REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Vancouver Off-Topic / Current Events

Vancouver Off-Topic / Current Events The off-topic forum for Vancouver, funnies, non-auto centered discussions, WORK SAFE. While the rules are more relaxed here, there are still rules. Please refer to sticky thread in this forum.

Reply
 
Thread Tools
Old 12-21-2003, 09:03 PM   #76
i like gifs
 
Ch28's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: imgur
Posts: 26,096
Thanked 6,730 Times in 2,287 Posts
Quote:
Originally posted by R-kOO
ahah 2 yrs later


dam should make this a sticky

AHhahA
Sticky this every December
Advertisement
Ch28 is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2003, 03:54 AM   #77
I subscribe to the Fight Club ONLY
 
Slif's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: 6:0:4
Posts: 7,281
Thanked 8 Times in 6 Posts
i was wondering when someone was gonna revive this

i've been dropping hints for the last month coz i didn't wanna do it
Slif is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2003, 01:47 PM   #78
private modder
 
Eff-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: North Shore
Posts: 6,053
Thanked 1,639 Times in 421 Posts
ahaha

i am out of word

lol
Eff-1 is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2003, 03:59 PM   #79
I contribute to threads in the offtopic forum
 
EndLeSS8's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: 604
Posts: 2,980
Thanked 507 Times in 185 Posts
Quote:
Originally posted by RSX_S
ahaha

i am out of word

lol
LOL!
I'm laughing so hard I'm coughing! *dies*

Damn this thread rocks.
__________________
2006 IS350
EndLeSS8 is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2003, 04:08 AM   #80
I contribute to threads in the offtopic forum
 
Join Date: Apr 2001
Posts: 2,731
Thanked 0 Times in 0 Posts
Quote:
Originally posted by ImportedRice
that time of year again haha
You can say that again, LOL.

Deception is offline   Reply With Quote
Old 12-24-2003, 02:28 AM   #81
SSR
RS controls my life!
 
Join Date: May 2001
Location: 604
Posts: 758
Thanked 0 Times in 0 Posts
lol

I knew someone was going to bring this thread up again!
__________________
R56
SSR is offline   Reply With Quote
Old 12-24-2003, 08:38 PM   #82
I bringith the lowerballerith
 
StampPad's Avatar
 
Join Date: Sep 2001
Location: Burnaby
Posts: 1,149
Thanked 1 Time in 1 Post
damn im two years late discovering this thread.
When I read the original post, I was like everybody else "OMG, what a freaking spoiled idiot"

then saw the "xmas has passed...' comments.. got confused..

now just spent a good 5 mins reading the thread. Funny stuff.
__________________
Wheres the agly gals at?

"Our scars have the power to remind us that the past was real [lest we forget."
- Dr. Hannibal Lecter
StampPad is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2004, 04:23 PM   #83
private modder
 
Eff-1's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: North Shore
Posts: 6,053
Thanked 1,639 Times in 421 Posts
LOL this thread is the best thread i ever read

Last edited by Eff-1; 07-12-2004 at 05:23 PM.
Eff-1 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2004, 05:04 PM   #84
Hyde's Understudy
 
BlackZRoadster's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: Vancouver
Posts: 6,003
Thanked 436 Times in 226 Posts
hahah this thread shall live for as long as RS is up
__________________
2011 335xi Coupe M-sport
BlackZRoadster is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2004, 05:34 PM   #85
RS Veteran
 
bcrdukes's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: YYZ / YUL
Posts: 24,823
Thanked 6,595 Times in 2,598 Posts
^
Damn guy!
We're only suppossed to bump it during XMAS time!
__________________
Quote:
Originally Posted by slowguy
Fuck you hipster
Quote:
Originally Posted by GLOW View Post
no one said being a hipster was cheap.
bcrdukes is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2004, 07:40 PM   #86
...in the world.
 
Ronin's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: Richmond
Posts: 28,460
Thanked 7,646 Times in 2,324 Posts
You ruined it! RUINER!
__________________
- edeats.com <-- my food blog
- edlau|photo <-- photos
- Instagram <-- moar photos
Ronin is offline   Reply With Quote
Old 07-12-2004, 08:40 PM   #87
i like gifs
 
Ch28's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: imgur
Posts: 26,096
Thanked 6,730 Times in 2,287 Posts
F1!

Delete the extra comments so this thread can be bumped up around XMAS
Ch28 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2004, 01:42 PM   #88
"They call me Bowser...RawR!"
 
!LittleDragon's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: Vancouver
Posts: 7,568
Thanked 350 Times in 140 Posts
Bump.... It's that time of year again!!
__________________
"Damn fine car Dodge... Ran over me wife with a Dodge!", Zeke
!LittleDragon is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2004, 02:40 PM   #89
SSR
RS controls my life!
 
