REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Vancouver Auto Chat

Vancouver Auto Chat 2016 VAC Community Head Moderator: Raid3n

Reply
 
Thread Tools
Old 10-31-2011, 08:04 PM   #1
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Join Date: May 2005
Posts: 20,232
Thanked 7,135 Times in 1,373 Posts
Girl in Toyota Supra


please don't mind if this is a repost,
Advertisement

Last edited by asian_XL; 10-31-2011 at 08:58 PM.
asian_XL is online now   Reply With Quote
Old 10-31-2011, 08:13 PM   #2
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 21,391
Thanked 14,783 Times in 4,095 Posts
you missed what happened at 0:50

not necessarily a bad thing
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2011, 08:14 PM   #3
Revscene.net has a homepage?!
 
Jobo's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,298
Thanked 978 Times in 184 Posts
__________________
─────────▄──────────────▄
────────▌▒█───────────▄▀▒▌
────────▌▒▒▀▄───────▄▀▒▒▒▐
───────▐▄▀▒▒▀▀▀▀▄▄▄▀▒▒▒▒▒▐
─────▄▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒█▒▒▄█▒▐
───▄▀▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀██▀▒▌
──▐▒▒▒▄▄▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▒▒▌
──▌▒▒▐▄█▀▒▒▒▒▄▀█▄▒▒▒▒▒▒▒█▒▐
─▐▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▌██▀▒▒▒▒▒▒▒▒▀▄▌
─▌▒▀▄██▄▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▌
─▌▀▐▄█▄█▌▄▒▀▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▐
▐▒▀▐▀▐▀▒▒▄▄▒▄▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▒▌
▐▒▒▒▀▀▄▄▒▒▒▄▒▒▒▒▒▒░░░░░░▒▒▒▐
─▌▒▒▒▒▒▒▀▀▀▒▒▒▒▒▒▒▒░░░░▒▒▒▒▌
Jobo is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 10-31-2011, 08:31 PM   #4
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Stealthy's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Location: Mars
Posts: 1,502
Thanked 3,266 Times in 546 Posts
Quote:
Originally Posted by Ferio_EG View Post
Press 8 on the youtube page when it's playing

*SoClose*
Stealthy is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2011, 10:29 PM   #5
G'd up! w000weee
 
mmmk's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Vancouver
Posts: 4,140
Thanked 225 Times in 84 Posts
LOL...so scared

Last edited by mmmk; 10-31-2011 at 10:56 PM.
mmmk is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2011, 10:42 PM   #6
Where's my RS Christmas Lobster?!
 
EvoFire's Avatar
 
Join Date: Mar 2006
Location: Vancouver
Posts: 831
Thanked 265 Times in 134 Posts

Don't know how long this one will stay up
EvoFire is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 05:53 AM   #7
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Join Date: May 2005
Posts: 20,232
Thanked 7,135 Times in 1,373 Posts
need new link!!!
asian_XL is online now   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 06:31 AM   #8
Wanna have a threesome?
 
MindBomber's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Squamish
Posts: 4,889
Thanked 5,052 Times in 1,656 Posts
new link

MindBomber is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 07:11 AM   #9
My homepage has been set to RS
 
melloman's Avatar
 
Join Date: May 2005
Location: #604
Posts: 2,267
Thanked 2,454 Times in 813 Posts
So much win. Made my morning. Thanks for the new link MindBomber
melloman is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 07:23 AM   #10
First to fail !SG evar! Now i have yellow fever...
 
Redlines_Daily's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 1,482
Thanked 2,431 Times in 475 Posts
god i love tits soo muchie
Redlines_Daily is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 08:51 AM   #11
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Gumby's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Vancouver
Posts: 9,363
Thanked 2,416 Times in 901 Posts
Quote:
Originally Posted by mmmk View Post
LOL...so scared
Not sure if you're talking about how the girl in the supra is feeling, or that you're scared to click on asian_XL's link... For me, it's the latter!
__________________
Do Not Put Aftershave on Your Balls. -604CEFIRO
Looks like I'm gonna have some hot sex again tonight...OOPS i got the 6 pack. that wont last me the night, I better go back and get the 24 pack! -Turbo E
kinda off topic but obama is a dilf - miss_crayon
Honest to fucking Christ the easiest way to get a married woman in the mood is clean the house and do the laundry.....I've been with the same girl almost 17 years, ask me how I know. - quasi
Gumby is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 11-01-2011, 08:55 AM   #12
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Soundy's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Abbotstan
Posts: 20,721
Thanked 12,136 Times in 3,361 Posts
Quote:
Originally Posted by Gumby View Post
Not sure if you're talking about how the girl in the supra is feeling, or that you're scared to click on asian_XL's link... For me, it's the latter!
I was thinking the same thing.... but
__________________
Quote:
Originally Posted by Godzira View Post
Does anyone know how many to a signature?
..
Quote:
Originally Posted by Brianrietta View Post
Not a sebberry post goes by where I don't frown and think to myself "so..?"
Soundy is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 11-01-2011, 08:55 AM   #13
Banned By Establishment
 
