REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Music & Clubbing

Music & Clubbing Rock your official RS Gear from Shop.Revscene.net (keyword search REVSCENE)
New tracks, videos, top hits, concert info and post discussion, music industry buzz, club hot spots, clubbing lifestyles..

Reply
 
Thread Tools
Old 09-15-2009, 06:47 PM   #51
Willing to sell body for a few minutes on RS
 
JSALES's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vancouver
Posts: 11,587
Thanked 2,741 Times in 777 Posts
Fuck going to fabric, it usually sucks now. I remember i went there and some guy came up to me saying "You have a problem with me and my crew?" trying to start some shit
Advertisement
JSALES is online now   Reply With Quote
Old 09-15-2009, 08:13 PM   #52
RS.net PIMP
 
7seven's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Vancouver/LA
Posts: 4,903
Thanked 3,067 Times in 828 Posts
If your a club noob or don't have a connection you should definitely get there by 10:30 and get guestlist if you want to avoid long waits. I've been doing the club scene locally for 15 years and I've definitely notice a difference in attitudes, there's too many wannabe tough guys nowdays. It's not a big deal tho we usually just laugh at them anyways, just mostly try hards. LOL back in the days of Mars and PO when there where bar fights they used to be actually kinda fun and entertaining, but now when a fight breaks out its retarded, usually over about prissy sissy crap.

Still, I'm still at the clubs/lounges 4 times a week, we usually just hang at the bar, say hi to a few ppl, grab some ladies and chill. Earliest we go I think is about midnight and usually bounce around to 3 or 4 different places. Vancouver club scene has definitely gone down the crapper in the ~15years of my experience.
__________________

13 Range Rover SC
11 Yukon Hybrid
13 Accord V6 Coupe
7seven is offline   Reply With Quote
Old 09-15-2009, 09:34 PM   #53
Banned (ABWS)
 
Join Date: Feb 2008
Location: vancouver
Posts: 1,936
Thanked 233 Times in 129 Posts
yeah i use to keep in touch with a number of promoters/bouncers/bartenders etc etc when i was younger, been busy for a few and finally got more free time on weekends but it's nothing but despair out there atm

where is a good place to go after 2:30? downtown
liu13 is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2009, 05:14 AM   #54
My homepage has been set to RS
 
danlee78's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancity
Posts: 2,472
Thanked 180 Times in 60 Posts
Quote:
Originally Posted by liu13 View Post
yeah i use to keep in touch with a number of promoters/bouncers/bartenders etc etc when i was younger, been busy for a few and finally got more free time on weekends but it's nothing but despair out there atm

where is a good place to go after 2:30? downtown
Any Denny's close to clubs, seen a few hot ladies grabbin some food cuz they got the munchies after dancing all night~

Some friends actually "picked up" some girls there, lol
__________________
MY FEEDBACK
MY HOFO FEEDBACK

(\__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(")signature to help him gain world domination.



Quote:
Originally Posted by babyyxjayy View Post
What if someone sold you cocaine, but it was laundry detergent ?
danlee78 is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2009, 10:51 AM   #55
SFICC-03*
 
Join Date: Mar 2002
Location: richmond
Posts: 7,049
Thanked 1,525 Times in 606 Posts
you could try gorgomish if you're looking for afterhours. im goin tonite!
unit is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2009, 08:00 PM   #56
How I Mod your mother
 
!Yaminashi's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Location: Crayon Box
Posts: 13,672
Thanked 968 Times in 474 Posts
Quote:
Originally Posted by 7seven View Post
If your a club noob or don't have a connection you should definitely get there by 10:30 and get guestlist if you want to avoid long waits. I've been doing the club scene locally for 15 years and I've definitely notice a difference in attitudes, there's too many wannabe tough guys nowdays. It's not a big deal tho we usually just laugh at them anyways, just mostly try hards. LOL back in the days of Mars and PO when there where bar fights they used to be actually kinda fun and entertaining, but now when a fight breaks out its retarded, usually over about prissy sissy crap.

Still, I'm still at the clubs/lounges 4 times a week, we usually just hang at the bar, say hi to a few ppl, grab some ladies and chill. Earliest we go I think is about midnight and usually bounce around to 3 or 4 different places. Vancouver club scene has definitely gone down the crapper in the ~15years of my experience.
All thanks to the shitty attitude of the majority of club goers
__________________
Quote:
[19-07, 16:52] bloodmack: EB did u change my avatar and title?
Quote:
[19-07, 16:54] El Bastardo: bm i have no idea what you're talking about because i don't speak gorilla
!Yaminashi is offline   Reply With Quote
Old 09-19-2009, 09:15 PM   #57
RS Operative (G)
 
hal0g0dv2's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: GYM
Posts: 12,810
Thanked 4,498 Times in 1,516 Posts
yeah man shit has gone down hill
was out last night for some drinks and we were leaving and some faggit wearing tap out clothing that was a fucking light weight was talking shit to the bouncer say ooooooooo nice suit were did u get it faggit like why even start shit over that man
__________________
╔╦╦╦═╦╗╔═╦═╦══╦═╗
║║║║╩╣╚╣═╣║║║║║╩╣
╚══╩═╩═╩═╩═╩╩╩╩═╝

It's not the steroids that makes the champion but it's hard training .. dedication, the diet and sacrifice and genetics that person has.. what makes the champion.
hal0g0dv2 is offline   Reply With Quote
Old 09-20-2009, 09:07 PM   #58
HELP ME PLS!!!
 
Join Date: Jun 2005
Location: vancouver
Posts: 5,687
Thanked 251 Times in 71 Posts
Quote:
Originally Posted by liu13 View Post
yeah i use to keep in touch with a number of promoters/bouncers/bartenders etc etc when i was younger, been busy for a few and finally got more free time on weekends but it's nothing but despair out there atm

where is a good place to go after 2:30? downtown
basement
__________________
Feedback
3xta is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 07:56 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net