REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Music & Clubbing

Music & Clubbing Rock your official RS Gear from Shop.Revscene.net (keyword search REVSCENE)
New tracks, videos, top hits, concert info and post discussion, music industry buzz, club hot spots, clubbing lifestyles..

Reply
 
Thread Tools
Old 06-12-2012, 09:02 PM   #451
Mod.
 
!Nhan's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: east vanner
Posts: 7,133
Thanked 1,768 Times in 683 Posts
wtf for free? we rented a car for the next 2 days. cost 180
Advertisement
__________________
NiteShadow
flickR
93 Civic Si (RIP)
97 Civic CX (POS)

!Nhan is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 11:29 AM   #452
MOD
 
Gh0stRider's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: VANCOUVER
Posts: 26,511
Thanked 7,101 Times in 1,843 Posts


wow
__________________
M0D3RAT0R

Gh0stRider's Buy & Sell Feedback


Quote:
Originally Posted by CharlieH View Post
whole time i thought gh0strider was white lol

Gh0stRider is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 02:21 PM   #453
Ebisu Boss
 
Obsideon's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: West Side
Posts: 3,357
Thanked 1,258 Times in 474 Posts
Well just got back late last night, my body is trashed lol ...

LOL everyone that said they were glad they didn't go are just super jelly ... yes Saturday night was a wash ... I was so stoked for Avicii & Tiesto but they stopped it at Calvin Harris ... BUT Sunday was freakin' EPIC!... I didn't check the Twitter updates so I was super shocked when ARMIN came out during Tritonal's set! When his signature backdrop of the buildings came out, the CircuitGrounds stage crowd EXPLODED!... I got goosebumps just thinking about it! He played for a good full hour+ then ATB came out back-to-back with Dash Berlin pulling off the craziest set I've ever heard, was truly amazing! The fireworks show and the flame tower synchronized perfectly too! It was awesome all around! What a mindblowing experience!

Couple notes off the top of my head:
- KineticField's sound system was pretty crappy for a "main stage" ... Stage C was WAY better. I pretty much stayed at ASOT Circuit grounds most of the time.
- The traffic getting into EDC was horrible and unorganized, they should have just let the cars in like 10 at a time for each lane instead of forcing 3 lanes to merge into one at the last minute ... causing 2 hour long delays.
- The security patdown guys are so clueless... it was totally random depending on which person you get, you could either get ALL your shit tossed (chapstick, gum, bracelets) OR they don't care at all and you could walk in with everything!... also if they knew the girls line-up was gonna take 5x longer then the guys then they should have made more girl-only lines!... there was a moshpit of dudes at the gate waiting for their female friends to get in which takes like another 30 minutes ... pretty lame.
- LOTS of beautiful people there, guys and girls, smoking hot chicks, some wearing pretty much nothing (they put a sticker on their nips)
- Everyone was SUPER friendly, super chill, not like the stuck-up Vancouver club crowd that would threaten you for even looking at them. I accidentally kicked this 6-feet tall black guy that was super ripped, thought he was gonna knock me out but he turned around and smiled then asked me how my night was then offered me weed LOL! Great vibe all around and everyone was happy and enjoying themselves! Made a bunch of friends from Australia, England, Arizona, etc...

Saturday ending early might have been a blessing in disguise for me cuz I had to get up early for Avicii & Gareth on Sunday morning at Marquee Dayclub and I was more rested, then I went to Guetta and Afrojack (they also had a killer set, it was awesome) on Monday at Encore Beach Club but I didn't get there till much later cuz I was pretty tired after a full night at EDC on Sunday lol.
Obsideon is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 06-13-2012, 03:44 PM   #454
Banned (ABWS)
 
Join Date: Mar 2011
Location: burnaby
Posts: 1,734
Thanked 642 Times in 217 Posts
The main stage sound system was good. You just didn't get close enough LOL

look at the pic
PornMaster is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 04:16 PM   #455
NOOB, Not Quite a Regular!
 
Join Date: Jul 2010
Location: Calgary
Posts: 39
Thanked 1 Time in 1 Post
For those who stayed on Saturday night after they told everyone it shut down. Markus played at one of the smaller stands in front of CosmicMeadow (B). Followed by Steve Aoki till about 5:00AM. Given the circumstances it was still a pretty good show on Saturday if you stayed.
BWAHHH is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 04:23 PM   #456
Banned (ABWS)
 
Join Date: Mar 2011
Location: burnaby
Posts: 1,734
Thanked 642 Times in 217 Posts
LiveSets.at - Armin van Buuren - Live @ Electric Daisy Carnival (Las Vegas) - 10.06.2012 | Mixcloud - Re-think radio
PornMaster is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 06:27 PM   #457
I am Hook'd on RS
 
Join Date: Jan 2010
Location: VanNnNn
Posts: 57
Thanked 83 Times in 22 Posts
I was just wondering for anyone who bought the 3 day pass to EDC. Some one told me to email flavorus to get a refund from them for saturday night since me and my friends weren't able to get in on saturday because of the wind storms. Does anyone have any info on this ?
D-Ly is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 06:39 PM   #458
Mod.
 
