REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Vancouver Off-Topic / Current Events

Vancouver Off-Topic / Current Events The off-topic forum for Vancouver, funnies, non-auto centered discussions, WORK SAFE. While the rules are more relaxed here, there are still rules. Please refer to sticky thread in this forum.

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 11-09-2013, 08:25 PM   #6001
My homepage has been set to RS
 
kristianhay's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Vancouver
Posts: 2,163
Thanked 906 Times in 333 Posts
Hammertime! Little redemption for that first period gaff.
Advertisement
__________________
kristianhay is offline  
Old 11-09-2013, 08:25 PM   #6002
rebuild you say?
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 11,150
Thanked 3,532 Times in 1,172 Posts
juicy slapper.... i think its time for a fight
Posted via RS Mobile
Not really racist! is offline  
Old 11-09-2013, 08:28 PM   #6003
Need to Seek Professional Help
 
OGCStrike's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Coquitlam
Posts: 1,087
Thanked 632 Times in 178 Posts
fuuuuuuuuuuck...
OGCStrike is offline  
Old 11-09-2013, 08:28 PM   #6004
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,177
Thanked 3,842 Times in 1,437 Posts
What the fuck, Bieksa?
Jmac is offline  
Old 11-09-2013, 08:28 PM   #6005
My homepage has been set to RS
 
kristianhay's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Vancouver
Posts: 2,163
Thanked 906 Times in 333 Posts
My lord our coverage is atrocious. Just letting the third man creep in every time. LA is not our team.
__________________
kristianhay is offline  
Old 11-09-2013, 08:31 PM   #6006
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
pure.life's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Vancouver
Posts: 1,829
Thanked 810 Times in 242 Posts
Quote:
Originally Posted by winson604 View Post
Does that I think Italian guy have front seats to every Canucks game or something lol
He looks a bit like Sylvester Stallone
Posted via RS Mobile
pure.life is offline  
Old 11-09-2013, 08:33 PM   #6007
JDMEK9Mod | DogWhisperer
 
spoon.ek9's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Richmond
Posts: 12,491
Thanked 4,035 Times in 1,198 Posts
I think Sestito just won a fight
__________________
1998 Honda Civic EK9 - GQ || 1990 Honda Civic Si ED7 - DD || 1990 Honda Civic ED6 - RIP
VCC Buy/Sell rating 60-0-0 || RS Buy/Sell rating 20-0-0 || HT Buy/Sell rating 1-0-0
IG: @spoon.ek9
Spoiler!
spoon.ek9 is offline  
This post thanked by:
Old 11-09-2013, 08:33 PM   #6008
rebuild you say?
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 11,150
Thanked 3,532 Times in 1,172 Posts
holy Sestito not looking terrible in a fight

is this fucking real life

can't even fucking blame Lu

Posted via RS Mobile
Not really racist! is offline  
Old 11-09-2013, 08:34 PM   #6009
My AFC gave me an ABS CEL code of LOL while at WOT!
 
pure.life's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Location: Vancouver
Posts: 1,829
Thanked 810 Times in 242 Posts
First time I've seen Sestito win a fight. The uppercut served him well
Posted via RS Mobile
pure.life is offline  
Old 11-09-2013, 08:34 PM   #6010
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,341
Thanked 13,203 Times in 3,601 Posts
lol @ body shot though
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is online now  
Old 11-09-2013, 08:34 PM   #6011
JDMEK9Mod | DogWhisperer
 
spoon.ek9's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Richmond
Posts: 12,491
Thanked 4,035 Times in 1,198 Posts
Yep, not a good night.
__________________
1998 Honda Civic EK9 - GQ || 1990 Honda Civic Si ED7 - DD || 1990 Honda Civic ED6 - RIP
VCC Buy/Sell rating 60-0-0 || RS Buy/Sell rating 20-0-0 || HT Buy/Sell rating 1-0-0
IG: @spoon.ek9
Spoiler!
spoon.ek9 is offline  
Old 11-09-2013, 08:35 PM   #6012
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,341
Thanked 13,203 Times in 3,601 Posts
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is online now  
Old 11-09-2013, 08:35 PM   #6013
Need to Seek Professional Help
 
