REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Entertainment Forum

Entertainment Forum THIS SPACE OPEN FOR ADVERTISEMENT. YOU SHOULD BE ADVERTISING HERE!
Entertainment District
Members' movie reviews, Trailers, TV show post-discussions. Warning: Absolutely, do not post links to pirated or illegal download sites!

Reply
 
Thread Tools
Old 01-07-2011, 12:11 PM   #526
I bringith the lowerballerith
 
guddagudd's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: canada
Posts: 1,121
Thanked 1,352 Times in 263 Posts
Hey did anyone notice what car Vinny was driving, I didn't really catch it, I just saw that it was a benz.
Advertisement
guddagudd is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 12:15 PM   #527
Even when im right, revscene.net is still right!
 
PavelGTR's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: .
Posts: 1,308
Thanked 334 Times in 115 Posts
Quote:
Originally Posted by guddagudd View Post
Hey did anyone notice what car Vinny was driving, I didn't really catch it, I just saw that it was a benz.
E class coupe I believe
PavelGTR is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 12:19 PM   #528
Need to Seek Professional Help
 
dhari's Avatar
 
Join Date: Jun 2010
Location: Vancouver
Posts: 1,004
Thanked 526 Times in 185 Posts
Quote:
Originally Posted by Livre View Post
E class coupe I believe
damn ehh thats a sick car. at first i thought it was a cls
dhari is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 12:46 PM   #529
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,680
Thanked 650 Times in 353 Posts
Quote:
Originally Posted by Ch28 View Post


Your words really hurt me.
LMAO
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 03:26 PM   #530
& Associates Inc.
 
ruthless's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: Canada Eh
Posts: 1,627
Thanked 1,215 Times in 409 Posts
Quote:
Originally Posted by dhari View Post
damn ehh thats a sick car. at first i thought it was a cls
yea they definitely stepped up their car game, mike rockin the range and hes got a Bentley GT Coupe, jenni and snookie the 3 series, but good ol pauly D's keepin it the same in his old cadillac sts
__________________
Ruthless and Associates Inc
Serving Revscene proudly since 2008
ruthless is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 03:39 PM   #531
i like gifs
 
Ch28's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: imgur
Posts: 26,325
Thanked 6,834 Times in 2,348 Posts
Quote:
Originally Posted by ruthless View Post
yea they definitely stepped up their car game, mike rockin the range and hes got a Bentley GT Coupe, jenni and snookie the 3 series, but good ol pauly D's keepin it the same in his old cadillac sts
Kinda hard to afford a nice car when he spends all his money on hair gel. Dude probably goes through a bottle a day
Ch28 is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 03:50 PM   #532
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Fafine's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: vancouver
Posts: 3,272
Thanked 1,265 Times in 402 Posts
pauly d probably buys hair gel in barrels LOL
Fafine is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 04:00 PM   #533
F**K YOUR HEAD
 
ilvtofu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: vancouver
Posts: 8,702
Thanked 8,022 Times in 1,240 Posts
Didn't mike have the range rover from a while ago? I remember seeing him on Unique with his new Bentley. Anyone think sammy was given more shit than she deserved? I thought it was retarded how snooki was just calling her a bitch 100x and deana? was just an idiot and deserves to be laughed at
__________________
Miata
Fiesta
Feedback
ilvtofu is offline   Reply With Quote
Old 01-07-2011, 04:28 PM   #534
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,583
Thanked 13,594 Times in 3,714 Posts
Quote:
Originally Posted by ilvtofu View Post
Anyone think sammy was given more shit than she deserved? I thought it was retarded how snooki was just calling her a bitch 100x and deana?
Fuck no. Snooki and JWow tried to help her and say what was up and she spat in their face and got back together with the grenade catcher. Then she (and Ronnie) acted all high and mighty even though she's an emotional wreck and their "relationship" is a joke.

I just hope Jenny beats the crap out of her before she leaves with her tail between her legs. Guaranteed, if she leaves, Ronnie's getting a piece of ass within 24 hours.
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 12:15 AM   #535
Banned (ABWS)
 
Join Date: Apr 2008
Location: vancouver
Posts: 3,304
Thanked 1,107 Times in 271 Posts
This is unreal. Those previews at the end....what the hell. Its like watching UFC or some shit.
Posted via RS Mobile
KingDeeCee is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 04:14 AM   #536
14 dolla balla aint got nothing on me!
 
