REVscene - Vancouver Automotive Forum


Welcome to the REVscene Automotive Forum forums.

Registration is Free!You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! The banners on the left side and below do not show for registered users!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.


Go Back   REVscene Automotive Forum > Automotive Chat > Vancouver Off-Topic / Current Events

Vancouver Off-Topic / Current Events The off-topic forum for Vancouver, funnies, non-auto centered discussions, WORK SAFE. While the rules are more relaxed here, there are still rules. Please refer to sticky thread in this forum.

Reply
 
Thread Tools
Old 07-30-2009, 10:04 PM   #51
DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
 
Culture_Vulture's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Vancouver
Posts: 11,037
Thanked 2,571 Times in 689 Posts
a couple from another forum

Quote:
Me: When are you gonna let me tap that?
Her: Who is this?
Me: That's not important right now. I just picked a random number to ask this question.

2 minutes later a man calls my cell..

Him: Do you know what time it is you fucking idiot?
Me: When are you gonna let me tap that?
Him: ... What? (hangs up)
Quote:
Just started and got this one

Me: hey, so when you gone' let me tap that?
Her: haha nevar, Is taken....
Me: come on baby, i know your pool capacity ain't just 1
Her: unfortunately it is
Me: no vacancy no problem
Her: fuck you
Advertisement
Culture_Vulture is offline   Reply With Quote
Old 07-30-2009, 10:07 PM   #52
DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
 
Culture_Vulture's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Vancouver
Posts: 11,037
Thanked 2,571 Times in 689 Posts
another one from a while ago:

me: so when you gonna let me tap that?
her: tap what?
me: have sex
her: ...
me: tonight? tomorrow?
her: since you're being so rude, never.
me: so I could have tapped that?

no response.
Culture_Vulture is offline   Reply With Quote
Old 07-30-2009, 10:13 PM   #53
Willing to sell body for a few minutes on RS
 
JSALES's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vancouver
Posts: 12,058
Thanked 3,178 Times in 924 Posts
maybe i'll try this later, hopefully some girls don't think of me as an asshole haha
JSALES is offline   Reply With Quote
Old 07-30-2009, 10:16 PM   #54
straight from the fields of squamton
 
1990TSI's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Location: Grande Prairie
Posts: 11,286
Thanked 576 Times in 201 Posts
Quote:
Originally Posted by JSALES View Post
maybe i'll try this later, hopefully some girls don't think of me as an asshole haha
u must know girls with low self esteem, they're perfect for this
__________________
2013 Mazdaspeed 3
1990TSI is offline   Reply With Quote
Old 07-30-2009, 10:30 PM   #55
Retired moderator
 
Join Date: Aug 2005
Location: Online
Posts: 4,438
Thanked 139 Times in 70 Posts
Quote:
Originally Posted by 1990TSI View Post
poor girl, still has to pay for sex.
I tried to pay you and you still rejected me!! WTH. Guess ya'll don't like butch women.
__________________
I.... think I'm a girl...? :eek:


girl@revscene.net

girlはラップダンスをしたことがありません
Girl is offline   Reply With Quote
Old 07-30-2009, 11:17 PM   #56
MoD
 
k2_alpha's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Location: a rainy city
Posts: 3,486
Thanked 1,805 Times in 227 Posts
Girl 1
me:hey
girl:hello
me:can i tap that?
girl:tap what?
me:ahh your body?
girl:like have sex?
me:no i wanted to tap your sink.....
girl:huh? im confused, i thought you meant sex
me:sex is not a bad idea
girl:yeah it is fun
me:so i can tap that?
girl:yeah
me:for real? sweet ill be over
girl:kk call me when you are outside
me:oh shit!!!!


Girl 2
Me:so whats up?
girl:nothing, im dieing in this heat
me:i know how to make it hotter, all you have to do is say yes!
girl:sure, what?
me:can i tap that?
girl:no
me:why not?
girl:im not into guys
me:WHAT?
girl:i like my people with no penises....
me: ahhh fuck.....
girl: yeah, if i start to like guys you will be the first to know.
me: ok.....



Girl 3 is the gf of a buddy

Me:can i tap that?
girl:sure
me:when?
girl:ahh (name of buddy) is leaving for work at 4
me: ok ill be over at 4:30ish
girl:sure, just knock..

i dunno if she knows what is up... or she is a cheating slut....
it is my turn to be lost...
__________________
Lets street race, first one to jail wins

Last edited by k2_alpha; 07-30-2009 at 11:24 PM.
k2_alpha is offline   Reply With Quote
Old 07-30-2009, 11:25 PM   #57
Even when im right, revscene.net is still right!
 
