REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Vancouver Off-Topic / Current Events

Vancouver Off-Topic / Current Events The off-topic forum for Vancouver, funnies, non-auto centered discussions, WORK SAFE. While the rules are more relaxed here, there are still rules. Please refer to sticky thread in this forum.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 01-05-2015, 02:03 PM   #4851
RS.net PIMP
 
7seven's Avatar
 
Join Date: Aug 2002
Location: Vancouver/LA
Posts: 4,903
Thanked 3,067 Times in 828 Posts
Some guys on hfboards are saying that the Senators have signed Bertuzzi, haven't seen any official media sources yet though.
Advertisement
__________________

13 Range Rover SC
11 Yukon Hybrid
13 Accord V6 Coupe
7seven is offline  
This post thanked by:
Old 01-05-2015, 02:18 PM   #4852
Performance Moderator
 
68style's Avatar
 
Join Date: Jun 2001
Location: Vancouver
Posts: 6,804
Thanked 3,375 Times in 954 Posts
Quote:
Originally Posted by 7seven View Post
Some guys on hfboards are saying that the Senators have signed Bertuzzi, haven't seen any official media sources yet though.


The king of poorly timed penalties wayyyyyyyy past his prime weeee
68style is offline  
Old 01-05-2015, 02:24 PM   #4853
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,332
Thanked 13,193 Times in 3,596 Posts
Quote:
Originally Posted by SumAznGuy View Post
I loved Strombone1's tweet this afternoon.
Lol, I totally forgot the Panthers signed him.
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 01-05-2015, 03:13 PM   #4854
Big Drama Show
 
jayare604's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Goodboy Nation
Posts: 5,733
Thanked 3,080 Times in 1,195 Posts
Quote:
Originally Posted by Jmac View Post
They haven't been as good together at even-strength the last month or so as they were at the beginning of the year.

Also, they're struggling to find a linemate that works with Higgins and Bonino, so now they're giving Vrbata a shot there.
Higgins is fucking garbage and shouldn't be on the second line. The guy has never been able to consistently produce. He's better suited for third line duties.
jayare604 is offline  
Old 01-05-2015, 04:33 PM   #4855
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,160
Thanked 3,839 Times in 1,434 Posts
Pace for 13 goals, 25 assists
Jmac is offline  
Old 01-05-2015, 05:03 PM   #4856
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,332
Thanked 13,193 Times in 3,596 Posts
Monica?
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 01-05-2015, 05:17 PM   #4857
I don't get it
 
Join Date: May 2008
Location: Richmond
Posts: 425
Thanked 219 Times in 49 Posts
go canada go!
domco is offline  
Old 01-05-2015, 05:17 PM   #4858
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,332
Thanked 13,193 Times in 3,596 Posts
1-0 !!!!!!!!!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 01-05-2015, 05:21 PM   #4859
HELP ME PLS!!!
 
pastarocket's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Vancouver
Posts: 5,892
Thanked 2,189 Times in 983 Posts
2-0!!!!

Fuck you Russia!!!
__________________
Go Canucks go!
pastarocket is offline  
Old 01-05-2015, 05:27 PM   #4860
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,332
Thanked 13,193 Times in 3,596 Posts
RUS trying to get our boys to lose discipline. Bad plan.
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 01-05-2015, 05:29 PM   #4861
Need to Seek Professional Help
 
RiceFarmer's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Location: Vancouver
Posts: 1,015
Thanked 130 Times in 30 Posts
What an exciting game going on!
RiceFarmer is offline  
Old 01-05-2015, 05:33 PM   #4862
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,332
Thanked 13,193 Times in 3,596 Posts
what a dumbass penalty
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 01-05-2015, 05:34 PM   #4863
Big Drama Show
 
jayare604's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Goodboy Nation
Posts: 5,733
Thanked 3,080 Times in 1,195 Posts
lol'd at taunting the Canadian bench

RIP
jayare604 is offline  
Old 01-05-2015, 05:41 PM   #4864
Throw yo paws in da air!
 
