REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Sports, Sports Entertainment and Fitness

Sports, Sports Entertainment and Fitness THIS SPACE OPEN FOR ADVERTISEMENT. YOU SHOULD BE ADVERTISING HERE!
Athletics, Hockey, Soccer, basketball, organize games/events, aerobics, nutritional supplements. Also the home for sports and sports entertainment threads.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-06-2023, 01:32 AM   #3126
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
fantastic ppv
but my god was the buildup ever so bland

first wrestler on the press conference killed it.
Spoiler!
Advertisement
Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 03-06-2023, 01:39 AM   #3127
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
Yeah the buildups were bad, but AEW always delivers. Trios match was probably the best match on the show (on a per minute basis?) and it had basically no build at all.
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2023, 09:11 PM   #3128
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-02-2023, 09:45 PM   #3129
Say! Say! Say!
 
Razor Ramon HG's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Location: Japan
Posts: 15,203
Thanked 3,191 Times in 1,384 Posts

__________________
Quote:
Owner of Vansterdam's 420th thanks. OH YEAUHHH.
Quote:
Originally Posted by 89blkcivic View Post
Did I tell you guys black is my favourite colour? My Ridgeline is black. My Honda Fit is black. Wish my dick was black........ LOL.
Razor Ramon HG is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2023, 04:34 AM   #3130
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
Quick WrestleMania thoughts

Day 1 was good. Almost everything was at least fine, some stuff good

Day 2 was bad. Walter match was great, Asuka match was good. Cody vs Roman was the most typical Roman match ever, and the ending made me LITERALLY LOL for like 5 minutes straight. Just too funny

More importantly, WWE has been sold to Endeavor, and is merging with UFC


All I can say is holy shit. Will be interesting to see how this effects the industry, and the product itself. I expect the Saudi deal to be over once they finish the agreed dates, as Endeavor wants nothing to do with them.

On the other hand, they do NOT like paying talent fairly, and they may be less likely to bid on free agents against AEW.
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2023, 05:22 AM   #3131
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
Quote:
Originally Posted by SkinnyPupp View Post
More importantly, WWE has been sold to Endeavor, and is merging with UFC

https://twitter.com/Endeavor/status/1642844890152435713

All I can say is holy shit. Will be interesting to see how this effects the industry, and the product itself. I expect the Saudi deal to be over once they finish the agreed dates, as Endeavor wants nothing to do with them.

with that said, I hope they don't start charging people $50 for a PLE
Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2023, 07:10 AM   #3132
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
By the way, this is what Vince looks like now

SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 04-03-2023, 07:26 AM   #3133
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
Thoughts on the weekend...cuz I watched as much as I possibly could

ROH Supercard of Honor:

Fantastic card throughout the show. Vikingo vs Komander was nuts. Athena vs Yuka was good, freak accident in the botch fest shoot for the sky ladder match. Im shocked Joe and Claudio retained. Shibata is your new PURE champion. Might we be setting up a BD vs Shibata match with PURE rules?

Enjoyed the show thorughout. Found out later on that due to Ospreay's injury, the world was robbed of an Ospreay vs Takeshita match.

I watched two matches from Joey Janela's Spring Break... i dunno what to think of it... but we got Maki Itoh giving Cardona a boot. and pizza cutters...

the main event of this was the return of Kota Ibushi to pro wrestling, outside of a few questionable botches, i'd say Kota Ibushi is slowly coming back. Though i wouldn't count on him signing with any company full time for now.

Wrestlemania

Night one was better than night 2.
Cena vs Theory was meh.. didn't like the lowblow
Mens tag showcase was pretty good stuff.
The trios women match was alright, see everyone hit their spots and call it a night
Dom vs Rey was hilarious, loved the entrances
Charlotte vs Rhea had a fantastic match.
Tag Team Championship match, feel good moment. loved it. Sami pinning Jey had to be the ending

Night 2 imo was shit
Omos vs Lesnar... i was sports entertained lol
Women's tag match i skipped cuz meh
Asuka vs Bianca, good match. I wanted Asuka to win, why bring in the clown gimmick to lose.
Edge vs Balor was... unneccessary, should be a proper match rather than a cluster fuck
Roman vs Cody.... felt like an entire year of Cody's rise is wasted here. Only worst booking would be Cody losing clean which was never in the books.

Cody should have won, best moment for WWE to validate their new top babyface, instead Roman's 1000day reign is more important. Oh well.