Join Date: May 2001
Location: 604
Posts: 758
Thanked 0 Times in 0 Posts
hahaha..

this thread brings back memories
__________________
R56
SSR is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2004, 02:54 PM   #90
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
Join Date: Jun 2003
Location: Vancouver
Posts: 1,861
Thanked 0 Times in 0 Posts
LMAO This thread is NEVER going to die now!

The "f---ing hotpot xmas dinner thread" - a Revscene tradition since 2001.
4DSC is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2004, 06:30 PM   #91
They let me be a moderator. LOL
 
SpuGen's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancouver
Posts: 9,129
Thanked 3,423 Times in 830 Posts
HAHAHAHAHA
SpuGen is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2004, 07:48 PM   #92
I contribute to threads in the offtopic forum
 
LowTEC's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: Work
Posts: 2,851
Thanked 5 Times in 2 Posts
Damn, I didn't know Hyde started getting owned since 2001. And counting... lol
__________________

Originally posted by Jocelyn
So, I guess a valentines day would include a blow job in the car with the PS2 hooked up and porn lined up.

Originally posted by Marco911
My C4S will ass rape a Z06 on a rainy day too.

Originally posted by KuSouL
even tho Timpo's an ass ~ he actually knows what he's talking about

Originally posted by maxx
where r jags assembled nowadays? back when they were made in GB, they were rock-solid, dependable and great cars.. now i hear the opposite.

Originally posted by maxx
lol.. Ford never even heard of Dakar not to mention get somewhere in it.
LowTEC is offline   Reply With Quote
Old 12-02-2004, 10:24 PM   #93
HELP ME PLS!!!
 
carisear's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: South Central V
Posts: 5,504
Thanked 508 Times in 203 Posts
oh man, classic thread! i still laugh everytime i see it!
__________________
Visit my food blog! http://jaxandcs.com/

*its not the size of your army that matters; it's the fury of it's onslaught!*

█♣█
carisear is online now   Reply With Quote
Old 12-03-2004, 01:16 AM   #94
Hyde's Understudy
 
BlackZRoadster's Avatar
 
Join Date: May 2001
Location: Vancouver
Posts: 6,003
Thanked 436 Times in 226 Posts
its christmas time again so long live this thread!!!!111

Best thread EVAR!!!111
__________________
2011 335xi Coupe M-sport
BlackZRoadster is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2004, 02:49 AM   #95
...in the world.
 
Ronin's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: Richmond
Posts: 28,460
Thanked 7,646 Times in 2,324 Posts
I knew someone would bring this thread up. It wouldn't be Christmas without it.
__________________
- edeats.com <-- my food blog
- edlau|photo <-- photos
- Instagram <-- moar photos
Ronin is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2004, 03:08 AM   #96
SFICC-05*
 
chun's Avatar
 
Join Date: Mar 2002
Posts: 7,133
Thanked 545 Times in 127 Posts
__________________
Quote:
Originally Posted by Hyde View Post
nammer don't listen to me, they listen to money. do you know how cheap it is to have someone killed in vancouver? let alone a beat down
chun is offline   Reply With Quote
Old 12-03-2004, 10:30 AM   #97
I subscribe to the Fight Club ONLY
 
Slif's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: 6:0:4
Posts: 7,281
Thanked 8 Times in 6 Posts
still a little early in the year for it, but THE BEST thread ever nonetheless

Last edited by Slif; 12-03-2004 at 10:30 AM.
Slif is offline   Reply With Quote
Old 12-04-2004, 06:26 PM   #98
RS has made me the bitter person i am today!
 
Supafly's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Location: VanCity/HCMC/HK
Posts: 4,760
Thanked 694 Times in 235 Posts
haha...going up.....22 mawfucken days till christmas..whooo!
__________________
"Just because any car nut can tell you every possible performance specification of a Ferrari doesn't mean he can drive. Most of these people live in places where they've never even seen a Ferrari, much less ever owned one themselves."
Supafly is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2004, 09:23 PM   #99
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
akira112's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: V6A-Ctown
Posts: 1,890
Thanked 165 Times in 44 Posts
hahaha, never saw this thread before. I now see how Hyde built up his reputation.
akira112 is offline   Reply With Quote
Old 12-05-2004, 11:25 PM   #100
i like gifs
 
Ch28's Avatar
 
Join Date: Dec 2001
Location: imgur
Posts: 26,096
Thanked 6,730 Times in 2,287 Posts
Ah....the good ole days.
Ch28 is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 05:07 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net