XplicitLuder's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: State of Trance
Posts: 5,029
Thanked 2,720 Times in 933 Posts
anyone got that good website where i can watch some stuff
__________________

Proud member of GRAPE Great Revscene Action Photography Enthusiasts
PS3 Gamertag: bmello1989

2008 Infiniti M45X - Y50 (Current)
2000 Honda Prelude SH (Sold)
1995 Dodge Spirit (Sold)
1998 Nissan Maxima SE (Sold)
1996 Honda Prelude SR-V (Sold)
XplicitLuder is offline  
Old 01-05-2015, 05:41 PM   #4865
In RS I Trust
 
murd0c's Avatar
 
Join Date: Mar 2003
Location: Mission
Posts: 19,603
Thanked 16,829 Times in 3,951 Posts
This is going to be a long and intense game!!
murd0c is offline  
Old 01-05-2015, 05:51 PM   #4866
Big Drama Show
 
jayare604's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Goodboy Nation
Posts: 5,733
Thanked 3,080 Times in 1,195 Posts
Quote:
Originally Posted by XplicitLuder View Post
anyone got that good website where i can watch some stuff
reported
jayare604 is offline  
Old 01-05-2015, 05:56 PM   #4867
Throw yo paws in da air!
 
XplicitLuder's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Location: State of Trance
Posts: 5,029
Thanked 2,720 Times in 933 Posts
whatever dude
__________________

Proud member of GRAPE Great Revscene Action Photography Enthusiasts
PS3 Gamertag: bmello1989

2008 Infiniti M45X - Y50 (Current)
2000 Honda Prelude SH (Sold)
1995 Dodge Spirit (Sold)
1998 Nissan Maxima SE (Sold)
1996 Honda Prelude SR-V (Sold)
XplicitLuder is offline  
Old 01-05-2015, 06:09 PM   #4868
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,807
Thanked 10,860 Times in 2,125 Posts
this game is awesome
Tim Budong is offline  
Old 01-05-2015, 06:13 PM   #4869
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,332
Thanked 13,193 Times in 3,596 Posts
YUSSS!!!!

MCDAVID!!!!!!!!!

Sweet pass Morrissey!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 01-05-2015, 06:14 PM   #4870
HELP ME PLS!!!
 
pastarocket's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Vancouver
Posts: 5,892
Thanked 2,189 Times in 983 Posts
McDavid!!! Woo Hoo!!! Dat pass.
__________________
Go Canucks go!
pastarocket is offline  
Old 01-05-2015, 06:17 PM   #4871
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,807
Thanked 10,860 Times in 2,125 Posts
Connor McJesus is unreal
Tim Budong is offline  
Old 01-05-2015, 06:19 PM   #4872
HELP ME PLS!!!
 
pastarocket's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Vancouver
Posts: 5,892
Thanked 2,189 Times in 983 Posts
Domi!!!!
__________________
Go Canucks go!
pastarocket is offline  
Old 01-05-2015, 06:19 PM   #4873
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,332
Thanked 13,193 Times in 3,596 Posts
DOMI!!!!!!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 01-05-2015, 06:19 PM   #4874
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,807
Thanked 10,860 Times in 2,125 Posts
TIE'S KID!!!!
Tim Budong is offline  
Old 01-05-2015, 06:19 PM   #4875
mb_
WUB WUB WUB WUB WUB
 
mb_'s Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Surrey
Posts: 6,858
Thanked 5,993 Times in 1,590 Posts
DOMI!!!!!!!!!!
__________________
FEEDBACK (9-0-0)
SPOTTED
:: FLICKR :: JOURNAL :: INSTAGRAM

2015 Scion FRS

Quote:
Originally Posted by slowguy View Post
fuck you hipster
Quote:
Originally Posted by trollguy View Post
then fuck you hipster akinari
Quote:
[23-05, 11:34] FastAnna suck a dick ygay
mb_ is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 03:40 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net