REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Vancouver LifeStyles (VLS) > Sports, Sports Entertainment and Fitness

Sports, Sports Entertainment and Fitness THIS SPACE OPEN FOR ADVERTISEMENT. YOU SHOULD BE ADVERTISING HERE!
Athletics, Hockey, Soccer, basketball, organize games/events, aerobics, nutritional supplements. Also the home for sports and sports entertainment threads.

Reply
 
Thread Tools
Old 11-21-2010, 06:22 PM   #151
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,533
Thanked 52 Times in 35 Posts
Yea man me and my buddies are trying to predict we got like five different endings lol damnnnnnn I'm pumped
Posted via RS Mobile
Advertisement
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:35 PM   #152
MOD
 
Gh0stRider's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: VANCOUVER
Posts: 26,379
Thanked 7,006 Times in 1,810 Posts
What's Cena gonna do? lol

Where's Miz?
__________________
M0D3RAT0R

Gh0stRider's Buy & Sell Feedback


Quote:
Originally Posted by CharlieH View Post
whole time i thought gh0strider was white lol

Gh0stRider is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:40 PM   #153
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
Shits gonna get interesting now
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:44 PM   #154
MOD
 
Gh0stRider's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: VANCOUVER
Posts: 26,379
Thanked 7,006 Times in 1,810 Posts
Spoiler!
__________________
M0D3RAT0R

Gh0stRider's Buy & Sell Feedback


Quote:
Originally Posted by CharlieH View Post
whole time i thought gh0strider was white lol

Gh0stRider is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:46 PM   #155
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
Spoiler!


Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:46 PM   #156
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
Are you fucking serious?
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:47 PM   #157
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,533
Thanked 52 Times in 35 Posts
Huh
Posted via RS Mobile
Ummmm were was the miz wtf
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:51 PM   #158
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
Ok I'm confused .... haha What the fuck!

Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:53 PM   #159
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,533
Thanked 52 Times in 35 Posts
So am I man we all thought something dope would go down
Posted via RS Mobile
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:54 PM   #160
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
That was pretty weaksauce. Guess we wait until tomorrow to see what happens now? Fucking hell.

Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 06:55 PM   #161
MOD
 
Gh0stRider's Avatar
 
Join Date: Oct 2002
Location: VANCOUVER
Posts: 26,379
Thanked 7,006 Times in 1,810 Posts
Now what?
__________________
M0D3RAT0R

Gh0stRider's Buy & Sell Feedback


Quote:
Originally Posted by CharlieH View Post
whole time i thought gh0strider was white lol

Gh0stRider is offline   Reply With Quote
Old 11-21-2010, 07:01 PM   #162
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,644
Thanked 10,792 Times in 2,092 Posts
Quote:
Originally Posted by Gh0stRider View Post
Now what?
Spoiler!

Last edited by Berzerker; 11-21-2010 at 07:15 PM.
Tim Budong is online now   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 07:10 AM   #163
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,655
Thanked 646 Times in 349 Posts
Awesome promo by the Miz last night. As for Cena...

Spoiler!
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 07:34 PM   #164
Banned (ABWS)
 
Join Date: Aug 2007
Location: richmond
Posts: 394
Thanked 27 Times in 13 Posts
WOW. i totally didnt expect the ending to raw tonight. this is gonna get interesting
bigrig is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 08:10 PM   #165
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
Holy shit!!! The Miz!!! New WWE Champion!!!

Awesome ending! Wonder how long he'll hold the title for though?!

Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 09:15 PM   #166
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,533
Thanked 52 Times in 35 Posts
Wtf guys!!!!!! Spoiler!!!!!! Thanks I was in the middle of watching it fuck! I was gunna post about cena swearing mannnnn shoulda never looked fuck!
Posted via RS Mobile
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 09:17 PM   #167
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
LOL spoiled for me too... oh well
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 09:34 PM   #168
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
Ah sorry guys.. can't spoiler every night only PPV's lol

Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 09:46 PM   #169
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,644
Thanked 10,792 Times in 2,092 Posts
oh well
Miz as the champ only sets up a 3way for next month's ppv
Tim Budong is online now   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 09:48 PM   #170
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
You think so? What happens when HHH comes back? Is The Miz gonna be one of those champs that weasels his way out of losing the belt time after time like fucking Ziggler was doing?

Really don't know what they are doing with Cena's storyline either...


Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 10:02 PM   #171
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,644
Thanked 10,792 Times in 2,092 Posts
need a screen cap of that girls face after the miz won
it was PRICELESS
bwahah
she looked liek some sadistic child!
Tim Budong is online now   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 10:08 PM   #172
Ricer Mod
 
Berzerker's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Location: Smithers
Posts: 6,526
Thanked 4,533 Times in 1,308 Posts
HAHAAH I know my little brother and I paused it and just laughed at her haha.

WWE is Serious Bidness!!!

Berz out.
__________________
President of RS Beat Down Crew
Berzerker is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 10:16 PM   #173
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,533
Thanked 52 Times in 35 Posts
Hahahaha I was laughing my ass off too hilarious!!!!!! That girl was devastated, but yea I understand you can't spoiler everything its all good man, it just sucked cuz I knew it was coming. Oh well. With cena they just did that to increase his dvd sales, that was a pretty big push
Posted via RS Mobile
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 10:19 PM   #174
"Meat and Potatoes" - JB
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Location: Sbisa's Garage
Posts: 11,140
Thanked 3,523 Times in 1,169 Posts
time to set the PVR for tomorrow when they re run it
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline   Reply With Quote
Old 11-22-2010, 11:13 PM   #175
My homepage has been set to RS
 
RayBot's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: Richmond
Posts: 2,424
Thanked 95 Times in 65 Posts
Just bringing it old school for a sec....IMO one of the most underrated tag teams of all times.

Haku is and will always be one of my all time faves. Geeze...anyone else here old enough to remember him?
RayBot is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 03:10 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net