM   #1819
Larger Than Life Mod
 
Big Daddy's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Kamloops, BC
Posts: 4,278
Thanked 0 Times in 0 Posts
/;What in the Fuck! Way hamered, $10 all you van drink in two hojurs owns me! Had to put up wih bullsgit to, whivh sucvked///

I get bonus points too, I posted in the halloween thred. but realized it and psted here insteasd...fuckers
__________________
"Sweetie...it's really hard for me to enjoy the sound of the engine with all that Yackin"

I'm not a biker, I'm a Crotch Rocketeer
Big Daddy is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2004, 03:39 AM   #1820
Banned (ABWS)
 
PRE-LUDACRIS's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: INTERNET MOD
Posts: 4,237
Thanked 0 Times in 0 Posts
Saw it and had to post it, just starting my night out with a beer bong ! FRANK THE TANK !

PRE-LUDACRIS is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2004, 05:34 PM   #1821
Okanagan Mod Team
 
SpooSports's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Kelowna
Posts: 8,438
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally posted by onetirefire
poor truck.. you should consider to stop 4x4ing while drunk.. your gunna roll the damn thing

oh yeah, anyone ever had flaming lambroghini's? 4x2oz shots mixed into a flaming glass of... something that was on fire
I did a flaming last year, way too intence.

This wasnt even due to drunkness,just rough terrain and snow mixed witha big trench.
__________________
2007 Mitsu Eclipse

R.I.P :1994 Dodge 2500
Sold :1993 Prelude SR-V
SpooSports is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2004, 02:47 AM   #1822
Larger Than Life Mod
 
Big Daddy's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Kamloops, BC
Posts: 4,278
Thanked 0 Times in 0 Posts
Once again, platered, walk home seems longer every time I do it. Some cute girls our tonihgt...
__________________
"Sweetie...it's really hard for me to enjoy the sound of the engine with all that Yackin"

I'm not a biker, I'm a Crotch Rocketeer
Big Daddy is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2004, 04:49 AM   #1823
I contribute to threads in the offtopic forum
 
Gunn's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Kelowna
Posts: 2,761
Thanked 0 Times in 0 Posts
the fuckin sluts were in full force tonight. gotta love it
__________________
My 1994 Ford Probe GT
Gunn is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2004, 01:49 PM   #1824
what manner of phaggotry is this
 
RRxtar's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Kelownafornia
Posts: 17,970
Thanked 4,932 Times in 1,658 Posts
Quote:
Originally posted by onetirefire
oh yeah, anyone ever had flaming lambroghini's? 4x2oz shots mixed into a flaming glass of... something that was on fire
oh fuck ya! i love em!

start with 2 shots of sambuca in the bottom of a martini glass. light it on fire. pour in 4-8 more shots of various liquors while sprinkling cinamon for sparks. suck thru straw.

on my 19th birthday i had one of them and then an entire shot tree from kelly Os 15 minutes later.
__________________
STRENGTHaesthetics

Last edited by RRxtar; 11-07-2004 at 01:50 PM.
RRxtar is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2004, 06:44 PM   #1825
Banned (ABWS)
 
PRE-LUDACRIS's Avatar
 
Join Date: Jul 2002
Location: INTERNET MOD
Posts: 4,237
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally posted by DA_TEG
oh fuck ya! i love em!

start with 2 shots of sambuca in the bottom of a martini glass. light it on fire. pour in 4-8 more shots of various liquors while sprinkling cinamon for sparks. suck thru straw.
I did those two weeks ago, they are intense !
PRE-LUDACRIS is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 04:52 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net