REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Entertainment Forum

Entertainment Forum THIS SPACE OPEN FOR ADVERTISEMENT. YOU SHOULD BE ADVERTISING HERE!
Entertainment District
Members' movie reviews, Trailers, TV show post-discussions. Warning: Absolutely, do not post links to pirated or illegal download sites!

Reply
 
Thread Tools
Old 05-31-2010, 10:53 PM   #1
W2K
HELP ME PLS!!!
 
W2K's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: Vancouver
Posts: 5,552
Thanked 63 Times in 26 Posts
Legend of the Fist : The Return of Chen Zhen

Another Donnie Yen action flick coming out this year

Advertisement
__________________
06 Mazda3 GT | 09 Kawasaki Ninja 250R | 11 Acura CSX i-Tech
W2K is offline   Reply With Quote
Old 05-31-2010, 11:00 PM   #2
Cant Stop Modding Fat Cars w/ Cheap Pasts!
 
StylinRed's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: CELICAland
Posts: 23,045
Thanked 9,234 Times in 3,293 Posts
Jet Li should be doing that instead


Speaking of Which its out on Blu-Ray


Donnie Yen is really raking it in since the other martial artists are too old now
StylinRed is offline   Reply With Quote
Old 05-31-2010, 11:04 PM   #3
resident Oil Guru
 
LiquidTurbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Vancouver
Posts: 7,716
Thanked 10,457 Times in 1,794 Posts
^

Donnie Yen is like 47 now. He's getting up there. That being said, he's pretty awesome.

Fist of Legend by Jet Li is awesome! It was my first thought when I came into this thread..

The shit will blow your mind..
LiquidTurbo is offline   Reply With Quote
Old 05-31-2010, 11:04 PM   #4
HELP ME PLS!!!
 
carisear's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: South Central V
Posts: 5,504
Thanked 508 Times in 203 Posts
holy shit .. on blu ray ... does it have the SAME SHIT ENGLISH DUB that my dvd has?
__________________
Visit my food blog! http://jaxandcs.com/

*its not the size of your army that matters; it's the fury of it's onslaught!*

█♣█
carisear is offline   Reply With Quote
Old 05-31-2010, 11:05 PM   #5
HELP ME PLS!!!
 
carisear's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: South Central V
Posts: 5,504
Thanked 508 Times in 203 Posts
^^ LOL, yup, that's the shitty english dub i was talking about!

my favorite fight is the blind fighting with the master.
__________________
Visit my food blog! http://jaxandcs.com/

*its not the size of your army that matters; it's the fury of it's onslaught!*

█♣█
carisear is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2010, 08:15 AM   #6
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,667
Thanked 649 Times in 352 Posts
sweet. I love these kind of movies
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 06-01-2010, 12:30 PM   #7
Cant Stop Modding Fat Cars w/ Cheap Pasts!
 
StylinRed's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: CELICAland
Posts: 23,045
Thanked 9,234 Times in 3,293 Posts
Quote:
Originally Posted by carisear View Post
holy shit .. on blu ray ... does it have the SAME SHIT ENGLISH DUB that my dvd has?
its got the chinese audio streams too though none of the audio is lossless and are plagued with their own issues :/

looks great though

http://www.blu-ray.com/movies/Fist-o...y/9799/#Review
StylinRed is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2010, 02:41 AM   #8
Rs has made me the man i am today!
 
ae101's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Location: space
Posts: 3,239
Thanked 1,444 Times in 567 Posts
i think the reason jet li is not doing it cuz i heard something a while back about him not doing anymore kungfu action movies & that fearless was his last kung fun action movie
__________________
http://i55.tinypic.com/jujz2q.gif

Quote:
Originally Posted by hk20000 View Post
I went up to a cute chick and asked her if she'd let me take a photo of her for $30 she slapped me, she said to me that "I AIN'T A WHORE!"

But other than that I have seen every car on display in DTP just by cruising about in Richmond, thank you very much for collecting them together and get someone to sing a cover for "fuck you".

OH FUCK YOU OH OH OOOOH~
Quote:
Originally Posted by Neva View Post
wtf man? what the hell kind of women do you go for? spca is for animals not dates...
ae101 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2010, 03:57 PM   #9
I answer every Emotion with an emoticon
 
q0192837465's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Location: Vancouver
Posts: 7,762
Thanked 375 Times in 181 Posts
Donnie played Chen Zhen many years ago on ATV drama. Wow, that was so many years ago.
__________________
Ignorance is bliss

How I wish I can remain ignorant, why do I know so much?
q0192837465 is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2010, 08:42 PM   #10
RS Veteran
 
bcrdukes's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: YYZ / YUL
Posts: 24,824
Thanked 6,596 Times in 2,598 Posts
Quote:
Originally Posted by ae101 View Post
i think the reason jet li is not doing it cuz i heard something a while back about him not doing anymore kungfu action movies & that fearless was his last kung fun action movie
This is correct. After Fearless, he announced officially that it would be his last martial arts action movie.

Regardless, Donnie suits this role well.
__________________
Quote:
Originally Posted by slowguy
Fuck you hipster
Quote:
Originally Posted by GLOW View Post
no one said being a hipster was cheap.
bcrdukes is online now   Reply With Quote
Old 06-02-2010, 09:05 PM   #11
-Stare-
 
ShadowBun's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: GVR
Posts: 2,913
Thanked 8,013 Times in 648 Posts
that scream reminded me of bruce lee lol
ShadowBun is offline   Reply With Quote
Old 06-02-2010, 11:11 PM   #12
resident Oil Guru
 
LiquidTurbo's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Vancouver
Posts: 7,716
Thanked 10,457 Times in 1,794 Posts
^

It's definitely a throwback to him. After all, he was the original Chen Zhen in Fists of Fury..
LiquidTurbo is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 04:29 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net