!Nhan's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: east vanner
Posts: 7,133
Thanked 1,768 Times in 683 Posts
Wish I went to the asot stage. My only regret from this past weekend

Sam what set was that during?
!Nhan is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 07:08 PM   #459
WOAH! i think Vtec just kicked in!
 
Timewav3zer0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Vancouver
Posts: 1,630
Thanked 1,558 Times in 302 Posts
i was at circuit grounds all 3 days haha..no need to leave it
__________________
(╯□)╯︵ ┻━┻
Timewav3zer0 is online now   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 07:12 PM   #460
Ebisu Boss
 
Obsideon's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: West Side
Posts: 3,357
Thanked 1,258 Times in 474 Posts
Quote:
Originally Posted by D-Ly View Post
I was just wondering for anyone who bought the 3 day pass to EDC. Some one told me to email flavorus to get a refund from them for saturday night since me and my friends weren't able to get in on saturday because of the wind storms. Does anyone have any info on this ?
I think the only offer flavorus was honouring was that if you bought a 1-day pass for Saturday, you would be able to get in with the same ticket on Sunday. They aren't giving up refunds because they didn't "cancel" the event... but I guess you can try.
Obsideon is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 07:20 PM   #461
I bringith the lowerballerith
 
guddagudd's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: canada
Posts: 1,121
Thanked 1,352 Times in 263 Posts
Quote:
Originally Posted by Obsideon View Post
Well just got back late last night, my body is trashed lol ...

LOL everyone that said they were glad they didn't go are just super jelly ... yes Saturday night was a wash ... I was so stoked for Avicii & Tiesto but they stopped it at Calvin Harris ... BUT Sunday was freakin' EPIC!... I didn't check the Twitter updates so I was super shocked when ARMIN came out during Tritonal's set! When his signature backdrop of the buildings came out, the CircuitGrounds stage crowd EXPLODED!... I got goosebumps just thinking about it! He played for a good full hour+ then ATB came out back-to-back with Dash Berlin pulling off the craziest set I've ever heard, was truly amazing! The fireworks show and the flame tower synchronized perfectly too! It was awesome all around! What a mindblowing experience!

Couple notes off the top of my head:
- KineticField's sound system was pretty crappy for a "main stage" ... Stage C was WAY better. I pretty much stayed at ASOT Circuit grounds most of the time.
- The traffic getting into EDC was horrible and unorganized, they should have just let the cars in like 10 at a time for each lane instead of forcing 3 lanes to merge into one at the last minute ... causing 2 hour long delays.
- The security patdown guys are so clueless... it was totally random depending on which person you get, you could either get ALL your shit tossed (chapstick, gum, bracelets) OR they don't care at all and you could walk in with everything!... also if they knew the girls line-up was gonna take 5x longer then the guys then they should have made more girl-only lines!... there was a moshpit of dudes at the gate waiting for their female friends to get in which takes like another 30 minutes ... pretty lame.
- LOTS of beautiful people there, guys and girls, smoking hot chicks, some wearing pretty much nothing (they put a sticker on their nips)
- Everyone was SUPER friendly, super chill, not like the stuck-up Vancouver club crowd that would threaten you for even looking at them. I accidentally kicked this 6-feet tall black guy that was super ripped, thought he was gonna knock me out but he turned around and smiled then asked me how my night was then offered me weed LOL! Great vibe all around and everyone was happy and enjoying themselves! Made a bunch of friends from Australia, England, Arizona, etc...

Saturday ending early might have been a blessing in disguise for me cuz I had to get up early for Avicii & Gareth on Sunday morning at Marquee Dayclub and I was more rested, then I went to Guetta and Afrojack (they also had a killer set, it was awesome) on Monday at Encore Beach Club but I didn't get there till much later cuz I was pretty tired after a full night at EDC on Sunday lol.
that sounds fking awesome, especially the part about people being really friendly (sticker on nip)
guddagudd is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 07:32 PM   #462
WOAH! i think Vtec just kicked in!
 
Timewav3zer0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Vancouver
Posts: 1,630
Thanked 1,558 Times in 302 Posts
^it wasnt even only at edc where people were nice...when i went to see dash/atb at tao girls would just come up to you and start dancing/talking with you...dont think i can go clubbing back here anymore
__________________
(╯□)╯︵ ┻━┻
Timewav3zer0 is online now   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 07:46 PM   #463
dlo
Los Bastardo owned my ass at least once
 
dlo's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: vancouver
Posts: 6,040
Thanked 7,900 Times in 1,421 Posts
^ thats the states for u lol, i went clubbing at portland and i have yet to go clubbing in van and i already know the girls here are stuck up bitches fuck
__________________
Quote:
[08-12, 00:25] Iceman-19 the owner was someone i knew. trusted him. that blew up in my face like i was a 19 year old jap girl at a bukkake party.
dlo is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 07:58 PM   #464
Mod.
 
