REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Sports, Sports Entertainment and Fitness

Sports, Sports Entertainment and Fitness THIS SPACE OPEN FOR ADVERTISEMENT. YOU SHOULD BE ADVERTISING HERE!
Athletics, Hockey, Soccer, basketball, organize games/events, aerobics, nutritional supplements. Also the home for sports and sports entertainment threads.

Reply
 
Thread Tools
Old 09-24-2010, 06:15 PM   #76
I subscribe to Revscene
 
FatalCloud's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Liberty City
Posts: 1,990
Thanked 338 Times in 137 Posts
omg, paul bearer is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! this is awesome, go undertaker!!!!!!!
Advertisement
FatalCloud is offline   Reply With Quote
Old 09-27-2010, 07:01 AM   #77
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,655
Thanked 646 Times in 349 Posts
Quote:
Originally Posted by FatalCloud View Post
omg, paul bearer is back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! this is awesome, go undertaker!!!!!!!
Yeah I read about that. I'm assuming he came back on smackdown?
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2010, 05:04 PM   #78
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
This shit is too freaking predictable..

Now Undertaker is gonna win the title and then Miz is gonna cash in the money in the bank and maybe be the first superstar to fail...
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2010, 05:17 PM   #79
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
haha I was totally thinking The Miz would be the first superstar to fail to cash it in but.... then again, it will kind of lose its importance if someone fails to cash it in for a title. As long as it's "guaranteed" a title so to speak the PPV has way more importance. If they trivialize it with people NOT cashing it in for the win it really takes away from the stigma of the PPV and of being Mr. Money in the Bank.

I loved when Kane had him in the chokeslam and then taker powered over him. Totally saw it coming but it was still a good payback from when Kane did it to taker.

I thought Jericho was supposed to quit if he didn't win the title at NOC?

Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2010, 05:23 PM   #80
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
Jericho has been going downhill....

Probably gonna be gone for a while at least after the punt. I'm wondering if they renewed his contract
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2010, 05:26 PM   #81
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
I don't think so he has been talking about retiring for awhile now so maybe this is it? Shitty way to go out though.

Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2010, 07:19 PM   #82
Hacked RS to become a mod
 
SkinnyPupp's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Sunny Hong Kong
Posts: 41,690
Thanked 17,442 Times in 5,260 Posts
Jericho is taking time off to tour with his bandy Fozzy. He'll be back.

But man, without Shawn Michaels, Batista, and now Jericho, Raw has been really boring lately. Especially since they dropped the ball with NXT.
SkinnyPupp is offline   Reply With Quote
Old 10-02-2010, 07:28 PM   #83
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
Cena and Nexus rivalry is such a joke now, although I wonder how this is gonna play out tomorrow.

Nexus disbands or Cena joins them.. LOL
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2010, 08:08 PM   #84
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
Spoiler!
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 10-03-2010, 11:08 PM   #85
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,533
Thanked 52 Times in 35 Posts
^^^^^ I saw that comming
I can't wait to see raw live next Monday pumped
Posted via RS Mobile
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 10-11-2010, 11:19 PM   #86
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,533
Thanked 52 Times in 35 Posts
Just got back from raw not too long ago it was awesome to be there. Our tickets were camera side almost directly on us, ppl were saying they could see us a bunch of time were on the left I'm in my Vancouver Canucks jersey and my friends in a Head hoody. It's such a different scene when your there.

Also they announced May 28 2011 PPV over the limit in seatlle, tickets go on Sale this Saturday. I think where goin hopefully then I'll have been to raw, smackdown, and a ppv
Posted via RS Mobile
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2010, 07:59 AM   #87
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,655
Thanked 646 Times in 349 Posts
Quote:
Originally Posted by Alpine50 View Post
Just got back from raw not too long ago it was awesome to be there. Our tickets were camera side almost directly on us, ppl were saying they could see us a bunch of time were on the left I'm in my Vancouver Canucks jersey and my friends in a Head hoody. It's such a different scene when your there.

Also they announced May 28 2011 PPV over the limit in seatlle, tickets go on Sale this Saturday. I think where goin hopefully then I'll have been to raw, smackdown, and a ppv
Posted via RS Mobile
Cool. Must've been fun
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 10-19-2010, 12:55 AM   #88
My homepage has been set to RS
 
The_Situation's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Location: Vancouver
Posts: 2,122
Thanked 1,575 Times in 520 Posts
Fuck I was suppose to dress up as John Cena this year for halloween, but totally forgot.
Where can I buy a John Cena shirt thats not online?
__________________
"I grip the bar with no gloves because it gives me the feeling of gripping a nice hard cock"
The_Situation is offline   Reply With Quote
Old 10-20-2010, 01:05 AM   #89
MOD
 
Gh0stRider's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: VANCOUVER
Posts: 26,379
Thanked 7,006 Times in 1,810 Posts
WWE Divas
__________________
M0D3RAT0R

Gh0stRider's Buy & Sell Feedback


Quote:
Originally Posted by CharlieH View Post
whole time i thought gh0strider was white lol

Gh0stRider is offline   Reply With Quote
Old 10-20-2010, 06:55 AM   #90
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,655
Thanked 646 Times in 349 Posts
Quote:
Originally Posted by Gh0stRider View Post
WWE Divas
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2010, 09:27 PM   #91
I subscribe to Revscene
 
FatalCloud's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Liberty City
Posts: 1,990
Thanked 338 Times in 137 Posts
wtf! that lucky sob. i just found out today that undertaker is married to michelle mccool????!!!
FatalCloud is offline   Reply With Quote
Old 10-25-2010, 10:54 PM   #92
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,533
Thanked 52 Times in 35 Posts
LOL old news hahahahah I can't see that guy bangin her lol lucky fucker tho
Posted via RS Mobile
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2010, 06:36 AM   #93
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,655
Thanked 646 Times in 349 Posts
Quote:
Originally Posted by FatalCloud View Post
wtf! that lucky sob. i just found out today that undertaker is married to michelle mccool????!!!
haha you just found out now? The Miz gets to bang Maryse everynight
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2010, 02:01 PM   #94
I subscribe to Revscene
 
FatalCloud's Avatar
 
Join Date: Feb 2002
Location: Liberty City
Posts: 1,990
Thanked 338 Times in 137 Posts
Quote:
Originally Posted by hotjoint View Post
haha you just found out now? The Miz gets to bang Maryse everynight
no wonder he's so obnoxious and cocky then lol
FatalCloud is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2010, 02:17 PM   #95
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
What do you all think of the latest angles and pay per view?

Ortons match with Barret was fucking terrible... and what a shitty way to end a buried alive match. Having NEXUS interfere cross brand was pretty stupid.


Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2010, 02:25 PM   #96
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts


The end of that video is the greatest chokeslam of all time... hands down.. bar none.


Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 10-26-2010, 03:10 PM   #97
RS controls my life!
 
red_2's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Location: vancouver
Posts: 780
Thanked 234 Times in 59 Posts
Was'nt Undertake married to a WCW nitro girl before McCool??
red_2 is offline   Reply With Quote
Old 10-31-2010, 03:13 PM   #98
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
Taker with shoulder injury, out for at least 2 months, which is why he lost the buried alive match against Kane
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 11-01-2010, 10:06 AM   #99
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,655
Thanked 646 Times in 349 Posts
Quote:
Originally Posted by FatalCloud View Post
no wonder he's so obnoxious and cocky then lol
haha no its because he's AWESOME!
hotjoint is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 11-02-2010, 08:08 PM   #100
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
^ lol you guys

Barett is gonna win the title for sure now zz
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 12:44 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net