PavelGTR's Avatar
 
Join Date: May 2008
Location: .
Posts: 1,308
Thanked 334 Times in 115 Posts
Quote:
Originally Posted by k2_alpha View Post
Girl 1
me:hey
girl:hello
me:can i tap that?
girl:tap what?
me:ahh your body?
girl:like have sex?
me:no i wanted to tap your sink.....
girl:huh? im confused, i thought you meant sex
me:sex is not a bad idea
girl:yeah it is fun
me:so i can tap that?
girl:yeah
me:for real? sweet ill be over
girl:kk call me when you are outside
me:oh shit!!!!
PavelGTR is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 12:00 AM   #58
Rs has made me the woman i am today!
 
ws6ta's Avatar
 
Join Date: Jan 2002
Location: ?
Posts: 4,331
Thanked 894 Times in 157 Posts
LOL I thought this would be fun since I'm baked...too bad lol

ricky says:
hey
x says:
Heyyy
ricky says:
when are you gonna let me tap that
x says:
What?
ricky says:
when are you gonna let me tap that
x says:
What do you mean by tap that?
ricky says:
stop playing games when you gonna let me tap that ass
x says:
LOL you must be drunk
ricky says:
when you gonna let me tap that shit
x says:
who is this?
ricky says:
ricky
x says:
Are you high?
ricky says:
yah but i wanna tap that even if i wasn't
x says:
Wheres Ricky?
ricky says:
this is ricky
x says:
No it isn't I'm calling you answer if it is!

then my phone started ringing...
ws6ta is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 12:51 AM   #59
HELP ME PLS!!!
 
TigerSY's Avatar
 
Join Date: Jul 2001
Location: Coquitlam
Posts: 5,663
Thanked 4 Times in 2 Posts
Quote:
Originally Posted by Physixx View Post
damn this is fun. too bad I'm running out of people to harass. I wonder what would happen if I tried my guy friends.
Damn. This post just took a turn for the worse :[
__________________
4B11
a.g.l.y / kim ji hye president
TigerSY is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 12:58 AM   #60
DOES HE LOOK LIKE A BITCH?
 
Culture_Vulture's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Location: Vancouver
Posts: 11,037
Thanked 2,571 Times in 689 Posts
Quote:
Originally Posted by TigerSY View Post
Damn. This post just took a turn for the worse :[
can I tap that?
Culture_Vulture is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 01:00 AM   #61
I subscribe to Revscene
 
elkayem's Avatar
 
Join Date: May 2006
Location: Where? what?
Posts: 1,934
Thanked 257 Times in 91 Posts
Me: so do you go on revscene?
Her: Nope why?
Me: Oh nothing, cuz it's awesomeness hahaha. So...how was your day?
Her: LOL I go on sometimes, rarely tho. my day was ok boring as usual. you neh
Me: aren't you a car sexual girl hahaa? boring? I'll make it more fun for you
Her: hehhee i learn lots about cars. trying to learn about whats under the hood
Me: there's something called an engine
Her: I know lol
Me: it turns you on eh
Her: yes

lalalalalala
question time


Me: when you gonna let me tap that?
Her: tap what?
Me: Tap that
Her: tap lei gor tau (tap your head in cantonese. I don't know how to explain what it means in english terms but it's kinda sarcastic answer kinda thing)
Me: no! When you gonna let me tap that?
Her: mo yeh for you to tap (Nothing for you to tap)
Me: awww
HEr: hahahhaha i am a boy...deep down =D
Me: it's k. I'd still tap that. So when you gonna let me tap that?
Her: yuck! your gay?
Me: just for you
Her: hahahahah


I failed.
_____________________________________

So this girl has been wanting it from me before...so I decided to try on her.

Her:
[name]
lol
so how was ur daaayy 8-)
Me:
very hot.
don't change the topic!
when you gonna let me tap that?
*

Her:
*lol
*im still holding onto the rain cheque
Me:
*what's rain cheque

Her:
*lol get it next time
Me:
*what does that mean!

Her:
*haha iuno i dun want it..
*at least not right now
Me:
*then...
*when?


*She goes offline*


FML!

___________________________


Me: Hey! you gonna let me tap that?
....no reply for almost 45 mins

Her: hey sorry i was playing dota... whats up?

