REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > #RevsceneVLS General Chat

#RevsceneVLS General Chat SOCIAL LIFESTYLES ADSPACE AVAILABLE. CONTACT INFO@BLITZGEAR.COM
2016 VLS Community Head Moderator: SaucyWoman
2016 Social Media Liason: Blitzgear

@Revscene #RevsceneVLS. Vancouver LifeStyles Discussions: Car-free, political and current events, random thoughts, or topics that don't fit in the other forums. Remember to check out feature articles on the Main Website

Reply
 
Thread Tools
Old 02-11-2009, 05:56 PM   #126
R8
Buy/Sell rules violation; Zero Tolerance
 
Join Date: Aug 2006
Location: Audi
Posts: 834
Thanked 14 Times in 11 Posts
^holy jesus, how do i know that lol... i dont even know what saint seiya is, i dont know what athena exclmation forbidden technique is either... im guessing its some anime? lolol

8/10.. cool dude with.... photoshopped stuff all around ahaha
Advertisement
R8 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 06:19 PM   #127
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,817
Thanked 10,866 Times in 2,128 Posts
5/10
bombthing
Tim Budong is online now   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 06:59 PM   #128
R8
Buy/Sell rules violation; Zero Tolerance
 
Join Date: Aug 2006
Location: Audi
Posts: 834
Thanked 14 Times in 11 Posts
8/10 random anime girl

is my new avatar betteR? i think so hehhh
R8 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 09:03 PM   #129
Chinese Guy, Swedish Rides
 
+Kardboard+'s Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: In da GV-ehhhh
Posts: 11,821
Thanked 611 Times in 203 Posts
5/10 because I thought it was a glowing fish, then I read your username.
__________________
Retired VLS Moderator

'88 245DL Uncle Sven the Swedish Rice Rocket|'95 945T Darth Haul|'82 242GLT B23E Lumpy the Angry Viking|'77 244DL, red/sold|'90 744T C3P-LOL, gold/sold
RS Feedback (46-0-0)
+Kardboard+ is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 09:13 PM   #130
VAC Head Rotang Mod
 
Raid3n's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: GP
Posts: 10,378
Thanked 1,180 Times in 523 Posts
7.5\10 cause the cell phone transformer guy is too small hahaha.
__________________
1990 FC3S
1984 GSX-R 400
2001 CBR600F4i

My Feedback (10-0-0)

Quote:
Originally Posted by Fei-Ji View Post
haha i can taste the cum in my mouth
Raid3n is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 09:25 PM   #131
Banned (ABWS)
 
Join Date: Aug 2008
Location: Richmond
Posts: 503
Thanked 2 Times in 2 Posts
7/10 i like red
tough is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 09:31 PM   #132
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,817
Thanked 10,866 Times in 2,128 Posts
^9/10
only becuz i dont think its Janice Man..
but if it was then BAM 10/10

Raid3n's avatar

as always 20/10
AHAHHAH
Tim Budong is online now   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 09:37 PM   #133
Where's my RS Christmas Lobster?!
 
91integraRS-R's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Abby
Posts: 880
Thanked 20 Times in 8 Posts
^7/10
only cuz i've seen your avtar like 10 times reading through the last couple pages
__________________
Cheap, Reliable, Fast...pick two
91integraRS-R is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 09:49 PM   #134
R8
Buy/Sell rules violation; Zero Tolerance
 
Join Date: Aug 2006
Location: Audi
Posts: 834
Thanked 14 Times in 11 Posts
5/10.. MAKE IT BIGGER!
R8 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 09:53 PM   #135
My homepage has been set to RS
 
mrclean604's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: richmond
Posts: 2,158
Thanked 239 Times in 48 Posts
10/10 R8 headlights

new avaturd?
mrclean604 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 09:56 PM   #136
Revscene.net has a homepage?!
 
turbomelon's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Redmond USA
Posts: 1,253
Thanked 102 Times in 30 Posts
7/10 cuz mr. clean's autodry carwash spray made my wrx blue paint become darker 5 years ago when I tried using it.
turbomelon is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 11:01 PM   #137
My name is Michael. J. Caboose, and I hate BABIES!
 
Inaii's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: MoI
Posts: 6,556
Thanked 1,408 Times in 668 Posts
Quote:
Originally Posted by turbomelon View Post
7/10 cuz mr. clean's autodry carwash spray made my wrx blue paint become darker 5 years ago when I tried using it.
7/10 I keep confusing you with k-dub!
__________________
"Can you match my resolve? If so then you will succeed. I believe that the human spirit is indomitable. If you endeavour to achieve, it will happen given enough resolve." -- Monty Oum

Quote:
Originally Posted by STATUS105 View Post
IF I FIND YOU
I WILL EAT YOUR RICE!
Inaii is offline   Reply With Quote
Old 02-11-2009, 11:05 PM   #138
VAC Head Rotang Mod
 
Raid3n's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: GP
Posts: 10,378
Thanked 1,180 Times in 523 Posts
lol i just realized what that is hahaha

15/10 would have been 20 if it didn't take so damn long to figure out.
__________________
1990 FC3S
1984 GSX-R 400
2001 CBR600F4i

My Feedback (10-0-0)

Quote:
Originally Posted by Fei-Ji View Post
haha i can taste the cum in my mouth
Raid3n is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 01:35 AM   #139
Need to Seek Professional Help
 
phatpower's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Coquitlam
Posts: 982
Thanked 15 Times in 3 Posts
10 / 10

she scares the shit out of me
__________________
Damn, this shit is morally bankrupt, violent, and pornographic. It fucking awesome.