ChaKo's Avatar
 
Join Date: Apr 2002
Location: Vancouver
Posts: 668
Thanked 86 Times in 29 Posts
Quote:
Originally Posted by ruthless View Post
yea they definitely stepped up their car game, mike rockin the range and hes got a Bentley GT Coupe, jenni and snookie the 3 series, but good ol pauly D's keepin it the same in his old cadillac sts
i could've sworn jwow rolled up in that same 3-series in season one.
ChaKo is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 08:57 AM   #537
Rs has made me the woman i am today!
 
RiceIntegraRS's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Vancouver
Posts: 4,248
Thanked 626 Times in 247 Posts
^yeah Jenny had a blue 3-series originally
RiceIntegraRS is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 10:41 AM   #538
F**K YOUR HEAD
 
ilvtofu's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Location: vancouver
Posts: 8,702
Thanked 8,022 Times in 1,240 Posts
Wasn't it angelina who had a black 3 coupe in the first season?
__________________
Miata
Fiesta
Feedback
ilvtofu is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 11:47 AM   #539
I contribute to threads in the offtopic forum
 
Join Date: Mar 2010
Location: richmond
Posts: 2,518
Thanked 1,352 Times in 445 Posts
Quote:
Originally Posted by KingDeeCee View Post
This is unreal. Those previews at the end....what the hell. Its like watching UFC or some shit.
Posted via RS Mobile
Lol that's what I thought. I never saw season 1 but hear it's the best? Just caught season 2.

I think producers know the show is going to shits and just want to have the most attractions with all the fights. If that's the case then this will be the worst season.
Posted via RS Mobile
vafanculo is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 12:11 PM   #540
Rs has made me the woman i am today!
 
ws6ta's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: ?
Posts: 4,339
Thanked 883 Times in 154 Posts
mike had that range rover in season 1 as well
ws6ta is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 12:17 PM   #541
Rs has made me the woman i am today!
 
ws6ta's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: ?
Posts: 4,339
Thanked 883 Times in 154 Posts
ws6ta is offline   Reply With Quote
This post FAILED by:
Old 01-08-2011, 02:47 PM   #542
Rs has made me the woman i am today!
 
RiceIntegraRS's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Vancouver
Posts: 4,248
Thanked 626 Times in 247 Posts
Quote:
Originally Posted by ilvtofu View Post
Wasn't it angelina who had a black 3 coupe in the first season?
i think she rolled in with an hyundai elantra
RiceIntegraRS is offline   Reply With Quote
Old 01-08-2011, 03:27 PM   #543
14 dolla balla aint got nothing on me!
 
Join Date: Nov 2008
Location: Hong Kong
Posts: 613
Thanked 38 Times in 25 Posts
Too much bitching too little partying =/
bbbj is offline   Reply With Quote
This post FAILED by:
Old 01-10-2011, 03:12 PM   #544
dlo
Los Bastardo owned my ass at least once
 
dlo's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: vancouver
Posts: 6,046
Thanked 7,901 Times in 1,421 Posts
dlo is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 01-10-2011, 03:38 PM   #545
Banned (ABWS)
 
Join Date: May 2005
Location: Richmond
Posts: 6,675
Thanked 1,763 Times in 592 Posts
^ PERFECT,
NY mets for the guidos and NY yankee for the blacks
shawn79 is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2011, 10:00 PM   #546
WOAH! i think Vtec just kicked in!
 
Timewav3zer0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Vancouver
Posts: 1,639
Thanked 1,558 Times in 302 Posts
holy fuck sammi pisses me off sooooooooooo much
Timewav3zer0 is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2011, 10:01 PM   #547
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Fafine's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: vancouver
Posts: 3,272
Thanked 1,265 Times in 402 Posts
yeah +1 she needs to leave
Fafine is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2011, 10:32 PM   #548
Rs has made me the woman i am today!
 
RiceIntegraRS's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Location: Vancouver
Posts: 4,248
Thanked 626 Times in 247 Posts
in the previews, they show snooki like forgiving sammi. IMO thats a slap in the face to Jenny cause she stuck up for snooki and been her friend this whole time and all Sammi has to do is say sorry and its squashed?

Get rid of sammi please, and Ron is fuckin up too
RiceIntegraRS is offline   Reply With Quote
Old 01-13-2011, 11:28 PM   #549
I bringith the lowerballerith
 
Join Date: Jul 2009
Location: RS
Posts: 1,190
Thanked 1,102 Times in 243 Posts
If Sammi had the slightest glimpse of what she really is like, her head would explode.

(thanks Steve Carell)
Datsun is offline   Reply With Quote
Old 01-14-2011, 01:24 AM   #550
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,583
Thanked 13,594 Times in 3,714 Posts
Sammi = NOT WELCOME

__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 06:38 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2018, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net