REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > REVscene Nation: Beyond The GVRD > Okanagan Automotive Chat > Okanagan Buy & Sell

Okanagan Buy & Sell Suspension, Rims, Cars, and Fruits
Where Okanagan comes to swap parts..

Reply
 
Thread Tools
Old 01-15-2010, 11:40 AM   #1
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Dirt Rider's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: O-Town
Posts: 1,863
Thanked 0 Times in 0 Posts
FS: 2009 Mini Cooper Sport Convertible

as stated, 09 Mini Couper Sport Convertible

-blue with black trim features

-Sport Package

-6 speed automatic steptronic trans

-low milage !!! 2,500km !!! (trip to and from osoyoos to calgary and back plus minor in town driving)

-black leather int.

-car orig. shipped from Germany in july 2009

-paid $46,000

Selling for $35,000 ... purchased a dif. vehicle, just want to recoup money spent on that vehicle..

SELLING FOR A FRIEND.. plz dont ask me any questions as i dont have any further info

if interested, plz call LEN @ 250-495-4957... and plz say Ash sent you!
Advertisement
__________________
bought some shit.. sold some shit..

here i am today

Last edited by Dirt Rider; 01-18-2010 at 07:05 PM.
Dirt Rider is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2010, 12:41 PM   #2
Hyde's Understudy
 
BlackZRoadster's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: Vancouver
Posts: 6,003
Thanked 436 Times in 226 Posts
you must have bought a fake MINI , they never made them in Germany
BlackZRoadster is offline   Reply With Quote
Old 01-16-2010, 08:49 PM   #3
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Dirt Rider's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: O-Town
Posts: 1,863
Thanked 0 Times in 0 Posts
yes.. i must have.. you obv. missed the part where i said i have no connection to this car other then i know the seller...


also..does a car need to be made in germany to be imported to cananda?

just happend to be orig. purchased there.. then shipped over with the owner
__________________
bought some shit.. sold some shit..

here i am today
Dirt Rider is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2010, 01:53 AM   #4
RS has made me the bitter person i am today!
 
jeffh's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: kelowna
Posts: 4,794
Thanked 470 Times in 165 Posts
nope ash u r ghey

this guy helped build every car ever from deutchland
__________________
Quote:
Originally Posted by RRxtar View Post
Ugliness and fatness are genetic disorders, much like baldness or necrophilia, and it's only your fault if you don't hate yourself enough to do something about it.
jeffh is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2010, 10:33 AM   #5
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Dirt Rider's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: O-Town
Posts: 1,863
Thanked 0 Times in 0 Posts
i love man on man.... thats why u and me get along so well buddy

really tho.. think before you try to say a smart ass comment.. you look twice as dumb when your wrong
__________________
bought some shit.. sold some shit..

here i am today
Dirt Rider is offline   Reply With Quote
Old 01-17-2010, 10:44 AM   #6
Hyde's Understudy
 
BlackZRoadster's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: Vancouver
Posts: 6,003
Thanked 436 Times in 226 Posts
Quote:
Originally Posted by Dirt Rider View Post
yes.. i must have.. you obv. missed the part where i said i have no connection to this car other then i know the seller...


also..does a car need to be made in germany to be imported to cananda?

just happend to be orig. purchased there.. then shipped over with the owner
you didn't get what i meant, i'm saying the MINI's have always been made in the UK.

u can buy it in germany of course, just it wasnt assembled there.
BlackZRoadster is offline   Reply With Quote
Old 01-18-2010, 07:06 PM   #7
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Dirt Rider's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: O-Town
Posts: 1,863
Thanked 0 Times in 0 Posts
right you are ken.. i must have miss understood the vehicle owner.. (as im not a mini owner or fan.. i dont know where all the production plants are)

it was indeed shipped from germany to western cananda on the above mentioned date
__________________
bought some shit.. sold some shit..

here i am today
Dirt Rider is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 09:10 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net