OGCStrike's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Coquitlam
Posts: 1,087
Thanked 632 Times in 178 Posts
OMG FUCK
OGCStrike is offline  
Old 11-09-2013, 08:35 PM   #6014
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,177
Thanked 3,842 Times in 1,437 Posts
Well done, defense ... Well done ...
Jmac is offline  
Old 11-09-2013, 08:35 PM   #6015
My homepage has been set to RS
 
kristianhay's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Vancouver
Posts: 2,163
Thanked 906 Times in 333 Posts
Can we pull our dmen instead? What the fuck is Roberto supposed to do when you just allow LA to post up in the slot and shoot away.
__________________
kristianhay is offline  
Old 11-09-2013, 08:36 PM   #6016
Head of HR....have a seat on that couch
 
fliptuner's Avatar
 
Join Date: Jan 2003
Location: Coquitlam
Posts: 20,341
Thanked 13,203 Times in 3,601 Posts
WOW.... sorry Eddie
__________________
feedback

Originally posted by v.b.
can we stop, my pussy hurts...
Originally posted by asian_XL
fliptuner, I am gonna grab ur dick and pee in your face, then rub shit all over my face...:lol
Originally posted by Fei-Ji
haha i can taste the cum in my mouth
Originally posted by FastAnna
when I was 13 I wanted to be a video hoe so bad


RSUV #7
fliptuner is online now  
Old 11-09-2013, 08:36 PM   #6017
I don't get it
 
Join Date: May 2008
Location: Richmond
Posts: 426
Thanked 219 Times in 49 Posts
lol really?
domco is offline  
Old 11-09-2013, 08:36 PM   #6018
Need to Seek Professional Help
 
OGCStrike's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Location: Coquitlam
Posts: 1,087
Thanked 632 Times in 178 Posts
gg
OGCStrike is offline  
Old 11-09-2013, 08:36 PM   #6019
Work hard, Play Hard - Wiz
 
604778's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Location: Vancouver
Posts: 2,365
Thanked 1,975 Times in 354 Posts
wow..
__________________
Flickr
604778 is offline  
Old 11-09-2013, 08:36 PM   #6020
rebuild you say?
 
Not really racist!'s Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 11,150
Thanked 3,532 Times in 1,172 Posts
fucking LOLz

poor Lack
Posted via RS Mobile
Not really racist! is offline  
Old 11-09-2013, 08:37 PM   #6021
My homepage has been set to RS
 
kristianhay's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Location: Vancouver
Posts: 2,163
Thanked 906 Times in 333 Posts
Lol holy fuck, no one covering for the pinching Hamhuis. Basic hockey.
__________________
kristianhay is offline  
This post thanked by:
Old 11-09-2013, 08:37 PM   #6022
【=◈‿◈=】
 
Vansterdam's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Location: Above&Beyond
Posts: 22,501
Thanked 8,882 Times in 2,012 Posts
lol couldof been playing COD GHOST with double xp weekend instead of watching this bullshit
__________________
do_ob

Vansterdam is online now  
Old 11-09-2013, 08:37 PM   #6023
I contribute to threads in the offtopic forum
 
EmperorIS's Avatar
 
Join Date: Oct 2009
Location: home
Posts: 2,695
Thanked 3,677 Times in 808 Posts
Did we dress any Ds tonight?
EmperorIS is offline  
Old 11-09-2013, 08:39 PM   #6024
RS controls my life!
 
belka's Avatar
 
Join Date: May 2007
Location: Failberta
Posts: 745
Thanked 630 Times in 181 Posts
Quote:
Originally Posted by EmperorIS View Post
Did we dress any Ds tonight?
D. Sedin missed coverage twice for two goals.
belka is offline  
Old 11-09-2013, 08:45 PM   #6025
RS.net, helping ugly ppl have sex since 2001
 
Jmac's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Location: Duncan, BC
Posts: 8,177
Thanked 3,842 Times in 1,437 Posts
It's not just our dmen. Our team D has been horrendous all game.

Fucking Oilers style D tonight ...
Jmac is offline  
Closed Thread

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 08:55 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2017, vBulletin Solutions, Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net