Me:
HAha, it's ok. You're a dota addict anyway, so when you gonna let me tap that?

...long ass silence again.


I give up.
__________________
BMW e90
flickr

New Greater Vancouver BMW Forums..

GV///Bimmers

Last edited by elkayem; 07-31-2009 at 01:16 AM.
elkayem is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 02:47 AM   #62
I Will not Admit my Addiction to RS
 
Join Date: Jun 2005
Location: Vancouver
Posts: 531
Thanked 246 Times in 69 Posts
me: Are u gonna let me tap that?
her: tap wat? U want a pair of shoes to tap dance?

me: U know what I mean so u gonna let me tap that?
her: Yah baby... bring ur walet k
chinook79 is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 03:16 AM   #63
I *Fwap* *Fwap* *Fwap* to RS
 
Join Date: Jul 2008
Location: BC
Posts: 1,531
Thanked 52 Times in 35 Posts
lol i gotta give this a try ahahah
Alpine50 is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 06:48 AM   #64
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Soundy's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Abbotstan
Posts: 20,721
Thanked 12,136 Times in 3,361 Posts
Quote:
Originally Posted by Girl View Post
#3: A week from tuesday???
Only when there's lots of friends around? Sharing a keg is a happy occasion!
Me: No no i want it now [insert name]. Like right now.
Him: Patience grasshopper...
Hmm, beer WOULD be pretty nice right now
Me: Fine i'll bring u an ice cold beer if i can tap that
Him: I don't have a bong, actually yah I do.
Me: No that's not what I want
Him: A keg?
guys can be so thick...
__________________
Quote:
Originally Posted by Godzira View Post
Does anyone know how many to a signature?
..
Quote:
Originally Posted by Brianrietta View Post
Not a sebberry post goes by where I don't frown and think to myself "so..?"
Soundy is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 07:37 AM   #65
My homepage has been set to RS
 
JHuJHu's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Location: 604
Posts: 2,300
Thanked 551 Times in 80 Posts
Quote:
Originally Posted by elkayem View Post
Me: so do you go on revscene?
Her: Nope why?
Me: Oh nothing, cuz it's awesomeness hahaha. So...how was your day?
Her: LOL I go on sometimes, rarely tho. my day was ok boring as usual. you neh
Me: aren't you a car sexual girl hahaa? boring? I'll make it more fun for you
Her: hehhee i learn lots about cars. trying to learn about whats under the hood
Me: there's something called an engine
Her: I know lol
Me: it turns you on eh
Her: yes

lalalalalala
question time


Me: when you gonna let me tap that?
Her: tap what?
Me: Tap that
Her: tap lei gor tau (tap your head in cantonese. I don't know how to explain what it means in english terms but it's kinda sarcastic answer kinda thing)
Me: no! When you gonna let me tap that?
Her: mo yeh for you to tap (Nothing for you to tap)
Me: awww
HEr: hahahhaha i am a boy...deep down =D
Me: it's k. I'd still tap that. So when you gonna let me tap that?
Her: yuck! your gay?
Me: just for you
Her: hahahahah


I failed.
_____________________________________

So this girl has been wanting it from me before...so I decided to try on her.

Her:
[name]
lol
so how was ur daaayy 8-)
Me:
very hot.
don't change the topic!
when you gonna let me tap that?
*

Her:
*lol
*im still holding onto the rain cheque
Me:
*what's rain cheque

Her:
*lol get it next time
Me:
*what does that mean!

Her:
*haha iuno i dun want it..
*at least not right now
Me:
*then...
*when?


*She goes offline*


FML!

___________________________


Me: Hey! you gonna let me tap that?
....no reply for almost 45 mins

Her: hey sorry i was playing dota... whats up?

Me:
HAha, it's ok. You're a dota addict anyway, so when you gonna let me tap that?

...long ass silence again.


I give up.
Oh shit dota ftw.
__________________
PSN: JHUJeW


O o
/Ż/___________________________ _ __/
| SHOOP DA WOOOOOOOOOOOOOOOOP!!
\_\ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ Ż ŻŻ\
JHuJHu is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 08:04 AM   #66
Willing to sell a family member for a few minutes on RS
 
hotjoint's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Location: Surrey
Posts: 12,733
Thanked 673 Times in 368 Posts
haha this thread is awesome
hotjoint is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 08:53 AM   #67
Where's my RS Christmas Lobster?!
 
