REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Entertainment Forum

Entertainment Forum THIS SPACE OPEN FOR ADVERTISEMENT. YOU SHOULD BE ADVERTISING HERE!
Entertainment District
Members' movie reviews, Trailers, TV show post-discussions. Warning: Absolutely, do not post links to pirated or illegal download sites!

Reply
 
Thread Tools
Old 12-11-2005, 11:19 AM   #51
HELP ME PLS!!!
 
carisear's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: South Central V
Posts: 5,504
Thanked 508 Times in 203 Posts
Quote:
Originally posted by Evylldemon
noooooooooooooooooo, i really hope thats not true, i hate fillers, it turned me off naruto, i really dont wanna see bleach get crappy too.
i know ... there's still like 15 more weeks of fillers for naruto or something -- but that's what happens when they start the anime when the manga isn't done.

but damn, 10th captain's ban kai looks so cool!
Advertisement
__________________
Visit my food blog! http://jaxandcs.com/

*its not the size of your army that matters; it's the fury of it's onslaught!*

█♣█
carisear is offline   Reply With Quote
Old 12-11-2005, 12:45 PM   #52
WOAH! i think Vtec just kicked in!
 
Join Date: Sep 2005
Location: vancouver
Posts: 1,674
Thanked 0 Times in 0 Posts
i know...and it got owned by aizen EASILY....i was like WTF?
ExcelPremium is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2005, 02:29 AM   #53
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
hub714's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Vancouver
Posts: 1,878
Thanked 0 Times in 0 Posts
*spoiler* ....kinda well not really if you're caught up to manga...cuz u wont know what im talking about if you dont read the manga

fuk did u guys read the newest manga?

the captains are gettin RAPED by arrancars
__________________
My feedback --> (4-0-0)
[URL]http://www.revscene.net/forums/showthread.php?s=&threadid=271151&highlight=hub714[/URL]
hub714 is offline   Reply With Quote
Old 12-17-2005, 06:09 PM   #54
I STILL don't get it
 
Gimohr's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Vancouver
Posts: 469
Thanked 0 Times in 0 Posts
*spoiler*




Yeah. But they are noobies bankai'ers.
Other than the kid, the rest are lieutenants.
Gimohr is offline   Reply With Quote
Old 12-19-2005, 05:33 PM   #55
OMGWTFBBQ is a common word I say everyday
 
death_blossom's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: Vancouver, BC
Posts: 5,064
Thanked 179 Times in 95 Posts
man, shouldn't have read those spoilers try to shade them out next time guys.

carisear: i don't think Aizen has even released his bankai yet?
__________________
Nullify the Vegetarian crusade!
death_blossom is offline   Reply With Quote
Old 12-19-2005, 09:23 PM   #56
HELP ME PLS!!!
 
carisear's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: South Central V
Posts: 5,504
Thanked 508 Times in 203 Posts
Quote:
Originally posted by death_blossom
man, shouldn't have read those spoilers try to shade them out next time guys.

carisear: i don't think Aizen has even released his bankai yet?
he hasn't ever been tested! his shikai is more than strong enough, and apperently he's mastered all 4 types of fighting ... damn guy is uber!

as for the manga, yah, it's awesome. don't know what colour your backgrounds are, so i can't post spoilers! (my background is grey -- lotsa times i see posts inadvertantly)
__________________
Visit my food blog! http://jaxandcs.com/

*its not the size of your army that matters; it's the fury of it's onslaught!*

█♣█
carisear is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2005, 01:11 AM   #57
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
hub714's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Vancouver
Posts: 1,878
Thanked 0 Times in 0 Posts
lol . . .how am i supposed to shade them out =p we should have some function that covers up spoilers until we click on the button...like the bleach7 site haha

Spoiler!


then that won't appear until i push show.
__________________
My feedback --> (4-0-0)
[URL]http://www.revscene.net/forums/showthread.php?s=&threadid=271151&highlight=hub714[/URL]
hub714 is offline   Reply With Quote
Old 12-20-2005, 06:06 PM   #58
Rs has made me the man i am today!
 
2 n r's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Vancouver
Posts: 3,018
Thanked 2,123 Times in 257 Posts
anyone read the manga? crazyness!!
2 n r is offline   Reply With Quote
Old 12-21-2005, 12:38 AM   #59
I contribute to threads in the offtopic forum
 
suprasian's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: vancouver
Posts: 2,728
Thanked 5 Times in 3 Posts
yea the manga is gettin good!
and anime is good too!
62 is out!!!!!!!!!!!!!!!
i wanna see more ban kai's! hahaha
__________________
my automatics hot
suprasian is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2005, 11:03 PM   #60
HELP ME PLS!!!
 
carisear's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: South Central V
Posts: 5,504
Thanked 508 Times in 203 Posts
HOLY SHIT! you guys read ch209 manga?! i had TOTALLY forgotten about that! and here i was thinking they were royally screwed!
__________________
Visit my food blog! http://jaxandcs.com/

*its not the size of your army that matters; it's the fury of it's onslaught!*

█♣█
carisear is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2005, 03:51 AM   #61
I contribute to threads in the offtopic forum
 
suprasian's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: vancouver
Posts: 2,728
Thanked 5 Times in 3 Posts
yea i read it!
omg next week should be craaaaazy!!
__________________
my automatics hot
suprasian is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2006, 09:51 AM   #62
Rs has made me the man i am today!
 
urrh's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: vancouver
Posts: 3,293
Thanked 1,275 Times in 263 Posts
i take it, the fillers start now?
__________________
Quote:
Originally Posted by Fei-Ji View Post
haha i can taste the cum in my mouth
Quote:
Originally Posted by orgasm_donor View Post
organge7 has spoken, and we have done the opposite. yay!
urrh is online now   Reply With Quote
Old 01-17-2006, 09:57 AM   #63
To me, there is the Internet and there is RS
 
