REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Vancouver Off-Topic / Current Events

Vancouver Off-Topic / Current Events The off-topic forum for Vancouver, funnies, non-auto centered discussions, WORK SAFE. While the rules are more relaxed here, there are still rules. Please refer to sticky thread in this forum.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 11-05-2013, 08:09 PM   #5801
(╯□)╯聽不到 ╮(□╮)
 
Tim Budong's Avatar
 
Join Date: May 2004
Location: The Womb
Posts: 16,816
Thanked 10,866 Times in 2,128 Posts
Quote:
Originally Posted by Big Earl View Post
You can tell that to Ryan Smyth

He's the dead weight on the oilers team that the young guys have to carry.
OMG ITS AN INTELLIGENT COMMENT
Advertisement
Tim Budong is online now  
Old 11-05-2013, 08:20 PM   #5802
UFO
I *heart* Revscene.net very Muchie
 
UFO's Avatar
 
Join Date: Apr 2001
Location: Van, BC
Posts: 3,637
Thanked 706 Times in 422 Posts
Quote:
Originally Posted by EmperorIS View Post
Was Canucks just being a dick to Malhotra last year by not letting him play? because clearly he must've passed all the physical assessment to sign with Canes
keep in mind 28 other teams passed on Manny too. And a 2 way contract isn't exactly a vote of confidence. But then again you could say the same thing about Santorelli
Posted via RS Mobile
UFO is offline  
Old 11-05-2013, 08:26 PM   #5803
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,169
Thanked 3,841 Times in 1,436 Posts
Santa has been better than we could've hoped for from Manny. He's even been Manny-like in the faceoff circle
Jmac is offline  
Old 11-05-2013, 08:27 PM   #5804
Banned (ABWS)?
 
AzNightmare's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancouver
Posts: 16,921
Thanked 2,134 Times in 1,028 Posts
this powerplay....
__________________
__________________________________________________
Last edited by AzNightmare; Today at 10:09 AM
AzNightmare is offline  
Old 11-05-2013, 08:39 PM   #5805
Banned (ABWS)?
 
AzNightmare's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancouver
Posts: 16,921
Thanked 2,134 Times in 1,028 Posts
Would love to see a goalie showdown in shootout...
but considering this is the same goalie that robbed Datsyuk and Raymond's spinorama, I think best we win it in OT.
__________________
__________________________________________________
Last edited by AzNightmare; Today at 10:09 AM
AzNightmare is offline  
Old 11-05-2013, 08:46 PM   #5806
Banned (ABWS)?
 
AzNightmare's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancouver
Posts: 16,921
Thanked 2,134 Times in 1,028 Posts
shootout.... Here we go.
Posted via RS Mobile
AzNightmare is offline  
Old 11-05-2013, 08:49 PM   #5807
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,339
Thanked 13,199 Times in 3,600 Posts
good s/o choices
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 11-05-2013, 08:52 PM   #5808
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,339
Thanked 13,199 Times in 3,600 Posts
MONSTER!!!!!!!
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 11-05-2013, 08:54 PM   #5809
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Renthal's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Location: Victoria
Posts: 1,510
Thanked 935 Times in 209 Posts
these camera angles for the canucks shots are kinda bush.
Renthal is offline  
Old 11-05-2013, 08:55 PM   #5810
rebuild you say?
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 11,150
Thanked 3,532 Times in 1,172 Posts
strong fucking posts
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline  
Old 11-05-2013, 08:56 PM   #5811
My homepage has been set to RS
 
Join Date: Apr 2007
Location: Surrey
Posts: 2,425
Thanked 1,472 Times in 563 Posts
lmao why bother letting the sedins shoot
MarkyMark is offline  
Old 11-05-2013, 08:56 PM   #5812
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,339
Thanked 13,199 Times in 3,600 Posts


GG
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is offline  
Old 11-05-2013, 08:56 PM   #5813
I contribute to threads in the offtopic forum
 
EmperorIS's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: home
Posts: 2,695
Thanked 3,676 Times in 808 Posts
Guess AV was right.
EmperorIS is offline  
Old 11-05-2013, 08:56 PM   #5814
rebuild you say?
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 11,150
Thanked 3,532 Times in 1,172 Posts


Lu's good saves for no reason
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline  
This post thanked by:
Old 11-05-2013, 08:57 PM   #5815
Need to Seek Professional Help
 
OGCStrike's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Coquitlam
Posts: 1,087
Thanked 632 Times in 178 Posts
OGCStrike is offline  
Old 11-05-2013, 08:57 PM   #5816
I don't get it
 
cow20xx's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Location: vancouver
Posts: 409
Thanked 84 Times in 40 Posts
Oh Hendrick lol
Posted via RS Mobile
cow20xx is offline  
Old 11-05-2013, 08:57 PM   #5817
I Will not Admit my Addiction to RS
 
Join Date: Aug 2009
Location: vancouver
Posts: 501
Thanked 441 Times in 127 Posts
laughed at henrik's attempt lol
sekin67835 is offline  
This post thanked by:
Old 11-05-2013, 08:57 PM   #5818
Banned (ABWS)?
 
