REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Vancouver Off-Topic / Current Events

Vancouver Off-Topic / Current Events The off-topic forum for Vancouver, funnies, non-auto centered discussions, WORK SAFE. While the rules are more relaxed here, there are still rules. Please refer to sticky thread in this forum.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 12-22-2014, 03:03 PM   #4576
Big Drama Show
 
jayare604's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Location: Goodboy Nation
Posts: 5,733
Thanked 3,080 Times in 1,195 Posts
Quote:
Originally Posted by Ronin View Post
I had a guy ask me when I wrote about a ramen place that they wouldn't pay $12 for that bowl. "Maybe $3." because...it looked like $5 worth of noodles.
That's awesome, bro, was the ramen place good? Do you have any pics of the noodles? What did it taste like?
Advertisement
jayare604 is offline  
Old 12-22-2014, 04:58 PM   #4577
I want to be a person and not an icon.
 
Vale46Rossi's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: Mugello
Posts: 4,173
Thanked 5,283 Times in 892 Posts
Family Emergency...


Got 2 tickets to tonights game.... $120 for both tickets.

Upper bowl Center, section 305 row 6


Leave phone number for quick sales, pick up in richmond.


Vale46Rossi is offline  
Old 12-22-2014, 05:19 PM   #4578
I am Hook'd on RS
 
Join Date: Oct 2008
Location: Vancouver
Posts: 54
Thanked 1 Time in 1 Post
Same here.

Sec 110 Row 14 Canucks shoot twice. 2 tix. $250 for both.
6o4_dc is offline  
Old 12-22-2014, 05:25 PM   #4579
I want to be a person and not an icon.
 
Vale46Rossi's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Location: Mugello
Posts: 4,173
Thanked 5,283 Times in 892 Posts
Ticket is sold!

Thanks Guys!
Vale46Rossi is offline  
Old 12-22-2014, 07:03 PM   #4580
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,168
Thanked 3,841 Times in 1,436 Posts
Over/under on 7' Hanzal tips and unpunished injuries caused by Hanzal?
Jmac is online now  
Old 12-22-2014, 07:18 PM   #4581
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,168
Thanked 3,841 Times in 1,436 Posts
MONSTER!
Jmac is online now  
Old 12-22-2014, 07:42 PM   #4582
Revscene.net has a homepage?!
 
figure.09's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,229
Thanked 181 Times in 27 Posts
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
__________________
07 Mazda 3 GT
95 Integra GSR
figure.09 is offline  
Old 12-22-2014, 07:42 PM   #4583
mb_
WUB WUB WUB WUB WUB
 
mb_'s Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Surrey
Posts: 6,860
Thanked 5,993 Times in 1,590 Posts
Juice!!!!
__________________
FEEDBACK (9-0-0)
SPOTTED
:: FLICKR :: JOURNAL :: INSTAGRAM

2015 Scion FRS

Quote:
Originally Posted by slowguy View Post
fuck you hipster
Quote:
Originally Posted by trollguy View Post
then fuck you hipster akinari
Quote:
[23-05, 11:34] FastAnna suck a dick ygay
mb_ is offline  
Old 12-22-2014, 07:42 PM   #4584
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,168
Thanked 3,841 Times in 1,436 Posts
JUICE!
Jmac is online now  
Old 12-22-2014, 07:42 PM   #4585
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,336
Thanked 13,194 Times in 3,597 Posts
JUICE!!!!!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 12-22-2014, 07:44 PM   #4586
Revscene.net has a homepage?!
 
figure.09's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,229
Thanked 181 Times in 27 Posts
WOOOOOOOOOOOOOOOOO
__________________
07 Mazda 3 GT
95 Integra GSR
figure.09 is offline  
Old 12-22-2014, 07:44 PM   #4587
mb_
WUB WUB WUB WUB WUB
 
mb_'s Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Location: Surrey
Posts: 6,860
Thanked 5,993 Times in 1,590 Posts
FUCK YA!!!!!
__________________
FEEDBACK (9-0-0)
SPOTTED
:: FLICKR :: JOURNAL :: INSTAGRAM

2015 Scion FRS

Quote:
Originally Posted by slowguy View Post
fuck you hipster
Quote:
Originally Posted by trollguy View Post
then fuck you hipster akinari
Quote:
[23-05, 11:34] FastAnna suck a dick ygay
mb_ is offline  
Old 12-22-2014, 07:44 PM   #4588
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,168
Thanked 3,841 Times in 1,436 Posts
Danny!
Jmac is online now  
Old 12-22-2014, 07:45 PM   #4589
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,336
Thanked 13,194 Times in 3,597 Posts
DANNY!!!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 12-22-2014, 07:46 PM   #4590
RS has made me the bitter person i am today!
 