Join Date: Jul 2008
Location: Infiniti
Posts: 2,456
Thanked 2,121 Times in 669 Posts
Quote:
Originally Posted by MindBomber View Post
this vid dont show the tits drop after

the full vid does but its taken down
xilley is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 09:13 AM   #14
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Gumby's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Vancouver
Posts: 9,363
Thanked 2,416 Times in 901 Posts
Quote:
Originally Posted by Soundy View Post
I was thinking the same thing.... but
Hahaha yes your emoticons do a good job or portraying my thought process as well!
__________________
Do Not Put Aftershave on Your Balls. -604CEFIRO
Looks like I'm gonna have some hot sex again tonight...OOPS i got the 6 pack. that wont last me the night, I better go back and get the 24 pack! -Turbo E
kinda off topic but obama is a dilf - miss_crayon
Honest to fucking Christ the easiest way to get a married woman in the mood is clean the house and do the laundry.....I've been with the same girl almost 17 years, ask me how I know. - quasi
Gumby is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 12:55 PM   #15
My homepage has been set to RS
 
dachinesedude's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: Richmond
Posts: 2,158
Thanked 1,163 Times in 413 Posts
girls in toyota supra??

dachinesedude is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 11-01-2011, 01:09 PM   #16
Wanna have a threesome?
 
MindBomber's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Squamish
Posts: 4,889
Thanked 5,052 Times in 1,656 Posts
Quote:
Originally Posted by xilley View Post
this vid dont show the tits drop after

the full vid does but its taken down
I am on a mission from god to find that video and post the link for all RS'ers to enjoy!

Found it!!

You need to register for the site to view it, but you can use facebook to register and it took me less than 30 seconds.

http://www.dailymotion.com/video/xm1...exy#rel-page-1

Last edited by MindBomber; 11-01-2011 at 01:20 PM.
MindBomber is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 11-01-2011, 01:19 PM   #17
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Fafine's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: vancouver
Posts: 3,411
Thanked 1,380 Times in 452 Posts
Quote:
Originally Posted by MindBomber View Post
I am on a mission from god to find that video and post the link for all RS'ers to enjoy!
was posted in the fucked up the shit what makes you laugh thread,

Last edited by Fafine; 11-01-2011 at 04:13 PM.
Fafine is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 05:06 PM   #18
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Join Date: May 2005
Posts: 20,232
Thanked 7,135 Times in 1,373 Posts
those are some ugly titties, nevermind.

Last edited by asian_XL; 11-01-2011 at 08:04 PM.
asian_XL is online now   Reply With Quote
Old 11-01-2011, 05:30 PM   #19
Rs has made me the woman i am today!
 
Mkhun's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Location: Coquitlam
Posts: 4,069
Thanked 411 Times in 88 Posts
Quote:
Originally Posted by dachinesedude View Post

name of the girl in front seat. now

btw, they dont stop talking lol
Mkhun is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2011, 12:41 AM   #20
I contribute to threads in the offtopic forum
 
BaoTurbo's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Location: Neverland
Posts: 2,619
Thanked 579 Times in 314 Posts
Quote:
Originally Posted by minhokim86 View Post
name of the girl in front seat. now

btw, they dont stop talking lol
No they keep talking and nothing happens much lol
BaoTurbo is offline   Reply With Quote
Old 11-02-2011, 01:15 PM   #21
Wunder? Wonder?? Wander???
 
Join Date: Mar 2011
Location: Vancouv
Posts: 214
Thanked 106 Times in 46 Posts


they must've told her to do this before take off
JAYWALKER is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 11-02-2011, 03:42 PM   #22
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Gumby's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Vancouver
Posts: 9,363
Thanked 2,416 Times in 901 Posts
Quote:
Originally Posted by dachinesedude View Post
Those girls are pretty hot (especially the one in the front seat), but fuck they're annoying!

Hate chicks that talk too much.
__________________
Do Not Put Aftershave on Your Balls. -604CEFIRO
Looks like I'm gonna have some hot sex again tonight...OOPS i got the 6 pack. that wont last me the night, I better go back and get the 24 pack! -Turbo E
kinda off topic but obama is a dilf - miss_crayon
Honest to fucking Christ the easiest way to get a married woman in the mood is clean the house and do the laundry.....I've been with the same girl almost 17 years, ask me how I know. - quasi
Gumby is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2011, 04:16 PM   #23
Everyone wants a piece of R S...
 
Cossack's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Surrey
Posts: 390
Thanked 0 Times in 0 Posts
Funny video... Russian chick ))
Cossack is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2011, 04:58 PM   #24
Wanna have a threesome?
 
MindBomber's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Squamish
Posts: 4,889
Thanked 5,052 Times in 1,656 Posts
Saw an even longer version today..

A solid minute of titty shots, they're nice enough that it's worth watching over haha

?start=1
MindBomber is offline   Reply With Quote
Old 11-08-2011, 05:29 PM   #25
kwy
My homepage has been set to RS
 
Join Date: May 2011
Location: Canada
Posts: 2,397
Thanked 1,715 Times in 595 Posts
+1000000 internetz to the person who finds her name.
kwy is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 06:16 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net