Best Wrestlemania card in a long long time. WWE definitely made this feel like an important one haha.
Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2023, 07:54 AM   #3134
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
Pretty much agree with everything you said. Asuka should get a big win, but not after a shitty build like this match had. She should be DESTROYING the division for like a YEAR. Instead she was having competitive matches with CARMELLA of all people, and then spitting on Bianca. It was so lame, so I don't mind a status quo finish. Bianca's entrance was 10 million stars.
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2023, 07:04 PM   #3135
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
who else could Asuka possibly destroy outside of Damage control and becky when the rest of the womens division is CLEARLY below her at this point.

yes im definitey going there. lol
Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2023, 07:36 PM   #3136
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
Quote:
Originally Posted by Tim Budong View Post
who else could Asuka possibly destroy outside of Damage control and becky when the rest of the womens division is CLEARLY below her at this point.

yes im definitey going there. lol
I would have had her dominate the Royal Rumble similar to what Brock did a while ago

Stuff like that.. Like her NXT debut run. It was really good

Female Brock basically, so whoever beats her gains a lot of credibility. She's in her 40's now, she's not going to be able to go at this level for much longer.

BTW this Raw is epically bad lol..
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2023, 08:46 PM   #3137
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
Can't wait until Wednesday

SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-03-2023, 10:17 PM   #3138
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
wild wild 24hours for the wwe lol
Vincent Kennedy McMahon is back in charge and look at what we got in the final moments of Monday Night Raw lol
Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2023, 08:58 PM   #3139
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
Quote:
Originally Posted by SkinnyPupp View Post
Can't wait until Wednesday


^but that wasn't the announcement.

TK got some BALLS tryin to sell out Wembley

Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 04-05-2023, 10:58 PM   #3140
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
AEW knocked it out of the park. They did a better #RawAfterMania than WWE has done since before the Thunderdome

I like Cody, but

SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2023, 06:11 AM   #3141
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
NJPW Sakura Genesis from Saturday was a fantastic wrestling show top to bottom.

New IWGP WORLD HW CHAMP
New IWGP Tag Champs

and Mercedes Mone definitely can hold her ground wrestling the Joshi style.

The Stardom Yokohama Arena show with Mayu vs Mercedes should be a good one...

wtf is up with this Tam vs Guilia fued... i get there was a hair match a few years back, but holyshit, they just laying their shots in stiff
Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 04-09-2023, 05:08 PM   #3142
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
I watched everything but the last 2 matches on Sakura, as had to leave. You're right that Mercedes kept up, and I was pretty impressed by that. She was still slower of course - AZM is probably legit the fastest wrestler in Japan - but I expected a lot worse!

So Mercedes has the star power, and has proven to be a top worker too. Probably the best American woman wrestler in the world right now.

As for Tam vs Giulia, I don't know man. Did you see the headbutt at the press conference? That was done hard way. Then Giulia tried to open it up again with more headbutts at the next show, and clawing at it. Tam has this giant hematoma on her head now, and they are going to have to be careful with it if she's going to be able to wrestle on the 23rd.

I don't know what their obsession with shoot headbutts is all about, but it makes it really hard to enjoy.
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-20-2023, 11:45 PM   #3143
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
are stardom ppvs usually 4000yen+?
its a very big price to pay
Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 04-21-2023, 12:12 AM   #3144
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
Yup that's the normal price. This one will have English commentary with Chris Charlton and Sonny (a Stardom employee who doesn't have much experience, but knows more about the storylines than anyone) and a wrestler, probably Momo Kohgo

It will be on Stardom World a few days later (probably Thursday) chopped up into individual videos for each match. That is 900 yen for the month.

Stardom PPVs are always top to bottom GREAT and deliver when the card looks good. Absolutely worth the price every time I've bought it. Weaker cards, I just wait to watch on World.

100% buy for me

SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 04-23-2023, 06:10 AM   #3145
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
that PPV was worth every yen of the 4400yen + fees
Tim Budong is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 04-23-2023, 07:44 AM   #3146
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
Like I said! Stardom delivers. They just have the best, most basic booking, and let their star power and personalities shine through, while having great hard hitting wrestling matches. Best promotion out there right now!
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 04-27-2023, 06:09 AM   #3147
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
AEW finally has a build towards a ppv lol
im definitely curious where this goes

Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2023, 09:34 PM   #3148
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
I don't think ive ever heard Brock cut a heel promo ever.

at the very least, nothing like this. Lesnar's come a long way

Tim Budong is offline   Reply With Quote
Old 05-08-2023, 09:47 PM   #3149
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 52,106
Thanked 23,728 Times in 8,143 Posts
Yeah that was a great promo and beatdown. Brock is legit one of the best pro wrestlers ever.

Too bad it was such a shitty crowd that they had to crank up the Thunderdome boos so loud you could barely hear him

At least for AEW, it's not just them who get a shitty quiet crowd in Jacksonville. This was extra bad coming off that insane Puerto Rico crowd!
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 06-13-2023, 10:23 PM   #3150
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 17,963
Thanked 11,188 Times in 2,270 Posts
Wild few weeks in AEW and subseqentuly in NJPW as well.

I will say, doing the YES chant in 2023, not at a WWE show, or even an AEW show, but at a NJPW show is something I will remember for a long time haha.

Forbidden Door 2 has this really ridiculous expectation now. Please please please bubble wrap everyone lol
Tim Budong is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 05:49 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net