AzNightmare's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancouver
Posts: 16,921
Thanked 2,134 Times in 1,028 Posts
Shame on your Torts. Since you're new, I'll let it slide. But you should know BOTH Sedins should be banned from shootouts from now on.

Just fuck the dekes and shoot. Getting pissed at these lackluster deke-ing.

Daniel's better off just trying to shoot and pick a corner, like Linden.


So hard to stop, absolutely nothing for the goalie to read.
__________________
__________________________________________________
Last edited by AzNightmare; Today at 10:09 AM

Last edited by AzNightmare; 11-05-2013 at 09:03 PM.
AzNightmare is offline  
Old 11-05-2013, 08:58 PM   #5819
I subscribe to the Fight Club ONLY
 
sonick's Avatar
 
Join Date: Oct 2005
Location: Revscene
Posts: 7,386
Thanked 4,998 Times in 1,580 Posts
Quote:
Originally Posted by sekin67835 View Post
laughed at henrik's attempt lol
I lol'd too. Tort's is probably going "WTF" at how poorly the Sedin's are on the SO.

Though I think Nazzy doing a fly-by on the puck at centre ice on one attempt was still more embarassing.
__________________
Quote:
Originally Posted by skyxx View Post
Sonick is a genius. I won't go into detail what's so great about his post. But it's damn good!
1999 Mazda Miata - Weekend Driver
2007 Toyota Rav4 Sport V6 - Current
2003 Mazda Protege5 - Sold
1987 BMW 325is - Sold
1990 Mazda Miata - Sold

100% Buy and Sell Feedback
sonick is offline  
Old 11-05-2013, 08:59 PM   #5820
WOAH! i think Vtec just kicked in!
 
nsmb's Avatar
 
Join Date: Jun 2002
Location: richmond
Posts: 1,659
Thanked 1,829 Times in 235 Posts
henrik..

nsmb is offline  
Old 11-05-2013, 09:05 PM   #5821
Banned (ABWS)?
 
AzNightmare's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancouver
Posts: 16,921
Thanked 2,134 Times in 1,028 Posts
So how did Henrik actually lose control of the puck?
I got so pissed when I saw the puck leave his stick prematurely, I just walked away and left the TV on.

I probably should have just turned the TV off when I heard Henrik was up.
__________________
__________________________________________________
Last edited by AzNightmare; Today at 10:09 AM
AzNightmare is offline  
Old 11-05-2013, 09:06 PM   #5822
x_x
 
jdmhaze's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Location: Vancouver
Posts: 943
Thanked 565 Times in 195 Posts
srsly cringe when i see a Sedin shootout attempt
jdmhaze is offline  
Old 11-05-2013, 09:21 PM   #5823
Banned (ABWS)?
 
AzNightmare's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Location: Vancouver
Posts: 16,921
Thanked 2,134 Times in 1,028 Posts


sack of fucking shit. Y U CAN"T DO THIS AGAIN??
__________________
__________________________________________________
Last edited by AzNightmare; Today at 10:09 AM
AzNightmare is offline  
Old 11-05-2013, 09:22 PM   #5824
I have named my kids VIC and VLS
 
Hondaracer's Avatar
 
Join Date: Oct 2001
Location: Off-Topic
Posts: 27,740
Thanked 7,286 Times in 2,578 Posts
why the hell even go to the Sedins at all? EVERYONE is a better option

__________________
Dank memes cant melt steel beams
Hondaracer is offline  
Old 11-05-2013, 09:25 PM   #5825
rebuild you say?
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 11,150
Thanked 3,532 Times in 1,172 Posts
still choked.. srsly..



our second line is juicy as fuck.. more chemistry every game
__________________

\\ ______
  \(ಠ益ಠ)
   >  ヽ
   /   へ\
   /  / \\
   レ ノ   ヽ_つ ayyy lmao
  / /
  / /|
 ( (ヽ
 | |、\
 | 丿 \ ⌒)
 | |  ) /
`ノ )  Lノ
Not really racist! is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 04:12 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net