Matt: I'm with the release the twins foundation. Girl: What are you talking about? Matt: How 'bout releasing those twins?
phatpower is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 01:43 AM   #140
My name is Michael. J. Caboose, and I hate BABIES!
 
Inaii's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: MoI
Posts: 6,556
Thanked 1,408 Times in 668 Posts
7/10... wtf is that?

that's a he btw. hide from X Japan =p
__________________
"Can you match my resolve? If so then you will succeed. I believe that the human spirit is indomitable. If you endeavour to achieve, it will happen given enough resolve." -- Monty Oum

Quote:
Originally Posted by STATUS105 View Post
IF I FIND YOU
I WILL EAT YOUR RICE!
Inaii is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 01:45 AM   #141
R8
Buy/Sell rules violation; Zero Tolerance
 
Join Date: Aug 2006
Location: Audi
Posts: 834
Thanked 14 Times in 11 Posts
^5/10 ?? I don't know what it is!! a clown in a garbage bin at gate 7??? wah???
R8 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 01:54 AM   #142
Need to Seek Professional Help
 
phatpower's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Coquitlam
Posts: 982
Thanked 15 Times in 3 Posts
Quote:
Originally Posted by Inaii View Post
7/10... wtf is that?

that's a he btw. hide from X Japan =p
Fat ed from Fur TV

9.5 /10

nice lights
__________________
Damn, this shit is morally bankrupt, violent, and pornographic. It fucking awesome.

Matt: I'm with the release the twins foundation. Girl: What are you talking about? Matt: How 'bout releasing those twins?
phatpower is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 11:46 AM   #143
My homepage has been set to RS
 
danlee78's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancity
Posts: 2,472
Thanked 180 Times in 60 Posts
i think thats a blue monster. with it's thumbs up!

7/10
__________________
MY FEEDBACK
MY HOFO FEEDBACK

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.



Quote:
Originally Posted by babyyxjayy View Post
What if someone sold you cocaine, but it was laundry detergent ?
danlee78 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 12:44 PM   #144
My homepage has been set to RS
 
mrclean604's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: richmond
Posts: 2,158
Thanked 239 Times in 48 Posts
8/10 TRANSFORMERS 222222 megan fox plZ
mrclean604 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 03:11 PM   #145
Need to Seek Professional Help
 
phatpower's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Coquitlam
Posts: 982
Thanked 15 Times in 3 Posts
8.5 / 10 mr clean
__________________
Damn, this shit is morally bankrupt, violent, and pornographic. It fucking awesome.

Matt: I'm with the release the twins foundation. Girl: What are you talking about? Matt: How 'bout releasing those twins?
phatpower is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 03:21 PM   #146
misfortune cookie (V)
 
LsquareD's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: 6ix zer0 4our
Posts: 6,166
Thanked 2,694 Times in 418 Posts
8/10 Looks like a hippopotamus
__________________
*Feedback: (24-0-0)


Last edited by LsquareD on 00-00-0000 at 00:00 PM
LsquareD is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 03:26 PM   #147
Need to Seek Professional Help
 
phatpower's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Location: Coquitlam
Posts: 982
Thanked 15 Times in 3 Posts
10/10 looks like homer got to the chain
__________________
Damn, this shit is morally bankrupt, violent, and pornographic. It fucking awesome.

Matt: I'm with the release the twins foundation. Girl: What are you talking about? Matt: How 'bout releasing those twins?
phatpower is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 03:33 PM   #148
R8
Buy/Sell rules violation; Zero Tolerance
 
Join Date: Aug 2006
Location: Audi
Posts: 834
Thanked 14 Times in 11 Posts
10/10 , big nose, 1 finger, funny!!
R8 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 07:31 PM   #149
My homepage has been set to RS
 
mc25's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Location: Vancouvr Island
Posts: 2,294
Thanked 36 Times in 20 Posts
7/10. Looks cool, but i have no idea what it is...black and blue look sweet
mc25 is offline   Reply With Quote
Old 02-12-2009, 07:51 PM   #150
2 Wheel'd Mod
 
!oHenry's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Location: Surrey
Posts: 1,364
Thanked 418 Times in 100 Posts
5/10 ...Mastercard?
__________________
http://goo.gl/Fc7vw
,___,
[O.o]....O'Rly? O'hungry? Oh Henry.
/)__)
-"--"-

http://www.revscene.net/forums/showt...hreadid=417820
!oHenry is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 06:29 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net