Grandmaster TSE's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: 604
Posts: 16,871
Thanked 605 Times in 200 Posts
Quote:
Originally posted by urrh
i take it, the fillers start now?
most likely man
__________________
my seller rating : http://www.revscene.net/forums/showt...randmaster+TSE

member of the "Go To Jail For BoA Anytime Crew"
URA RENGE - Taijutsu Master of the Hidden Revscene Village


{o,o} ......ya rly!
/)__)
-"-"-
PSN: AznAlien
Grandmaster TSE is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2006, 10:54 AM   #64
My homepage has been set to RS
 
ohki's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Vancouver
Posts: 2,045
Thanked 1 Time in 1 Post
i hope not, but so far its still following the manga
ohki is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2006, 11:36 AM   #65
To me, there is the Internet and there is RS
 
Grandmaster TSE's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: 604
Posts: 16,871
Thanked 605 Times in 200 Posts
anybody download the raw yet???

still followin the storyline???
__________________
my seller rating : http://www.revscene.net/forums/showt...randmaster+TSE

member of the "Go To Jail For BoA Anytime Crew"
URA RENGE - Taijutsu Master of the Hidden Revscene Village


{o,o} ......ya rly!
/)__)
-"-"-
PSN: AznAlien
Grandmaster TSE is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2006, 12:20 PM   #66
Rs has made me the man i am today!
 
GT-[R]'s Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Richmond
Posts: 3,143
Thanked 0 Times in 0 Posts
i think the next 2 or 3 episodes are fillers... ima dl it when i get home for sure...

the manga is getting crazzy, now they have this period where nothing gets released... damn it i wanna see what happensssss
__________________
My Feedback
GT-[R] is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2006, 08:59 PM   #67
RS controls my life!
 
Join Date: Jan 2006
Location: Vancouver
Posts: 705
Thanked 0 Times in 0 Posts
so... what happens now that they're out of soul society? i dislike the real world eps. they are incredibly boring, and that dude, *forgets his name* with the kids. man that guy is annoying. anyways the soul society part was great.
Inked is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2006, 10:58 PM   #68
My homepage has been set to RS
 
ohki's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: Vancouver
Posts: 2,045
Thanked 1 Time in 1 Post
it only gets better from here
ohki is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2006, 11:32 PM   #69
HELP ME PLS!!!
 
carisear's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: South Central V
Posts: 5,504
Thanked 508 Times in 203 Posts
Quote:
Originally posted by Inked
so... what happens now that they're out of soul society? i dislike the real world eps. they are incredibly boring, and that dude, *forgets his name* with the kids. man that guy is annoying. anyways the soul society part was great.
Don Kanon Ji or whatever his name is? UGH, i hate him. BWAHAHAHAHAHAH! <crosses his arms> ... okay, i had to do it.

the manga is just making me want to see the anime even more!
__________________
Visit my food blog! http://jaxandcs.com/

*its not the size of your army that matters; it's the fury of it's onslaught!*

█♣█
carisear is offline   Reply With Quote
Old 01-18-2006, 07:06 AM   #70
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
akira112's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: V6A-Ctown
Posts: 1,890
Thanked 165 Times in 44 Posts
Quote:
Originally posted by Inked
so... what happens now that they're out of soul society? i dislike the real world eps. they are incredibly boring, and that dude, *forgets his name* with the kids. man that guy is annoying. anyways the soul society part was great.
You just have to read the manga to find out. Ain't good to spoil it just by telling you. There's too much to tell!

And besides, the anime is probably goin into filler mode.
akira112 is offline   Reply With Quote
Old 01-18-2006, 01:21 PM   #71
Even when im right, revscene.net is still right!
 
Osse's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: Burnaby
Posts: 1,392
Thanked 0 Times in 0 Posts
Episode 63 was a dissapointment.
ONe full hour and half of that was just recap.
Osse is offline   Reply With Quote
Old 01-18-2006, 01:42 PM   #72
HELP ME PLS!!!
 
carisear's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: South Central V
Posts: 5,504
Thanked 508 Times in 203 Posts
Quote:
Originally posted by Osse
Episode 63 was a dissapointment.
ONe full hour and half of that was just recap.
it was their 'new years' special ... alot of weekly anime's do that.

this current filler is wierd ... it has all the characters from the new arc, but is changing they way they are introduced.
__________________
Visit my food blog! http://jaxandcs.com/

*its not the size of your army that matters; it's the fury of it's onslaught!*

█♣█
carisear is offline   Reply With Quote
Old 01-18-2006, 02:11 PM   #73
RS controls my life!
 
Join Date: Jan 2006
Location: Vancouver
Posts: 705
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally posted by akira112
You just have to read the manga to find out. Ain't good to spoil it just by telling you. There's too much to tell!

And besides, the anime is probably goin into filler mode.
better not end up like naruto. that anime sucks. the manga is better... i hate how it always ends up that the bad guy is always "sorry" and then everyone lives happpily ever after.
Inked is offline   Reply With Quote
Old 01-18-2006, 06:56 PM   #74
I contribute to threads in the offtopic forum
 
suprasian's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: vancouver
Posts: 2,728
Thanked 5 Times in 3 Posts
i think these characters are different from the one in the arc. the blond one in the manga is a teeneger dude but i think the anime one is a little blond girl
__________________
my automatics hot
suprasian is offline   Reply With Quote
Old 01-25-2006, 04:32 PM   #75
RS has made me the bitter person i am today!
 
Amuse's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Vancouver
Posts: 4,684
Thanked 302 Times in 105 Posts
I need to catch up in bleach
__________________
My feedback
Amuse is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 03:11 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net