REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Music & Clubbing

Music & Clubbing Rock your official RS Gear from Shop.Revscene.net (keyword search REVSCENE)
New tracks, videos, top hits, concert info and post discussion, music industry buzz, club hot spots, clubbing lifestyles..

Reply
 
Thread Tools
Old 03-29-2009, 10:08 AM   #1
Bieksa eats bears for breakfast...
 
Iceman_2K's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: Taipei, Taiwan
Posts: 6,774
Thanked 116 Times in 83 Posts
BoA's first US Market Release - BoA - BoA

Just got BoA's first US Market release - not bad. Typical BoA release....sings pretty well for an all english release.

(Below taken from rlslog.net)

For the album, BoA worked with well-known music producers such as Bloodshy & Avant, Brian Kennedy and Sean Garrett.

Track List:
01. I Did It For Love (Feat. Sean Garrett)
02. Energetic
03. Did Ya
04. Look Who’s Talking
05. Eat You Up
06. Obsessed
07. Touched
08. Scream
09. Girls On Top
10. Dress Off
11. Hypnotic Dancefloor

Advertisement
__________________
Trinity: "DUDE WTF ARE YOU DOING?! ARE YOU INSANE?!?!?!?

Your balls are sensitive things!! They shouldn't be played around with, at least not like that, and you should NOT BE DIPPING THEM IN AFTERSHAVE! Oh my god, I feel sorry for your balls!"


ODC: "Wrong, a roots type blower will produce max boost from 0rpm to redline."

Iceman_19: "A roots makes zero boost at zero rpm, lol"

Ulic Qel-Droma: "haha go google image big black dick. or black cock. i forgot which term i used. it's one of the many."
Iceman_2K is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2009, 11:10 PM   #2
I contribute to threads in the offtopic forum
 
mos_skeeto's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: 604
Posts: 2,997
Thanked 584 Times in 178 Posts
cds out in japan. not my cup of tea but it's not any worst than britney. i hope she does well. i kinda like track 1 and 11.
mos_skeeto is offline   Reply With Quote
Old 03-29-2009, 11:26 PM   #3
Banned (ABWS)
 
Join Date: Jun 2007
Location: na
Posts: 656
Thanked 25 Times in 16 Posts
this is gonna do about as well as utada
Synaptik is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2009, 09:17 AM   #4
Bieksa eats bears for breakfast...
 
Iceman_2K's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: Taipei, Taiwan
Posts: 6,774
Thanked 116 Times in 83 Posts
yeah, pretty much. I really really doubt that its going to get a lot of airplay unless they get a buncha stations on board to do so.
__________________
Trinity: "DUDE WTF ARE YOU DOING?! ARE YOU INSANE?!?!?!?

Your balls are sensitive things!! They shouldn't be played around with, at least not like that, and you should NOT BE DIPPING THEM IN AFTERSHAVE! Oh my god, I feel sorry for your balls!"


ODC: "Wrong, a roots type blower will produce max boost from 0rpm to redline."

Iceman_19: "A roots makes zero boost at zero rpm, lol"

Ulic Qel-Droma: "haha go google image big black dick. or black cock. i forgot which term i used. it's one of the many."
Iceman_2K is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2009, 11:32 AM   #5
To me, there is the Internet and there is RS
 
Grandmaster TSE's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: 604
Posts: 16,871
Thanked 605 Times in 200 Posts
it isn't that bad, but highly doubt she'll get as famous as her stuff in korea and japan

at least this is better than the utada one
__________________
my seller rating : http://www.revscene.net/forums/showt...randmaster+TSE

member of the "Go To Jail For BoA Anytime Crew"
URA RENGE - Taijutsu Master of the Hidden Revscene Village


{o,o} ......ya rly!
/)__)
-"-"-
PSN: AznAlien
Grandmaster TSE is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2009, 12:37 PM   #6
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Durrann1984's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,789
Thanked 33 Times in 17 Posts
^^ haha really i kind of like the utada one
Durrann1984 is offline   Reply With Quote
Old 03-30-2009, 01:49 PM   #7
To me, there is the Internet and there is RS
 
Grandmaster TSE's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: 604
Posts: 16,871
Thanked 605 Times in 200 Posts
Quote:
Originally Posted by Durrann1984 View Post
^^ haha really i kind of like the utada one
its alright
but comparing this to BoA's US debut, i'll take BoA
__________________
my seller rating : http://www.revscene.net/forums/showt...randmaster+TSE

member of the "Go To Jail For BoA Anytime Crew"
URA RENGE - Taijutsu Master of the Hidden Revscene Village


{o,o} ......ya rly!
/)__)
-"-"-
PSN: AznAlien
Grandmaster TSE is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2009, 08:59 AM   #8
Banned (BBM)
 
Join Date: Jul 2004
Location: Vancouver
Posts: 16,146
Thanked 627 Times in 368 Posts
where can i purchase it??


i been a huge boa fan since she was 14



i wonna buy!
Mugen EvOlutioN is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2009, 02:34 PM   #9
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Durrann1984's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,789
Thanked 33 Times in 17 Posts
Quote:
Originally Posted by Grandmaster TSE View Post
its alright
but comparing this to BoA's US debut, i'll take BoA
Boa is hotter if thats what u mean
Durrann1984 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 04:05 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net