Join Date: Jun 2002
Location: Vancouver
Posts: 805
Thanked 634 Times in 212 Posts
this thread makes me wish I was single to see what chicks would be down

rich
Vancouver240sx is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 09:40 AM   #68
WOAH! i think Vtec just kicked in!
 
danny_d19's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Location: Vancouver
Posts: 1,635
Thanked 848 Times in 106 Posts
original thread: http://www.pbnation.com/showthread.php?t=3150636
danny_d19 is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 09:41 AM   #69
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Soundy's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Abbotstan
Posts: 20,721
Thanked 12,136 Times in 3,361 Posts
Quote:
Originally Posted by Vancouver240sx View Post
this thread makes me wish I was single to see what chicks would be down
Hey, nobody says you have to follow through! I mean, look at k2_alpha...
__________________
Quote:
Originally Posted by Godzira View Post
Does anyone know how many to a signature?
..
Quote:
Originally Posted by Brianrietta View Post
Not a sebberry post goes by where I don't frown and think to myself "so..?"
Soundy is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 09:51 AM   #70
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Soundy's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Abbotstan
Posts: 20,721
Thanked 12,136 Times in 3,361 Posts
Quote:
Originally Posted by danny_d19 View Post
Ahahaha, some good stuff there...

Quote:
Me: ...So when can I tap that?
Her: How about text me next time when i'm not with my boyfriend ****er...
Me: Tonight?
Her: We will see.
Alabama version:
Quote:
Me: Hey Babes, Can you let me ask you something?
Her: Sure..?
Me: When you gonna let me get a knock at that *****?
Her: Shane... Your my first blood cousin... Our parents are siblings.
Me: Oh, you didn't answer the question

no response.. lol
__________________
Quote:
Originally Posted by Godzira View Post
Does anyone know how many to a signature?
..
Quote:
Originally Posted by Brianrietta View Post
Not a sebberry post goes by where I don't frown and think to myself "so..?"
Soundy is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 09:52 AM   #71
Rs has made me the man i am today!
 
fsy82's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: New Westminster
Posts: 3,183
Thanked 816 Times in 281 Posts
Me: Hey
Her: yes
Me: Can I Tap That?
Her: Yes

lol...that was easy
fsy82 is offline   Reply With Quote
This post thanked by:
Old 07-31-2009, 09:57 AM   #72
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Soundy's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Abbotstan
Posts: 20,721
Thanked 12,136 Times in 3,361 Posts
Quote:
Originally Posted by fsy82 View Post
Me: Hey
Her: yes
Me: Can I Tap That?
Her: Yes

lol...that was easy
What's that number again?
__________________
Quote:
Originally Posted by Godzira View Post
Does anyone know how many to a signature?
..
Quote:
Originally Posted by Brianrietta View Post
Not a sebberry post goes by where I don't frown and think to myself "so..?"
Soundy is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 10:03 AM   #73
Rs has made me the man i am today!
 
fsy82's Avatar
 
Join Date: May 2002
Location: New Westminster
Posts: 3,183
Thanked 816 Times in 281 Posts
Quote:
Originally Posted by Soundy View Post
What's that number again?
you will never know...haha
fsy82 is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 10:30 AM   #74
I WANT MY 10 YEARS BACK FROM RS.net!
 
Soundy's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Location: Abbotstan
Posts: 20,721
Thanked 12,136 Times in 3,361 Posts
__________________
Quote:
Originally Posted by Godzira View Post
Does anyone know how many to a signature?
..
Quote:
Originally Posted by Brianrietta View Post
Not a sebberry post goes by where I don't frown and think to myself "so..?"
Soundy is offline   Reply With Quote
Old 07-31-2009, 10:56 AM   #75
I answer every Emotion with an emoticon
 
Nightwalker's Avatar
 
Join Date: Sep 2002
Posts: 7,655
Thanked 443 Times in 188 Posts
Quote:
Originally Posted by Girl View Post
I tried to pay you and you still rejected me!! WTH. Guess ya'll don't like butch women.
I'd give you the RS discount
__________________
Quote:
Originally Posted by MajinHurricane View Post
who would ban me? lol. Look at my post count.
Nightwalker is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are Off



All times are GMT -8. The time now is 09:30 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2022, vBulletin Solutions Inc.
SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.
Revscene.net cannot be held accountable for the actions of its members nor does the opinions of the members represent that of Revscene.net