REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Entertainment Forum

Entertainment Forum THIS SPACE OPEN FOR ADVERTISEMENT. YOU SHOULD BE ADVERTISING HERE!
Entertainment District
Members' movie reviews, Trailers, TV show post-discussions. Warning: Absolutely, do not post links to pirated or illegal download sites!

Reply
 
Thread Tools
Old 11-05-2014, 12:00 PM   #1
GO FLAMES GO
 
Tegra_Devil's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Location: Kamloops
Posts: 4,293
Thanked 2,051 Times in 610 Posts
Chappie

looks promising

Advertisement
__________________
2013 Toyota Tundra CrewMax TRD Offroad *CURRENT*
2005 Nissan Xterra SE *SOLD*
1991 Toyota Hilux Surf SSR-X Widebody *SOLD*
2001 Acura Integra Type-R *SOLD*
Club-Integra.net OG
Your Friendly Neighborhood Firefighter
Tegra_Devil is offline   Reply With Quote
Old 11-05-2014, 02:52 PM   #2
Rs has made me the man i am today!
 
white rocket's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Location: Your Moms House
Posts: 3,146
Thanked 2,921 Times in 1,122 Posts
Oppression for being different. Rise up! Looks pretty good.
white rocket is offline   Reply With Quote
Old 11-06-2014, 12:39 AM   #3
das not it mane
 
Join Date: Jan 2008
Location: wonderland
Posts: 1,879
Thanked 1,840 Times in 506 Posts
gotta support the local guy neil blomkamp, district 9 is the goat sci film. this one looks to be a tear jerker though
__________________
RIP in peace
jonwon is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2014, 11:30 PM   #4
Orgasm Donor & Alatar owned my ass twice!
 
Join Date: Oct 2007
Location: Vancouver BC
Posts: 16,356
Thanked 5,619 Times in 2,304 Posts
blomkamp must have endorsement with Timpo...always feature GT-R's in his movies

this looks too predictable...give us a sequel to D9 already
__________________
My BST Feedback
twitchyzero is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2015, 03:09 PM   #5
Rs has made me the man i am today!
 
Traum's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Location: Paradise, BC
Posts: 3,107
Thanked 2,351 Times in 1,031 Posts
New trailer is out. Reminds me of Gundam and Patlabour in many different ways. I am so stoked...

Traum is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 01-09-2015, 07:51 PM   #6
Willing to sell body for a few minutes on RS
 
quasi's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: Cloverdale
Posts: 10,231
Thanked 2,280 Times in 827 Posts
Nice, Short Circuit reboot but with more fight scenes.
__________________



“The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place... and I donīt care how tough you are, it will beat you to your knees and keep you there permanently, if you let it. You, me or nobody, is gonna hit as hard as life. But ain't about how hard you hit... It's about how hard you can get hit, and keep moving forward... how much you can take, and keep moving forward. Thatīs how winning is done. Now, if you know what you worth, go out and get what you worth.” - Rocky Balboa
quasi is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2015, 08:02 PM   #7
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,341
Thanked 13,203 Times in 3,601 Posts
GDI, when I read Chappie, I thought it'd be...

Spoiler!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is online now   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 01-09-2015, 08:22 PM   #8
Willing to sell body for a few minutes on RS
 
quasi's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: Cloverdale
Posts: 10,231
Thanked 2,280 Times in 827 Posts
Quote:
Originally Posted by ICE BOY View Post
GDI, when I read Chappie, I thought it'd be...

Spoiler!
LOL, you have no idea how many times I've watched that movie. When I was a 11 it was one of the only VHS movies we owned. So when I was bored and I didn't have any rentals in the house it was my default go to movie.
__________________



“The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place... and I donīt care how tough you are, it will beat you to your knees and keep you there permanently, if you let it. You, me or nobody, is gonna hit as hard as life. But ain't about how hard you hit... It's about how hard you can get hit, and keep moving forward... how much you can take, and keep moving forward. Thatīs how winning is done. Now, if you know what you worth, go out and get what you worth.” - Rocky Balboa
quasi is offline   Reply With Quote
Old 01-09-2015, 09:28 PM   #9
14 dolla balla aint got nothing on me!
 
Join Date: May 2007
Location: Vancouver
Posts: 670
Thanked 1,118 Times in 279 Posts
about damn time they rebooted this movie

__________________
duy- is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 08:58 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net