!Nhan's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: east vanner
Posts: 7,133
Thanked 1,768 Times in 683 Posts
+1 people are X times friendlier down south. bump into people they apologize to you and everything. if they're driving, that's a whole other story LOL people who were driving in vegas are aggressive. not like in europe but man they make drivers here look like pussies.
__________________
NiteShadow
flickR
93 Civic Si (RIP)
97 Civic CX (POS)

!Nhan is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 08:14 PM   #465
My homepage has been set to RS
 
Join Date: May 2011
Location: Vancouver
Posts: 2,373
Thanked 1,299 Times in 535 Posts
Red Bull Air Force Lights Up the Carnival -- Aerial Sports Videos -- Red Bull
shawnly1000 is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 08:31 PM   #466
Even when im right, revscene.net is still right!
 
benjiggla's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: vancouver
Posts: 1,358
Thanked 3,568 Times in 291 Posts
Video I took from the last night
benjiggla is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 06-13-2012, 08:52 PM   #467
To me, there is the Internet and there is RS
 
penner2k's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Delta
Posts: 15,920
Thanked 765 Times in 228 Posts
Such an amazing weekend. Can't wait till next year.
__________________
The harder I lift and the more I eat, the better my genetics seem to get.
penner2k is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 09:34 PM   #468
Better safe than Surrey
 
OTG-ZR2's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Location: Main St.
Posts: 1,503
Thanked 911 Times in 235 Posts
+1 for friendly people. Super easy to strike up a convo anywhere with anyone.

You don't get the cold shoulder at all like here. Vancouver girls and guys could take a couple notes.
OTG-ZR2 is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 10:15 PM   #469
My homepage has been set to RS
 
Join Date: May 2011
Location: Vancouver
Posts: 2,373
Thanked 1,299 Times in 535 Posts
Sorry if report, but pretty good quality sets

edmtunes | Mixcloud - Re-think radio
shawnly1000 is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2012, 10:33 PM   #470
I *heart* Revscene.net very Muchie
 
strykn's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: vancouver
Posts: 3,643
Thanked 4,012 Times in 988 Posts
haha wtf shawn u went to edc?
strykn is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2012, 12:38 AM   #471
Ebisu Boss
 
Obsideon's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: West Side
Posts: 3,357
Thanked 1,258 Times in 474 Posts
Quote:
Originally Posted by PornMaster View Post
The main stage sound system was good. You just didn't get close enough LOL

look at the pic
hmm... I was pretty darn close to the front already and the bass was still pretty weak, off to the right of the stage ... there was like 10 of us and we "trained" our way through lol ... did you check out the CircuitGrounds - Stage C?... THAT was good sound, surround sound speakers all around and above!... maybe it was cuz I spent most of the night there then went over to KineticField which was kind of like comparing wine to water ...
Obsideon is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2012, 09:09 AM   #472
To me, there is the Internet and there is RS
 
penner2k's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: Delta
Posts: 15,920
Thanked 765 Times in 228 Posts
Quote:
Originally Posted by Obsideon View Post
hmm... I was pretty darn close to the front already and the bass was still pretty weak, off to the right of the stage ... there was like 10 of us and we "trained" our way through lol ... did you check out the CircuitGrounds - Stage C?... THAT was good sound, surround sound speakers all around and above!... maybe it was cuz I spent most of the night there then went over to KineticField which was kind of like comparing wine to water ...
Really stage C was main stage. lol
__________________
The harder I lift and the more I eat, the better my genetics seem to get.
penner2k is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2012, 09:49 AM   #473
Banned (ABWS)
 
Join Date: Mar 2011
Location: burnaby
Posts: 1,734
Thanked 642 Times in 217 Posts
I really enjoyed stage C as well.
A lot more room and dancing on the grass made my feet feel awesome lol.

I hated the circuit grounds or the one with archs because it always was SUPER packed
PornMaster is offline   Reply With Quote
Old 06-14-2012, 10:48 AM   #474
RS.net, where our google ads make absolutely no sense!
 
eLy604's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Vancouver
Posts: 962
Thanked 2,249 Times in 295 Posts
i doubt q-dance will come back again next year..
not a lot of people were at that stage.. but that meant there was a lot more room for me to shuffle LOL !
americans are more into dubstep.. little disappointed..
__________________
Spoiler!
eLy604 is online now   Reply With Quote
Old 06-14-2012, 11:12 AM   #475
WOAH! i think Vtec just kicked in!
 
Timewav3zer0's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Vancouver
Posts: 1,630
Thanked 1,558 Times in 302 Posts
ill post more videos later...this was pretty emotional haha

__________________
(╯□)╯︵ ┻━┻
Timewav3zer0 is online now   Reply With Quote
This post thanked by:
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 07:48 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net