Sentinel's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Vancouver
Posts: 4,501
Thanked 258 Times in 98 Posts
Wow... Canucks have finally woken up from their hibernation!!!
__________________
http://www.revscene.net/forums/showt...ysell comments

Quote:
Originally posted by european
i'd say its a bear... from what i've learned from winnie the pooh. you should be able to lure it with some honey.. and it'll be your friend for life!! then you'll meet his friends.. that crazy owl!! and that lazy ass donkey.. whats his name.. Eore or something.. if you meet his llitte piggy friend.. roast him and eat some ribs!! hahahaha.. wtf am i on!! hahaha i'm going nuts over here!!!
Sentinel is offline  
Old 12-22-2014, 08:06 PM   #4591
Revscene.net has a homepage?!
 
figure.09's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,229
Thanked 181 Times in 27 Posts
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
__________________
07 Mazda 3 GT
95 Integra GSR
figure.09 is offline  
Old 12-22-2014, 08:07 PM   #4592
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,336
Thanked 13,194 Times in 3,597 Posts
RICHARDSON!!!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 12-22-2014, 08:30 PM   #4593
Revscene.net has a homepage?!
 
figure.09's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,229
Thanked 181 Times in 27 Posts
WOOOOOOOOOOOOOOOOOO
__________________
07 Mazda 3 GT
95 Integra GSR
figure.09 is offline  
Old 12-22-2014, 08:30 PM   #4594
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,336
Thanked 13,194 Times in 3,597 Posts
MONSTER2!!!!!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 12-22-2014, 08:31 PM   #4595
RS has made me the bitter person i am today!
 
Sentinel's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Vancouver
Posts: 4,501
Thanked 258 Times in 98 Posts
w00t w00t
__________________
http://www.revscene.net/forums/showt...ysell comments

Quote:
Originally posted by european
i'd say its a bear... from what i've learned from winnie the pooh. you should be able to lure it with some honey.. and it'll be your friend for life!! then you'll meet his friends.. that crazy owl!! and that lazy ass donkey.. whats his name.. Eore or something.. if you meet his llitte piggy friend.. roast him and eat some ribs!! hahahaha.. wtf am i on!! hahaha i'm going nuts over here!!!
Sentinel is offline  
Old 12-22-2014, 08:32 PM   #4596
HELP ME PLS!!!
 
pastarocket's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Vancouver
Posts: 5,900
Thanked 2,191 Times in 984 Posts
Monster!!
__________________
Go Canucks go!
pastarocket is offline  
Old 12-22-2014, 08:34 PM   #4597
Revscene.net has a homepage?!
 
figure.09's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,229
Thanked 181 Times in 27 Posts
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
__________________
07 Mazda 3 GT
95 Integra GSR
figure.09 is offline  
Old 12-22-2014, 08:35 PM   #4598
RS has made me the bitter person i am today!
 
Sentinel's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: Vancouver
Posts: 4,501
Thanked 258 Times in 98 Posts
WEAK
__________________
http://www.revscene.net/forums/showt...ysell comments

Quote:
Originally posted by european
i'd say its a bear... from what i've learned from winnie the pooh. you should be able to lure it with some honey.. and it'll be your friend for life!! then you'll meet his friends.. that crazy owl!! and that lazy ass donkey.. whats his name.. Eore or something.. if you meet his llitte piggy friend.. roast him and eat some ribs!! hahahaha.. wtf am i on!! hahaha i'm going nuts over here!!!
Sentinel is offline  
Old 12-22-2014, 08:35 PM   #4599
HELP ME PLS!!!
 
pastarocket's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Location: Vancouver
Posts: 5,900
Thanked 2,191 Times in 984 Posts
There goes the shutout.
__________________
Go Canucks go!
pastarocket is offline  
Old 12-22-2014, 09:14 PM   #4600
Revscene.net has a homepage?!
 
figure.09's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Vancouver
Posts: 1,229
Thanked 181 Times in 27 Posts
WOOOOOOOOOOOOOOO
__________________
07 Mazda 3 GT
95 Integra GSR
figure.09 is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 12:46 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net